באים בנחיריים: 10 בשמים חדשים ומומלצים

מתקתקים או עוקצניים, מוגזמים או מעודנים, מובחנים מגדרית או כאלה שקורצים לשני המינים. 10 בשמים חדשים שמריחים נפלא. תנו באף

ניחוח אישה/גבר/שניהם.
ניחוח אישה/גבר/שניהם.
28 בספטמבר 2016

מקרא: נשים, גברים, יוניסקס

The scent for her

בוס

תווים עליונים של אפרסק ופרחי פרזיה, תווי ביניים של פרחים אוריינטליים ופולי קקאו ואריזה אלגנטית וחסודה. במילים אחרות: הבחירה האידיאלית לעלמות חן מתקתקות שרוצות להריח בהתאם.
455 ש"ח ל־50 מ"ל, 620 ש"ח ל־100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם
ניתן גם להשיג בג'יימס ריצ'ארדסון דיוטי פרי ב־75 דולר ל-50 מ"ל ו־100 דולר ל־100 מ"ל (בנוסף, הבשמים משתתפים בהטבה של קונים ב- 200$ משלמים רק 150$)

Boss The Scent for Her
Boss The Scent for Her

[tmwdfpad]

Black opium nuit blanche

איב סן לורן

הגרסה האפלולית והחדשה בסדרת האופיום מבוססת על שילוב של פריחת תפוז, וניל טהור וקפה, ומגיעה בבקבוק כהה ומנצנץ המיועד בעיקר לנשים שפותחות את הבוקר בשש בערב.
511 ש"ח ל־50 מ"ל, 651 ש"ח ל־90 מ"ל, להשיג בסופר־פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם ואפריל

Black Opium nuit blanche
Black Opium nuit blanche

Good Girl

קרולינה הררה

עם אריזה ספק גרנדיוזית ספק מופרכת ושם מתנשא, שללא ספק יעוררו את חמתן של פמיניסטיות ואת התלהבותן של פאשניסטות – "ילדה טובה" הוא בסופו של דבר בושם ממש סבבה שמשאיר אחריו שובל חמוץ־מתוק ונעים להפליא.
549 ש"ח ל־549 ש"ח, 739 ש"ח ל־80 מ"ל, להשיג בסופר־פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם ואפריל

Good Girl
Good Girl

Dahlia divin

ז'יבנשי

הכי רחוק מדליה איציק והכי קרוב לשיק פריזאי במיטבו: ניחוח "דליה האלוהית" מורכב מתמציות יסמין, טונקה ומושק, ונארז בבקבוק מעודן ואלגנטי המותאם לנשים שהן כאלה בעצמן.
387 ש"ח ל־50 מ"ל, 472 ש"ח ל־75 מ"ל, להשיג בכל רשתות השיווק והפארם

Dahlia divin
Dahlia divin

Galop

הרמס

ניחוח קליל המשלב ורדים ועורות (כן, עורות), בקבוק שמשדר קלאסה וסיפור מסגרת שמהלל את הרוח הנשית וקושר בין גוף ונפש. הבושם האולטימטיבי לבעלות טעם סלקטיבי וכיסים עמוקים.
1,100 ש"ח ל־50 מ"ל, 1,260 ש"ח ל־125 מ"ל, להשיג ברשת אפריל

Galop
Galop

 

Uomo the red

טרוסרדי

בושם של פעם במובן האיטלקי של המילה. רוצה לומר גברי, דומיננטי ופתייני עם ניחוח המבוסס על שילוב סקסי במיוחד של גרניום, אגוזי מוסקט, קוניאק וטונקה. הבקבוק ארוז בקופסת קטיפה אדומה שאי אפשר להפסיק ללטף, והוא מתאים בול לחובבי מוקסינים שזופי חזה.
499 ש"ח ל־100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם המובחרות

Uomo the red
Uomo the red

L'envol

קרטייה

עיצוב מונומנטלי והרכב פנומנלי המבוסס על תמציות מאסק, עץ גאיאק ודבש ששולבו זה בזה. מדובר בבושם שמתאים במיוחד לגברברים עדינים ויפי תואר, ממש כמו הבקבוק שלו.
400 ש"ח ל־50 מ"ל, 560 ש"ח ל־80 מ"ל, להשיג ברשת אפריל

קרטייה לאנבול
קרטייה לאנבול

Man intense

ג'ימי צ'ו

פצ'ולי, טונקה, טבק, דבש מלונים, פלפל שחור המתפקד על תקן טוויסט עוקצני ושם שלא מותיר לספקות. בקיצור, בושם לגבר־גבר נועז, הרפתקן, בליין ואינטנסיבי כמובן.
299 ש"ח ל־100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

ג'ימי צ'ו
ג'ימי צ'ו

Totem

קנזו

למרות האפיל השבטי והקדמוני משהו, בושם היוניסקס החדש של קנזו ניחן בניחוח רענן, עוקצני ומסקרן, שישמח את כל מי שנטש מזמן קיבעונות מגדריים.
169 ש"ח ל־50 מ"ל, להשיג בסופר־פארם

Kenzo TOTEM
Kenzo TOTEM

This is her/him

זאדיג אנד וולטר

מותג היוקרה הצרפתי והבועט מפנק את נערות הרוק בתווים של יסמין מזרחי ואגוזים, ולבחורים שלהן הוא מציע ניחוח הדרים מתובלים בפלפל שחור. בשני המקרים מדובר בבשמים נהדרים שמשתלבים היטב עם בגדים שחורים והירואין שיק.
נשים: 450 ש"ח ל־50 מ"ל, 570 ש"ח ל־100 מ"ל; גברים: 500 ש"ח ל־100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובבוטיק זאדיג אנד וולטר, ה' באייר 48 תל אביב.

זאדיג אנד וולטר
זאדיג אנד וולטר