חנות חדשה ומבטיחה לעיצוב הבית במיקום מפתיע

שתי מעצבות הפכו מכולת מוזנחת בצד הרדום של העיר לחנות עיצוב משמחת

בלוך 35 (צילום: אפרת לובל)
בלוך 35 (צילום: אפרת לובל)
13 במרץ 2016

אפשר לבכות על נעילת דלתותיה של עוד חנות מכולת תל אביבית אחרי עשרות שנים של לחם אחיד, שוקו בשקית ומטיאס במשקל, ואפשר להתנחם בממלא המקום שנפתח במקומה: חלל שמח, צבעוני ומזמין המאכלס שני מותגים קטנים ומקומיים לעיצוב הבית, Irregular Trend ו־Buba. מאחוריהם עומדות שני רייזר וענבר היימן (בהתאמה), חברות וקולגות בנות 40 פלוס שהחליטו לשלב כוחות ולהפוך לשותפות אחרי עשור של פעילות מהבית, מכירות אונליין והשתתפות בירידים. הלוקיישן הנבחר מפתיע לכל הדעות, רחוב בלוך נטול האופי המסחרי או העיצובי, כפי שמודה גם רייזר בעצמה.

מכל המקומות בעיר, דווקא בלוך?

"רצינו לפנות את הבית מסחורה ומחומרי גלם, אבל אף אחד מהמקומות שראינו לא שבה את לבנו. כשנסגרה המכולת מול הבית של ענבר, שנמצאת במרחק שתי דקות הליכה גם מהבית שלי, קפצנו על המציאה".

בלוך 35 (צילום: אפרת לובל)
בלוך 35 (צילום: אפרת לובל)

איך הופכים חלל של מכולת לסטודיו לעיצוב?

"במהלך שבוע ומשהו, שגם תועד בפייסבוק, הפכנו את החלל הזה במו ידינו מחור חשוך ועגמומי לסטודיו מואר, נעים ומרווח, אם כי נעים ומרווח פה קצת פחות כשענבר עובדת, כי היא נורא בלגניסטית".

בלוך 35 (צילום: אפרת לובל)
בלוך 35 (צילום: אפרת לובל)
בלוך 35 (צילום: אפרת לובל)
בלוך 35 (צילום: אפרת לובל)

חוץ מחניה, מה נמצא אצלכן שאין לאחרים?

"Buba מוכר בעיקר בזכות מגדלי צלחות הפורצלן וגופי תאורה שמשלבים בסיסי וינטג׳ עם אהילים ממדפסת תלת ממדית. בכלל, ענבר חזקה בשילובים מפתיעים בין אלמנטים סבתאיים קיימים לטכנולוגיות חדישות. הקטע שלי הוא כריות משוגעות, צלחות תלייה מודפסות ואותיות שבץ נא, אבל שתינו מקבלות בכיף גם הזמנות למוצרים בהתאמה אישית. אנחנו כאן גם בשביל להגשים חלומות של אחרים".

בלוך 35
39־1,500 ש"ח,
בלוך 35, 3921938־052, 4425545־03

לפייסבוק