המפתח הגרמני: "הוא נראה כמו ילד האהבים של היידריך והימלר"

פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)
פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)

פרויקט סיפורי הסקס הגדול של Time Out: אוהב, כואב, מוזר, ביזאר, נעים, מפתיע, שקט, רועש, מרובה משתתפים או לבד. כולל כל הדירטי דיטיילז, ברור

6 באוגוסט 2017

"גרתי קרוב לשנה בברלין. זה היה עוד יחסית לפני ההייפ הגדול וגם לא עברתי פעם סלקציה לברגהיין אז בכלל הייתי תמימה. מי שביקר בברלין יודע שהדלתות שם קצת מוזרות. ואני כנראה לא הבן אדם הראשון בעולם שסובל מדיסלקציית מפתחות.

>> לכל הסיפורים

יום אחד ירדתי לעשות קניות. כשחזרתי לדירה, כרגיל, התאבקתי עם המפתח. הרבה פעמים במקום להסתבך עם הדלת הייתי יורדת לרחוב, תופסת בחור רנדולמי, ומבקשת ממנו עזרה. באותו יום השארתי את שקית הקניות ליד הדלת וירדתי למטה. ממש מתחת לבית היה משרד ביטוח, ישב שם איזה בחור גרמני שנראה כמו ילד האהבים של היידריך והימלר אז כמובן שניגשתי לבקש ממנו עזרה. חוץ מהמראה הארי המצודד, לחובבות הז'אנר, היה לו וייב סוכן ביטוח קצת כמו של לסטר נייגארד מ'פארגו'.

הוא עלה איתי לדירה ופתח אותה תוך 0.3 שניות. בשקית, שסחבתי איתי, היו שוקולדים. ראיתי שהוא הסתכל עליהם אז שאלתי אותו אם הוא רוצה קצת. הוא אמר שכן. ישבנו במטבח בשקט מביך ואכלנו קצת, באיזה שהוא שלב התחלנו להתנשק ועברנו לחדר השינה. עשינו את מה שעשינו ואז הוא חזר למטה לעבודה. מאז כל פעם שהייתי צריכה לחזור לדירה הייתי עושה עיקוף ענק"

יש לכם סיפור סקס ששווה לספר? אנחנו מתים לשמוע >>