יאללה, הביתה: H&M Home מגיעה לתל אביב

קו פריטי העיצוב לבית של H&M צפוי להגיע לארץ במרץ 2017 ולנחות היישר בקניון עזריאלי. בתפריט: כלי בית, מצעים ופריטים לחדרי ילדים ותינוקות במחירים שנותנים פייט לאיקאה

H&M HOME. צילום: הנס מוריץ
H&M HOME. צילום: הנס מוריץ
29 בנובמבר 2016

רשת H&M חונכת בישראל חנות ראשונה של H&M Home – קו פריטי העיצוב והטקסטיל לבית מבית הרשת השוודית. החנות שצפויה להיפתח במרץ 2017 בקניון עזריאלי בתל אביב תשתרע על פני 300 מ"ר שיתווספו ל-1,800 מ"ר המאוכלסים כיום על ידי קווי האופנה לגברים, לנשים ולילדים. בחנות יוצע מבחר רחב של פריטי עיצוב, בהם כלי בית, מצעים, מגבות, כריות נוי, דיספנסרים לחדר האמבטיה, סלסלות אחסון, פריטי עיצוב לחדרי ילדים ותינוקות, אביזרים וקישוטים לאירועים ועוד במחירים ידידותיים להפליא (סט מצעים החל מ-89.90 ש"ח, מגבות החל מ-59.90 ש"ח). כמו כן, חנות נוספת של H&M Home צפויה להיפתח בהמשך בקניון ראשונים ראשון לציון, לא הרחק מאימפריית העיצוב השוודית המתחרה, הלא היא איקאה.

H&M HOME. צילום: הנס מוריץ
H&M HOME. צילום: הנס מוריץ

H&M חנכה את H&M Home בשנת 2009 כשהקימה חנות ראשונה בסטוקהולם, וכיום היא כבר אוחזת ב-218 חנויות של פריטי הום סטייל ברחבי העולם.

H&M היא לא רשת האופנה היחידה שמתהדרת בקו שמוקדש כולו לעיצוב הבית. המתחרה הספרדית זארה, אוחזת גם היא בקו דומה תחת הטייטל Zara Home. לעומת H&M Home המתעתדת לעשות עלייה, ועל אף הכרזות חוזרות ונשנות על כך שיגיעו לארץ – פריטי העיצוב לבית של זארה הם עדיין בגדר תענוג השמור רק לנוסעים לחו"ל. נראה לנו שהגיע הזמן להרים את הכפפה, קומפרנדה?

H&M HOME. צילום: הנס מוריץ
H&M HOME. צילום: הנס מוריץ

לכתבות נוספות:
הכירו את גלריית הרהיטים הקצת משוגעת Pas Normal
החנות האינטרנטית שתוסיף צבע לבית
צריכים ספייס: הדור הבא של חללי העבודה המשותפים