שוק שחור: מבצעי בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי ברשת

מפריטים של מעצבי-על בחצי מחיר, דרך סניקרס יפניות במבצע מזהיר ועד הלבשה תחתונה במחירים מפתים. 10 האתרים הבינלאומיים שאסור לפספס בבלאק פריידיי ובסייבר מאנדיי

מבצעי סייבר מאנדיי ובלאק פריידיי ברשת
מבצעי סייבר מאנדיי ובלאק פריידיי ברשת
23 בנובמבר 2016

Urban Outfitters

בניו יורק, נחשבת הרשת הפופולרית לאחד מיעדי הבלאק פריידיי החמים ביותר, שכן מחיריהם של מוצרים רבים בחנויות צונחים בין לילה במחצית. כמו ברשתות מובילות אחרות, גם באורבן אאוטפיטרס לא ששים להסגיר את ההנחות מראש. עם זאת, ראי ההיסטוריה (כלומר, הסייל של שנה שעברה) מלמד שחגיגת המבצעים אונליין מתחילה ביום שישי השחור ונמשכת עד שני, הלא הוא סייבר מאנדיי. מי שמתקשה להתאזר בסבלנות, יכול להתאבזר כבר עכשיו בפריטים כיפיים בהנחות כמו כיסוי אייפון בדוגמת שיש שעולה כעת 25 דולר במקום 40 דולר (עלות משלוח: 30 דולר).

לאתר

‏ASOS

אנשי אתר האופנה הבריטי פחות אוהבים לקחת חלק בחגיגות השופינג המתבקשות ומעדיפים לקבוע בעצמם את מועדי המבצעים שלהם. ובכל זאת, השנה החליטו באתר ליישר קו עם השאר ולהעניק 30 אחוז הנחה על אלפי פריטים בהזנת הקוד BLESSED.

לאתר

יותר זול משיש אמיתי. בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי ב-Urban Outfitters
יותר זול משיש אמיתי. בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי ב-Urban Outfitters

‏ Sunspel

אלופי הבייסיק הבריטיים מציעים 20 אחוז הנחה על כל הפריטים באתר. כמו כן הם מוותרים על דמי המשלוח לאורך כל ימי החגיגות (שישי-שני). שווה לבדוק את קולקציית ׳9 המושלמות׳ – חולצות טי מכותנה משובחת ובמגוון גזרות מדויקות (44 במקום 55 ליש״ט).

לאתר

Axel Arigato

מותג הסניקרס היפני-אירופאי מעניק 20 אחוז הנחה על כל דגמי הנעליים ומפנק במשלוח און דה האוס (כן, גם לישראל) במהלך יום שישי השחור בלבד. באופן אישי, היינו הולכים על דגמי הסניקרס הנקיים ומלאי השיק לגברים ולנשים – במיוחד אלה בגוון הקרם ברולה (236 דולר במקום 295).

לאתר

קרם דה לה קרם. סניקרס של Axel Arigato ב-20 אחוז הנחה
קרם דה לה קרם. סניקרס של Axel Arigato ב-20 אחוז הנחה

Fleur du Mal

עם חזיות שנושאות את השם 'בונדג' תחרה', חברת הלנז'רי הניו יורקית רוקחת תמהיל מעניין של נשיות, קינקיות ופרקטיות. במהלך סייבר מאנדיי יוענקו 20 אחוז הנחה על כל הפריטים בהזנת הקוד המתבקש cyberlove (עלות משלוח: 65 דולר)

לאתר

Net a porter/ Mr Porter

אם אתם בעניין של אופנת מעצבים אבל לא התברכתם בעו"ש הולם, הבלאק פריידי הוא יום חגכם. הן ב-Net a Porter והן בגרסה הגברית Mr Porter, מתכוונים להעמיק את הסייל שכבר החל ולהעניק עד חמישים אחוז הנחה על מבחר פריטים של מעצבי על.

לאתרים לחצו כאן וכאן

אולי גם הן יהיו בהנחה. אוזניות באתר Mr Porter
אולי גם הן יהיו בהנחה. אוזניות באתר Mr Porter

Charm and Chain

זו ההזדמנות לשים יד על אחת משרשראות הסטייטמנט היפהפיות שבאתר התכשיטים האמריקני. הזינו את קופון המבצע GAMEON ושלמו 30 אחוז פחות מהמחיר המקורי. אנחנו ממליצים לאמץ את שרשרת טהיטי – ענק זהב מעוטר באבני קוורץ וסודליט שיעלה בסוף השבוע 138 דולר במקום 198 דולר (עלות משלוח: 45 דולר).

לאתר

The Cambridge Satchel Company

החברה שהחזירה את תיקי הדוורים אל המפה, מעניקה 50 אחוז הנחה על מבחר תיקים קלאסיים מקולקציות קודמות (עלות משלוח: 22.5 דולר).

לאתר

יפה בוורוד. 50 אחוז הנחה באתר Cambridge Satchel
יפה בוורוד. 50 אחוז הנחה באתר Cambridge Satchel

Conran Shop

בחנות הרהיטים ומוצרי הבית הנחשקת ביותר בלונדון, מתחייבים להנחה בסך 15 ליש"ט בכל קנייה מעל 150 ליש״ט. במקביל, אמורות לצוץ הנחות והצעות מפתיעות נוספות במהלך הימים שבין הבלאק פריידי לסייבר מאנדיי. מומלץ לשים עין על גופי התאורה המרהיבים ועל הנרות הריחניים של המעצבת בלה פרויד (עלות המשלוח לארץ מחושבת על פי משקל החבילה).

לאתר

SHOWstudio x Machine A

החנות שבאתר האופנה האוונרדי של צלם העל נייק נייט תופסת תאוצה מאז איחוד הכוחות עם חנות האופנה הלונדונית החלוצית Machine A. לצד דגמים ייחודים של מעצבים צעירים ומבטיחים, מוצע בחנות גם אוסף משובח של ספרי צילום, אמנות ואיורי אופנה במהדורה מוגבלת. במהלך סוף השבוע יוענקו 25 אחוז הנחה על מגוון נאה של מוצרים באתר, בהם ספר הצילום המקסים Flora שיוצע ב-38 דולר במקום 51 דולר (עלות משלוח: 35 דולר).

לאתר

ספרות זולה. ספרי אופנה ואמנות בהנחה באתר ShowStudio
ספרות זולה. ספרי אופנה ואמנות בהנחה באתר ShowStudio