לא כמו כולם: 6 דרכים לאבזר את הבית באופן ייחודי

איך מאבזרים את הבית כך שיהיה אחד יחיד ומיוחד? מדריך

לופט (צילום: יח״צ)
לופט (צילום: יח״צ)
4 בינואר 2017

תוכן שיווקי

סביר להניח שאם תשאלו את אנשי המקצוע – אדריכלים, מעצבי פנים ושות' – מהי הגדרת הצורך השגורה ביותר שהם מקבלים מלקוחותיהם, התשובה תהיה "מיוחד, יפה ושיתאים לאופי שלנו". יש לה, להגדרה הזו, וריאציות שונות, אבל בגדול כאלה אנחנו, רוצים ששלנו ייראה אחר.

עכשיו נותרנו עם השאלה איך עושים את זה גם אם לא התברכתם בארנק ללא תחתית, תהליך שיפוץ ממושך או אדריכל מגניב. אז נכון שאין ארוחות חינם, אבל עם התנהלות נכונה ובסבלנות – זה יכול לקרות גם אצלכם בבית. איך? ככה:

1. 80/20
במקום הרבה וזול, מעט ויקר. נכון שלפעמים במחירו של פריט אחד מחנות סופר שווה אפשר לרכוש חצי קומה באחת מהחנויות להמונים למיניהן, אבל כדי להפוך בית למיוחד עדיף בהחלט לבחור את האחד היקר. כן, אמנם משקיעים יותר אבל מקבלים בתמורה פריטים ייחודיים ואיכותיים שמשפיעים על הבית כולו. במקרים רבים, אגב, מדובר בפריטים שרק ישביחו עם הזמן.

[tmwdfpad]2. אקלקטי הוא המקורי החדש
בהמשך לסעיף הקודם, ובעודכם מתגבשים על מעט ויקר, שדרו לסביבה שביתכם הוא אוסף ייחודי של פריטים אקלקטיים שנרכשו לאורך השנים. את הפריטים הללו יש לרכוש בחנויות שזה תחום עיסוקן – שילוב סגנונות היוצרים מראה הרמוני – שכן זהו עניין שדורש יד מכוונת וניסיון. כן, זה יותר מורכב ממה שזה נראה.

LOFT (צילוום: יח״צ)

3. חומר ביד היוצר
גם לחומרים מהם עשויים פריטי עיצוב ייחודיים יש, כמובן, תפקיד מכריע. "זו כורסא (או ספה) שעשויה מצמח יקינתון המים (WATER HYACINTH)"; "כן, קנינו השבוע גוף תאורה עשוי מפקעות משי טבעיות". רק מלתאר את זה תרגישו הכי מקוריים.

LOFT, צילום: יח״צ

4. לצאת מהקופסא
חזרו אחרינו: בולי עץ יכולים לשמש כשידות לצד המיטה ; מגש הנתלה על הקיר עושה עבודה נהדרת בתור מראה קטנה ; תופי גשם בורמזיים הם שולחנות קפה שאין (כמעט) לאף אחד. וכן הלאה, בהנחה שהעיקרון מובן.

LOFT (צילום: יח״צ)

5. לדעת לבקש עזרה
חנויות איכותיות מציעות בדרך כלל שירותי עיצוב והעמדה. גם אם בפועל בבית זה ייראה כאילו שחשבתם על זה לבד (כי עיצוב זורם לכם בדם), אל תהססו להשתמש בהם. זהו אחד היתרונות המובהקים של חנויות בוטיק איכותיות (שם גם קונים את הפריטים מסעיפים 1-4).

LOFT (צילוום: יח״צ)

6. בונים אישיות
לרהיטים בהתאמה אישית יש בהקשר הזה שני יתרונות ברורים: הראשון הוא רהיט החלומות שעונה על הדרישות של מי שהזמין אותו; ואילו השני קשור באופן הדוק למקוריות: הסיכוי שמישהו הזמין בדיוק כזו שידה, עם אותן פונקציות, צבע או רגליים – הוא בהחלט לא גבוה. סדרת שידות AURA של חברת TREKU הספרדית (בתמונה), למשל, מוצעת כך בדיוק: בעיצוב אישי. יש אפילו אפליקציה באמצעותה תוכלו לתת דרור לכל המאוויים שאי פעם היו לכם בנודע לשידות.

בשורה התחתונה: תתפשרו פחות ותקבלו – לאורך זמן – יותר. בעצם, ככה זה תמיד לא?

LOFT (צילוום: יח״צ)


LOFT

גלגלי הפלדה 15 הרצליה פיתוח (חניה במקום)
09-9552106
loftglobal.com