היום שאחרי היודאיקה: Kolbo מחזירה את העניין בחנויות מתנות

תשכחו מחנויות משמימות של בתי מלון: חנות הבוטיק Kolbo נפתחה במלון בראון

Kolbo. צילום: אנסטסייה פרילוצקיי
Kolbo. צילום: אנסטסייה פרילוצקיי
6 בינואר 2015

כל מי שאי פעם שהה במלון מכיר את התחושה: אתה משוטט לך בלובי, בהמתנה לבן או בת הזוג, למונית, לשעת ארוחת הערב, לתורך בספא או סתם כי אתה מהטיפוסים שאוהבים לשבת בלובי.

אתה נכנס להציץ בחנות המלון, שתמיד נמצאת שם, בתקווה להעביר את הזמן בשופינג זריז ומפנק, אבל החנויות הללו כוללות על פי רוב גיבוב מדכדך של טמפונים, סבון ים המלח, מגנטים של תמונות הכותל ובובות גמלים מעץ במחיר מופקע. Kolbo, שנפתחה לאחרונה בלובי הכניסה למלון בראון, אינה כזו. בעליה – היזמים מיכאל טפרסון ועמיר זכאי  -שואפים להגדיר קונספט חדש של חנויות בית מלון, kolbo היא הראשונה שבהן.

משחק דקורטיבי מעץ מלא. צילום: יח"צ
משחק דקורטיבי מעץ מלא. צילום: יח"צ

מדובר בחנות מתנות קטנטנה וייחודית, המתבססת על חנות האונליין הקרויה בשם זהה, ומציעה קולקציה מובחרת של מתנות אינטליגנטיות, מעוצבות לעילא ויוצאות דופן, שנבחרו ברוב טעם על ידי השניים ומיובאות לישראל מאירופה (ונמכרות, אגב, במחיר כמעט זהה למחירן בחו"ל).

המגוון האקלקטי, המצומצם אך המוקפד, כולל מתנות קלאסיות לגברים ולנשים – ארנקים, גרביים ומטריות, לצד משחקים וגדג'טים – אוזניות , פזלים, מחזיקי מפתחות, מעמד לאייפון, רמקולים, סביבוני עץ ופריטי עיצוב קטנים לבית – מאפרות, שרפרפים, כוסות צ'ייסר, בובות, קעריות ועוד כהנה וכהנה פיצ'פקעס מגניבים שעוד תתחרטו שקניתם במתנה למישהו אחר ולא, כמתבקש, לעצמכם.

KOLBOKOOL, מלון בראון, קלישר 25