השילוש הקדוש

לרגל טראומת הפוסט חג: שלושה עיסויים שיוציאו אתכם לחירות אמיתית

מסז' ב"כולה". צילום: יעל אנגלהארט
מסז' ב"כולה". צילום: יעל אנגלהארט
24 באפריל 2014

אם גם אתם חייבים לנוח מחופשת הפסח (סליחה, לאכול שלושה כדורי מרציפן ברצף תוך נשיאת שלוש שקיות h&m באמצע השדרה בפראג זה מה־זה מעייף!) קבלו שלושה עיסויים שווים בטרפת, שישכיחו מכם את עשר המכות (יותר נכון מאות המכות) שמגיעות אחרי חופשת חג.

המפונפן: מלון ריץ קרלטון שנפתח בדצמבר האחרון על חוף הים של הרצליה הוא לוקיישן מושלם לקצת ניתוק חו"לי, ואינו דורש יציאה מגבולות המדינה (תל אביב אינה מדינה עדיין, נראה לי). מעבר לעיצוב המשובח, האווירה הפרסטיז'ית (בכל זאת מדובר ברשת יוקרה) והגרסה הכשרה של מסעדת הרברט סמואל, נפתח במקום גם ספא משגע שבו ניתנים מיטב הטיפולים, פלוס נוף משגע מהבריכה שבקומה העליונה וחדר הירגעות שהתברר כטוב יותר מקסנקס. מומלץ בחום לנסות את טיפול האבנים החמות, שמתחיל בפילינג רגליים, ממשיך עם לחיצות מענגות בתוספת שמן ריחני, וכולל כמובן אבנים חמות – לא משהו חדש בשוק המזמוזים אך בהחלט פינוק ממכר. עם רעש הגלים שברקע (במקום צלילי דולפינים מיוחמים) ותפריט שכולל גם טיפולי פנים עם מוצרי שיסיידו, עיסוי קרקפת, ואפילו מסאז' לסובלים מג'ט לג – גם אתם תרצו לערוק לשם לצמיתות. מה שלא יקרה לעולם, ככל הנראה. 450 ש"ח ל־60 דקות.

ספא מלון ריץ. צילום: מתיו שוי
ספא מלון ריץ. צילום: מתיו שוי

 

המעצים: מילים רבות נשפכו במדור זה על כולה בנמל, ולא בכדי. אל הספא מבית קום איל פו שבשעריו יכולות לצעוד רק אלה שנולדו עם האבר הנכון (לא לדברי פרויד). תפריט הטיפולים התרענן עם טיפול "כולה באה להקל", טייטל שבהחלט אינו מאכזב. בטיפול משולבים עיסוי ודיקור – שילוב אידיאלי גם למי שטרם חוותה על בשרה את ז'אנר המחטים המרפאות (כשאת משומנת היטב את לא מתעסקת בעובדה שיש לך מחט בברך, למשל), והוא מתאים למי שסובלת ממיגרנות, מתסמונת גיל המעבר, מכאבי מחזור וגם סתם ממצוקה נקודתית. תאמינו לי – מדובר בסטארט אפ, כזה שמעביר את מועקות החג ואת מיחושי החיים ושולח אותך בחזרה לנמל משוחררת ואופטימית. 340 ש"ח ל־60 דקות.

מסז' ב"כולה". צילום: יעל אנגלהרט
מסז' ב"כולה". צילום: יעל אנגלהרט

 

החברתי: מי שמעוניין שבחוויית העיסוי שלו יהיה ערך מוסף ישמח לשמוע על מיזם מבורך שנפתח בצפון הישן ומספק עיסויים שלא נופלים ממקדשי הספא המפונפנים. "ידיים רואות" הוא שם המקום, שמעסיק מעסים עיוורים במטרה לשלב אותם בשוק העבודה ומבקש למוסס את הרתיעה שיש לסביבה מהמפגש עם אנשים בעלי לקות ראייה. הקליניקה הצנועה לא כוללת שנדלירים או אווירה מפוארת בתיבול ניחוחות וניל פצ'ולי, אך מבורכת בכל מה שבאמת צריך: אנרגיות מהממות, מטפלים מקצועיים (אם בורכתם בלילי המעסה הרווחתם ביג טיים) וחומר למחשבה על אותו חוש שאנחנו נוטים לקחת כמובן מאליו. אל תפספסו.

מסז' ב"ידיים רואות". צילום: יולי גורודינסקי
מסז' ב"ידיים רואות". צילום: יולי גורודינסקי

180־200 ש"ח ל־60 דקות.

ריץ קרלטון, השונית 2, מרינה הרצליה

כולה, בית בנמל, האנגר 26 נמל תל אביב, 7171540־03

ידיים רואות, מרים החשמונאית 27 א', 54577737־054