מנאז' אה טרואה

שלושה פריטים שישדרגו לך את האימון ביג טיים

נעלי אסיקס
נעלי אסיקס
1 ביוני 2014

גוזייה אקטיבית

גוזיית הספורט של Mountain Hardwear אולי איננה שיא התחכום מבחינה עיצובית אבל היא כל מה שמתאמנת שלא מעוניינת לסיים את אימוניה עם הבז'ז'ים ברצפה צריכה. הגוזייה מאובזרת בטכנולוגיית סיבים תרמיים המיועדת לתנאים חמים, מקררת את העור ומרחיקה את חום הגוף והלחות לצד החיצוני של הבד, כך שהגוף נותר קריר (עד כמה שאפשר במדבר הסהרה שלנו). נוסף על כך היא אנטי בקטריאלית, כך שהריחות הלא נעימים נותרים בחוץ ואפשר להמשיך לעבוד על הבויפרנד שאנחנו מזיעות פצ'ולי.

גוזיית ספורט של Mountain Hardwear
גוזיית ספורט של Mountain Hardwear

240 ש"ח, להשיג ברשת קולומביה

נעלולי פלא

הנעליים החדשות מבית אסיקס, חברה שיודעת לפנק את רצותיה בדגמים זרחניים שעמן האצנית בולטת גם לחלל, כבר עוברות כל גבול: הן נוחות להחריד הודות לג'ל עשוי סיליקון שממוקם בחלקה הקדמי והאחורי של הנעל וסוליה קלת משקל שמשלבת בולם זעזועים (כך שהזעזוע היחיד שתקבלי קשור לגברים השעירים שרצים ללא חולצה). נוסף על כך פינקו אותנו ברפידה אנטי בקטריאלית שמונעת מהרגל להתבשם בזיעה ובמחזירי אור. כאילו מישהו היה מפספס את הנעל הזאת.

נעליי אסיקס
נעליי אסיקס

799 ש"ח, להשיג בחנויות המותג של אסיקס

מזגן עם שרוולים

המותג אדידס ממשיך לרוקן לנו את חשבון הבנק, ובצדק. חולצה חדשה מבית החברה משלבת אריג עם טיטניום וכדוריות קירור מאלומיניום, הידועות גם בכינוי הטכנולוגי Climachill – פטנט ייחודי של אדידס. הכדוריות מקררות את העור כשהן באות במגע עם הגוף, כך שהאריג הזה אמור לגרום לכם ולכן להתאמן בלי לטבוע בזיעתכם. לא יודעת אם זה יעבוד באוגוסט, אבל שפנפנת הניסיונות דיווחה שבחודש מאי היא התאמנה בלי לנטוף. זה טוף!

חולצת בטכנולוגיית Climachill של אדידס
חולצת בטכנולוגיית Climachill של אדידס

200 ש"ח, להשיג בחנויות המותג