שורפים מדפים: הויברטור שיקל על החזרה לשגרה

מותג ויברטורים שבדי נחת על מדפי הסופר פארם. שני אקמול ומאמן טניס, בבקשה

ויברטורים של Smile Makers. צילום: יח"צ
ויברטורים של Smile Makers. צילום: יח"צ
26 באוקטובר 2014

אחרי ששנים הלכנו לסופר פארם בשביל לקנות טמפונים, כדורי אדוויל ומשחות שאת שמן צריך ללחוש לרוקח, רק בשביל שיוכל לצעוק "אה, אגיסטן פורטה? מעדיפה במשחה או בנר?", הגיע הזמן להיכנס למקום הכי ממוזג בעיר גם למען הנפש. וכשאני מדברת על נפש אני מתכוונת כמובן לווגינה המפוארת שלנו, שמעכשיו תוכל לבחור מקולקציית ויברטורים שמשווקים ברשת.

מדובר בוויברטורים ידידותיים למדף ולמשתמשת של המותג השבדי העונה לשם Smile Makers, ככל הנראה על שם התותה המבסוטה שזוכה להתנסות בהם. מוצריו של המותג זוכה הפרסים (מדליית כסף בתחרות האריה השואג בפסטיבל קאן, למשל) מבקשים להפוך את הוויברטור לגדג'ט קצת פחות מאיים ולכזה שלא מצריך הסתננות לחנות סקס (במילים אחרות: פולניות קפוצות ישבן, הרימו את האגן!). הם עושים זאת בעזרת עיצוב חינני שאחראי עליו, בין היתר, איאן סוונסון, מעצב המארזים של דולצ'ה וגבאנה ושל גוצ'י, ובתוספת טייטל לכל אחד מארבעת הוויברטורים, שמתיימר לייצג פנטזיות נשיות: "הכבאי", "המיליונר", "מדריך הטניס" ו"המאהב הצרפתי". אך אל תטעו לחשוב שפה מסתיים הפאן: הכבאי עוצב כלהבה; המיליונר מגיע בצורה של סיגר (לא של כרטיס אשראי, תרגיעו), מאמן הטניס מעוטר בכדור לגירוי דגדגני והצרפתי בצורה שמזכירה לשון (רגע, למאהבים פולנים אין לשון?).

כל הוויברטורים עשויים מסיליקון רך, מופעלים באמצעות סוללות, עמידים בפני מים ובעלי שלוש דרגות מהירות, ומספקים עיסוק מושלם לתקופת פוסט החגים שבה נראה שכל שעלינו לעשות הוא להיכנס לסניף הסופר פארם הקרוב לביתנו ולרכוש כדור נגד דיכאון.

249 ש"ח, להשיג ברשת סופר פארם ובאתר החברה