התחפושות שיעשו לכם את פורים

שלוש אופציות שיהפכו אתכם למלכי נשף פורים. ולא, אתם לא יכולים להתחפש שוב לברבור שחור

תחפושות עדיקה. צילום: דנה קרן
תחפושות עדיקה. צילום: דנה קרן
1 במרץ 2015

הפרחים לעדיקה

על פורים, סיבה אמיתית למסיבה כך פתאום באמצע החיים, אנחנו קרועים בכל נימי נפשנו. לא רק בגלל השגרה המדכדכת – שהרי שאר החגים הם סתם שעמום – אלא בגלל שלפורים יש גם לא מעט פלוסים אובייקטיביים לנפנף בהם ולהתגאות בהם: הציווי לשתות ולהשתטות מסתיר היטב את העובדה שגם ככה אנחנו טמבלים, את ההוראה לזלול פחמימות משולשות אנחנו מרחיבים מיד גם לתחומי בורקס הגבינה והפיצה, ומנהג התחפושת והריקודים ברחובות מאפשר לנו מתן ביטוי עצמי אופנתי קיצוני. וודקה ואוזני המן אמנם זמינים תמיד במכולת מתחת לבית, אולם להתחפש אפשר רק פעם בשנה ולכן אנחנו נוהגים להיערך לכך מראש. לכן התחלתנו לרחרח ולבדוק מה חדש השנה בתחום. כך גילינו שניתן לרכוש באתר האופנה adika, לצד הקולקציות המגוונות ופריטי האופנה הרגילים, גם תחפושות, אביזרים ופריטים שונים כגון פיאות, חזיות ניטים ומגבעות טול מסתוריות, כך שמי שחושק באאוטפיט שלם – שלד, פיראט, מיקי מאוס ועוד – ימצא את מבוקשו בקלות, ומי שמעוניין לעבוד בשיטת המיקס אנד מאץ' יתקשה לצאת בידיים ריקות.

9־189 ש"ח, באתר עדיקה

תחפושות עדיקה. צילום: דנה קרן
תחפושות עדיקה. צילום: דנה קרן

וודג' חדש

אופציה פורימית נוספת, אקסטרווגנטית וסקסית במיוחד, מגיעה מכיוון שוורץ פרוות – מוקד עלייה לרגל לשוחרי אביזרי מסיבות קרקסיים בכל ימות השנה. מוצעות שם למכירה מסכות ססגוניות וסופר מושקעות בסגנון הקרנבלים הגדולים שמעבר לים, המעוטרות בשלל פאייטים, נצנצים, נוצות טווס, יהלומים, נוצות צ'יף אינדיאני, פנינים, פרוות, ולאמיצים במיוחד – מסכות עם נוצות יען. זה איננו האביזר לביישנים שאינם מעונינים לבלוט, קחו זאת בחשבון.

50־250 ש"ח , להשיג בשוורץ פרוות, מוהליבר 49 תל אביב ובאתר

מסכה של שוורץ פרוות
מסכה של שוורץ פרוות

מקיאז' הורסלאז'

אם אתם מתכננים להגיע למסיבת תחפושות כשעל אפכם עיגול ליפסטיק אדום כסימן קלוש לתחפושת ליצן, ועוד לטעון שהשקעתם במקיאז', מוטב שתגיעו לאחד מסניפי בובי בראון, שבהם יינתנו במשך שבוע שיעורי איפור פורימי חינמיים לכל דורש ודורשת. בשיעורים יתמקדו בעיקר בדמויות של נשים איקוניות ומעוררות השראה כמו מרילין מונרו, שלגייה, קלאופטרה וסופיה לורן. השיעורים יתקיימו בתאריכים 1־7 במרץ ורצוי לתאם את הגעתכם מראש.

להשיג בסניפי בובי בראון

פורים בבובי בראון
פורים בבובי בראון