בא לנו שלישייה: הפינוקים שיסגרו לכן את הקיץ בחיוך

הנה כמה דברים שצריך להספיק בקיץ. היה כזה, בכל זאת

חיוך. צילום: Shutterstock
חיוך. צילום: Shutterstock
25 באוגוסט 2014

שיזוף בהתזה

לא יהיה מופרע לומר שבקיץ הנוכחי מרביתנו נפקדנו מהים. לא בגלל שהבנו סופית שהסרטן יצא מהאופנה, ולא מהפחד להיראות כמו תיירת צרפתייה עם אובר מוטיבציה. המצב הביטחוני השאיר אותנו עמוק בחדר הממוזג, שכידוע לא ממש תורם לגוון האפידרמיס. מכונת השיזוף בהתזה אצל רונית רפאל לא רק חוסכת ממך קרינה וזמן רב (דקה אחת! דקה אחת ואת ברונזה!) אלא מפנקת אותך בגוון שכולל גם לחות ומרכיבי אנטי אייג'ינג. כך תוכלי לספר לחברותייך במשרד שחזרת ממילואים בברבדוס. והן יקנו את זה. לפחות במהלך 5־6 הימים שבהם השיזוף מחזיק.

200 ש"ח, להשיג ברונית רפאל, בזל 35

טיפול ברק לשיער

להחלקה יש ריח של חמת גדר, טיפול קראטין הוא יקר וצבע מייבש. אז איך לעזאזל נתחדש? שטיפת סאמר שיין של לוריאל פרופסיונל מעניקה לשיער ברק שקוף מהמם כמו בפרסומת לשמפו. ניתן להשיג בגוונים טבעיים או בצבע שקוף לחלוטין, במקרה שאת אוהבת את עצמך כמו שאת. כל הדבר הזה לוקח חצי שעה גג, והנה את פוסעת ברחובות העיר עם מחלפות שיער שלא מביישות את קייט מידלטון.

75־100 ש"ח, להשיג במספרות המורשות של לוריאל פרופסיונל

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

התפנקות משולחת רסן בבית

קרמי גוף שיוצאים כחלק מהשקת בושם הם דבר נפלא, בהנחה שאת מתאהבת נואשות באותו הבושם. כך קרה לי עם הניחוח החדש מבית אסתי לאודר – Modern Muse – יעני "המוזה המודרנית", שמעניקה השראה בקו 24. המרקם קליל ונעים, הניחוח סקסי להחריד אך לא זועק "שגל אותי כעת" (כי זה לא תמיד מתאים), ומזכיר את הניחוח של נרסיסו רודריגז, אבל למי אכפת. שלמות לאחר כל מקלחת.

200 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ