המוצרים שיצילו את השיער שלך מנזקי הקיץ

השיער בסטרס לקראת זוועות הקיץ? מוצרי טיפוח חדשים יעזרו להקל עליו את הסבל

8 ביוני 2015

אין כמו הקיץ התל אביבי הקסום כדי לגרום לבחורה לתעב את מחלפות ראשה ולפנטז על קרחת, ולו רק כדי להימנע מעוגמת הנפש הקרויה בעדינות "יום שיער רע". שמש, חום, לחות וסטרס – החומרים שמהם עשויים יולי־אוגוסט – אינם בדיוק הקוקטייל המומלץ לשיער בריא, וזו בדיוק הסיבה שרבות מנערות העיר מעדיפות לאסוף שערותיהן למיני זנבות סוס, צמות, גולגולים ועוד שלל תסרוקות גבוהות, או פשוט לדחוף אותן מתחת לכובע עד אוקטובר.

אבל די לפסימיות. לאחרונה הפציעו על מדפי רשתות הפארם מוצרים שכל מטרתם להיטיב עם שערות ראש באשר הן, בחיים בכלל ובקיץ בפרט.

אילוף הסוררת

Smooth, הסדרה החדשה של חברת מרוקן אויל, הציבה לה למטרה להחזיר למסלולן גם את השערות הסוררות ביותר. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים – שמפו, מרכך, מסכה וקרם – שמבטיחים לנקות, לרכך, להתיר קשרים ולהשיב לשיער את גמישותו. השמפו והמרכך מכילים מרכיב ייחודי הנקרא Aminorenew שמסייע בחידוש חומצות אמינו הדרושות לבנייה ולחיזוק של זקיקי השיער. המסכה והקרם, המיועדים ספציפית לטיפול בקרזול הנגרם מעודף לחות באוויר ולהקלה על עיצוב שיער פרוע, מכילים בין היתר שמן וחמאת ארגן, ויטמין E ותמציות המופקות מעץ התיליה, היוצרות שכבת הגנה על השערה ומפחיתות חשמל סטטי.

120־195 ש"ח, להשיג במספרות נבחרות, moroccanoil.com

צרה נוספת בקיץ היא החשיפה האינטנסיבית לשמש ולקרינת UV, המזיקה לא רק לעור אלא גם לשיער, שזקוק להתייחסות מניעתית ולטיפול פוסט טראומטי. זה בדיוק מה שעושה שלישיית מוצרים חדשה של וולה פרופשיונאלס: לפני החשיפה לשמש יש למרוח על השיער באחידות את קרם ההגנה, המכיל קומפלקס ויטמינים מזין, ומדי כמה שעות לחזור על המריחה. לאחר החשיפה לשמש יש לחפוף בשמפו (המתפקד גם כסבון) ובמרכך המותירים את השיער נקי, רענן ועם ריח היסטרי.

55־67 ש"ח, להשיג אצל מעצבי השיער המובילים

סדרת Smooth של מרוקן אויל
סדרת Smooth של מרוקן אויל

שמשון, לא דלילה

מי שזוכה לחוות על גולגולתה את אחת מתופעות הלוואי המקסימות של חילופי עונות – נשירה – תשמח בוודאי לשמוע על הבשורה החדשה מבית לוריאל: Serioxyl – תוכנית טיפול חדשנית בשיער דליל המיועדת לשימוש ביתי. סדרת המוצרים כוללת שמפו, מרכך ומוס, המחזקים את השורשים עם תחמושת אומגה 6. יעילותם, כך מבטיחים בחברה, נראית לעין כבר לאחר השימוש הראשון. את הטיפול משלימים סרום לעיבוי השערה ואמפולות לעיבוי ולהגברת צפיפות צמיחת השיער. הם מחזקים את מבנה הקולגן – החלבון העיקרי שממנו בנויה השערה – כך שמדובר גם בהשקעה לטווח ארוך (את השיפור אפשר לראות לאחר כחודש).

299 ש"ח למארז, להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל בלבד או באתר האינטרנט

סדרת וולה סאן פרופשיונלס
סדרת וולה סאן פרופשיונלס

שאגדליק

עם כל אסונות הקיץ הללו, לא נותר לנו אלא להתנחם בדבריו של מעצב השיער הוותיק ארז שרביט, המבטיח שבקיץ הקרוב הלוק האופנתי ביותר על ראשנו יהיה shag – תספורת משוחררת וקצת פרועה, באווירה לא מחייבת של "כרגע עפתי מהמיטה". שימו לב: אל תלכו שולל אחר המילים היפות. כדי שתוכלו לצאת לרחוב עם רעמת shag לתפארת, יש להקפיד לתחזק את השיער לפי ההוראות לעיל. כידוע, רישול מכוון הוא הסטיילינג המאתגר ביותר.