חוכמת הג'לי: המניקור שישאיר אתכן מטופחות שבועיים אחרי המריחה

טיפולי הג'ל לציפורניים ברשת יוליה יאפשרו לכן להסתובב ברחוב כאילו הרגע יצאתן ממניקור, גם שבועיים וחצי אחרי המריחה. אני מריחה אובססיה?

לק ג'ל. צילום: Shutterstock
לק ג'ל. צילום: Shutterstock
2 בספטמבר 2014

לפני כשלושה שבועות ישבתי עם אבא שלי שיחיה ומיררתי בבכי על חיי. נו, שברון לב, שברון חסכונות, הדברים הרגילים. בעודי מוחה את דמעותיי מפניי ומנגבת את נזלתי בכפות ידיי הביט בי אבי במבט נוסף. "הציפורניים שלך, רתם, את חייבת לעשות איתן משהו". שורו, הביטו וראו: אבי, איש כוחות הביטחון מהמסוכנים בעולם, זה שלא ישים לב לשינויים חיצוניים גם אם הם מגיעים בצורת קרחת פלוס קעקוע צלב קרס על המצח, מעיר לי על לק מקולף. פיה קטנה נפטרה אי שם בנורבגיה, ואילו אני התביישתי. הרי אם אבי, איש שאוהב אותי ללא תנאים בתיאוריה, חושב שאני אישה מוזנחת, מה יגידו הקולגות? מה יגידו כל אותם אנשים ונשים שעמם אני נפגשת, מנסה לשווק את עצמי כאישה חשובה ומשוחררת, כשאני מנופפת באצבעות שנראות כאילו חזרתי ממלחמת טיפקס?

המושיע לא איחר לבוא: טיפול מניקור ג'ל, כזה שמאפשר לכל אישה להסתובב במשך כשבועיים וחצי כאילו הרגע יצאה ממניקור. ברשת יוליה, שיודעת מה אנחנו צריכות (עזבו אוהבות, צריכות!) קיים טיפול כזה, והוא נעשה בשיא המקצועיות עם הג'ל של חברת OPI (במקום תוכלו גם להתפנק במניקור עם הלקים הבוטיקיים של Dior, אבל זה כבר ירד לכן תוך כמה ימים). הטיפול מתבצע כולו על ספת העיסויים של המקום, ותוך כדי שאת רוטטת את עצמך לדעת ונאבקת בריר שמתחיל לצאת לך מצדי הפה (הגוף מבין שאת צוללת לשנ"צ, לא למרתון טיפוח) מפנקים אותך במניקור מקצועי על כל שלביו, ובשניים עד שלושה שלבים של מריחת הצבע המבוקש, וכל מריחה מסתיימת במכונת ייבוש מיוחדת.

תוך שעה את יוצאת מהמקום כשציפורנייך מתוקתקות למשעי, והשוס הוא שבניגוד למניקור רגיל, את יכולה להשתגע עם האצבעות מבלי שהלק ייהרס. ריצ'רצ'ים, גירודי גב ופשפוש בתיק אחרי כרטיס האשראי – לעולם לא יסתיימו עוד באסון! בקיצור – מדובר בהמצאה הכי טובה שהייתה פה מאז הטמפון עם המוליך, המצאה שאמנם אינה מאוד חדישה, אבל אני לייט בלומר, אז סלחו לי. אבא, הֱיה גאה!

189 ש"ח, להשיג ברשת יוליה