בנגיעה אחת רכה

הכירו את ה־Ombre - שיטת גוונים עדינה ומדויקת שמעטרת את מחלפותיהן של ג'ניפר אניסטון ובלייק לייבלי. עכשיו גם אתן יכולות

ג'וליה רוברטס. צילום: Getty Images
ג'וליה רוברטס. צילום: Getty Images
13 באפריל 2014

אף שכלפי חוץ אנחנו טורחות לפזר פאסון אינטלקטואלי ותרבותי, דעו לכן שבחדרי חדרים אנחנו נותנות דרור לדחף טינאייג'רי קדום ובלתי נשלט ושורפות רבות משעותינו הפנויות בגלישה בין שלל אתרי הרכילות החו"ליים. לא שיש לנו דבר חלילה נגד הביצה המקומית, אך הניסיון מוכיח שוב ושוב שכשבגלאם עסקינן – מעבר לים זה הדבר האמיתי: שם השטיח האדום באמת אדום, הכסף הגדול באמת גדול, הרומנים מסעירים, הפרידות קורעות לב והטרנדים הם טרנדים.

הנה אחד שתפס אותנו: טרנד ה־Ombre. לכל מי שעדיין סבור שתספורת קוצים עם פוני בצבע חינה זה הדבר הלוהט ביותר בתחום עיצוב הפדחת, נספר שמדובר בסוג של צביעת שיער ייחודית, המקנה לו מראה טבעי של גוונים צרובי שמש, החל מהשורשים הכהים יחסית ועד שיפולי הקצוות, שמקבלים טיפול על גבול הבלונד הבוהק. את הטכניקה אפשר ליישם גם על שיער שחור או חום כהה ולהעשיר אותו בגוונים הדרגתיים אחרים, לאו דווקא בלונדיניים.

גם ריהאנה. צילום: Getty Images
גם ריהאנה. צילום: Getty Images

מי לא מתהדרת באותו Ombre גולש? דרו ברימור, ג'ניפר אניסטון, ג'יי לו, שרה ג'סיקה פארקר, בלייק לייבלי ועוד. מי שמתאווה כמונו למגע של Ombre בשערה, מוזמנת לקפוץ לבקר את ספר הצמרת, האיש בעל ידי ומספרי הזהב מרסל ריבו, שמסביר – בעברית מהולה בצרפתית ומתובלת באנגלית – שמטרת הטיפול היא להעניק לוק של ילדה שמעולם לא הסתפרה ושערה צימח בגוונים טבעיים משתנים. לעומת צביעת שיער או גיוון רגיל, האומברה מבוסס על תמציות טבעיות, וריבו משתמש בחומרים אורגניים מבית פיליפ מרטין. יש לחזור על הטיפול מדי שישה חודשים, וכל אחת יכולה לקבל תוצאות נפלאות. כמעט כל אחת, שכן מתולתלות ייאלצו להסתפק באימג'ים של ריהאנה מנפנפת ברעמה מגוונת.

750 ש"ח, להשיג אצל מרסל ריבו, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל

לתיאום: 3161213־052