עודף ממאתיים: מהפכת הלואו קוסט מגיעה לחדר הכושר

רשת Profit לחדרי כושר לואו-קוסט פותחים סניף ראשון בעיר ומציעים מינוי במחיר שלא יגרום לכם אשמה שלא התמדתם

להתחטב בזול. Profit (צילום: יולי גורודינסקי)
להתחטב בזול. Profit (צילום: יולי גורודינסקי)
3 בדצמבר 2015

אחרי שדיווחנו לכם על חדר הכושר שהתמקם במבנה של בית כנסת, נראה שכבר לא נותר מה להמציא בתחום. הכל נאמר או הוזע החוצה, ועכשיו רק נשאר להתעסק בשורה התחתונה – כמה זה עולה לנו?

להתחטב בזול. Profit (צילום: יולי גורודינסקי)
להתחטב בזול. Profit (צילום: יולי גורודינסקי)

אז אחרי שרשת קופיקס הורידה את מחירי הקפה ויצרה תחרות בריאה על התמכרות הבוקר (והצהריים והערב) שלנו, נחנך השבוע באופן רשמי הסניף הראשון בעיר של Profit – רשת חדרי הכושר הלואו־קוסט הראשונה בישראל.

[tmwdfpad]הסניף העשירי של הרשת שהתמקם בקרליבך על פני 500 מ״ר אינו מתיימר להמציא את הגלגל, גם לא את ההליכון. מדובר בקונספט המוכר והידוע הכולל מכשירי ריצה, מכשירים אליפטיים, מתחם משקולות לאימוני כוח וסטודיו קטן, שבו יוכלו המתאמנים ליהנות מחוגים או מאימונים אישיים. בלי גימיקים, בלי טייטלים בומבסטיים, אבל עם פלוס חשוב: מחיר שלא יעמיק את המינוס. עלות מינוי חודשי עומדת על 139 ש״ח בלבד, והחברות ניתנת לביטול באמצעות אתר האינטרנט, הפייסבוק או אפילו ב־SMS – ללא התחייבות וללא קנסות יציאה. כן, חברים, אפשר להתחטב בזול, וזה קריטי בעונת הקרמבו והחמין.

בתמורה ל־40 ש"ח נוספים בחודש יכולים המתאמנים להשתתף גם בחוגים שונים ומשונים, ומכיוון שלא מעט מתאמנים אורבניים מעדיפים את האימון שלהם בחלל המרכזי, נטול הפילאטיס והיוגה, הרי שזה דיל משתלם. מדובר באטרקציה של ממש למזיעים העירוניים, שכן מרבית המינויים מתחילים מ־220 ש"ח בחודש (בהתחייבות שנתית) ועלולים לנסוק גם עד הררי ה־400 ש"ח למינוי קצר טווח. לא משהו שסטודנטים, או עיתונאים נגיד, יכולים לעמוד בו. בעלי הרשת, יובל ורווית ליבלינג, מבטיחים לפתוח בעתיד סניפים נוספים ברחבי העיר, ובמסגרת המינוי יוכל המתאמן לזגזג בין הסניפים כאוות נפשו.

Profit קרליבך 18. לאתר