לכו על זה: נייקי פותחת סטודיו אימונים חינמי בנמל

סטודיו חדש של נייקי יאפשר לכן להתאמן ללא תשלום. יהיה כואב

סטודיו נייקי בטוקיו. צילום: Getty Images
סטודיו נייקי בטוקיו. צילום: Getty Images
3 במאי 2015

אם כל יציאה שלכן מהבית להליכה בפארק מסתיימת תוך דקות אחדות בפיצוצייה ובחברת מגנום שוקולד לבן, אם את הסכום שהתכוונתן להקדיש למינוי לג'ים בחרתן בסופו של דבר להשקיע בסדנה להכנת עוגות שמרים, אם אתן רוצות לעשות ספורט אבל לא יודעות איך להתחיל או אם סתם אין לכן תוכניות לחודש מאי – סטודיו nike+training club שתפעיל נייקי בנמל תל אביב במהלך החודש הקרוב מיועד בול בשבילכן.

הפעילות הספורטיבית תתקיים כחלק מקמפיין הנשים הבינלאומי החדש של נייקי, Better For It, המעודד נשים להתגבר על מכשולים אישיים ופיזיים העומדים בפני כל אישה שעוסקת בספורט. נשמע מוכר? כמובן. זריקות המוטיבציה השונות שנייקי מעוניינת להעניק לנשים בכל רחבי העולם, מוטמעות בסרטונים קצרים ומשעשעים החושפים את חששותיהן ואת מחשבותיהן של נשים שונות במהלך פעילות ספורטיבית, ובהמשך – את הכוחות הפנימיים שהן מוצאות באמצעות ספורט.

מדי שבוע בחודש מאי ייערכו בסטודיו שלושה אימונים שונים (וחינמיים!) לנשים מגיל 18, בהדרכת מאמנות שעברו הכשרה מיוחדת בחברה. את האימונים הפונקציונליים על מגוון תרגיליהם תוכלו גם להוריד לנייד במסגרת האפליקציה המוצלחת שהשיקה החברה לאחרונה – אפליקציה שמאפשרת להתאמן בכל מקום ובכל זמן. כל אימון ייערך 60 דקות ויתמקד בעבודת סבולת, כוח שריר מתפרץ ושרירי ליבה, בתרגילי כוח בתבניות תנועה שונות ומאתגרות ובתרגילי גוף ונפש בהשראת יוגה ופילאטיס.

NTC, החל מ־3.5, האנגר 19 נמל תל אביב, יש להירשם מראש באתר