הנסיכה על האקאשה

ספא אקאשה במלון ממילא הופך את ירושלים לעיר הקודש. קודש למפונקים!

אקאשה ספא
אקאשה ספא
15 בספטמבר 2013

אם יש דבר אחד שאני אוהבת יותר מאשר את עצמי – זה פינוקים, ורצוי שיגיעו עם זוג ידיים עבות, שמן פצ'ולי, מוסיקת לוייתנים מיוחמים וחלוק לבן שעליו רקום "מיס רותמוש", שהרי הם שווים כקליפת השום באם אינם מיועדים לי. לכן, במסגרת תפקידי, שמתי לי למטרה לחרוש על מיטב אחוזות הספא בארץ הקודש, על מנת לאפשר לבנות ישראל הצדיקות להיחשף למקורות האושר האמיתיים הפזורים ברחבי המדינה.

מקום כזה, שגרם לי להתרגש בעוצמות כה גדולות עד כי יכלתי להישבע ששמעתי קולות מצילתיים מאיזור החלציים, הוא ספא אקאשה שממוקם במלון ממילא המושלם בירושלים. מעבר לעובדה שמדובר בלוקיישן הכי שווה בעיר הבירה, כזה שגורם לך לתהות לרגע איך הגעת אליו ללא ביקורת דרכונים ודילוגים בדיוטי פרי, מדובר בספא עילית, שיכול להעביר קורס או שניים למתחריו בנושא עיצוב, שירות ופינוק.

ואם זה לא עושה לכם חשק להוציא יום מחלה ולברוח מהעבודה, אנחנו לא יודעים מה כן:

השם אקאשה, שפירושו המרחב שבו נפגשים ארבעת האלמנטים של הטבע המאפשרים חיים, הוא החזון העומד מאחורי המתחם ההוליסטי, כאשר כל אחד מהאלמנטים – אש, מים, אוויר ואדמה – באים לידי ביטוי בעיצובו ובדרך הפעלתו, תוך שאיפה ליצור איזון בין גוף, נפש ורוח (הספא מעוצב בגוני כחול ובנוי על בריכות מים ליצירת אפקט מרגיע). אז נכון, יש בחורות שרק המחשבה על פכפוכי נחלים עושה להן חשק לקסנקס, אך באקאשה לגימיק יש גם כיסוי: בספא טיפולים ייחודיים ומרגיעים שיאזנו כל נוירוטית עירונית, כמו חוויית שבע הצ'אקרות – טיפול באבנים שבסופו נוסכים שמן שומשום חם על העין השלישית (אורגזמה למצח ב-480 ש"ח); טיפול חמאם טורקי הנעשה על מזבח שיש רחב, באווירה אינטימית ובחום שמזכיר את הגיהנום (320 ש"ח, ההצלפות כלולות במחיר); טיפולי וואטסו בבריכה פרטית (עם מוסיקה מדיטטיבית מתחת למים) ועוד דברים שיגרמו לכן לצאת מהמתחם מעורפלות ושמנוניות, לקחת מונית לכותל ולהטמין פתק ובו מסר חד משמעי : "אלוהים, תן לי שוגר דדי". אמן סלע.

ואפילו לא צריך אקסטרות – ממש כמו בפרסומת המעולה הזו לערוץ הספורט של פוקס:

 

 אקאשה, מלון ממילא, mamillahotel.co.il