פרובנס פינת קפלן: הספא של ל'אוקסיטן ישכיח מכן את המצב

הספא של לאוקסיטן שהוקם במתחם המותג בשרונה עושה חשק להישאר לישון

ספא ל'אוקסיטן. צילום: אבי ולדמן
ספא ל'אוקסיטן. צילום: אבי ולדמן
3 באוגוסט 2014

בתקופה זו, אולי יותר מתמיד, יש משהו אסקפיסטי במיוחד במתחם שרונה. המתחם הממורק, שהולך ומתעצב כמֶכָּה של בעלי הארנק התפוח, נראה בימים אלה כמו דרך נפלאה לחמוק מהמציאות המדכאת, מעין צוהר לעולם שכולו פנטזיה חולדאית על עיר נקייה מתחלואות וממחלוקות. אז ברחתי, כהרגלי בקודש, למקום שעוזר לי להתנתק מצרות החיים, שמוצריו משכיחים ממך לגמרי את העובדה שכאן אנשים טובעים בזיעה של עצמם, לא בבועות סבון מוזהבות מפרובנס.

המותג הצרפתי הנפלא ל'אוקסיטן התמקם יפה במתחם שרונה, בבניין קטן בעל שני מפלסים. בקומה הראשונה – חנות גדולה עם כל מוצרי המותג כולל ליין הגברים המשובח; בקומה השניה – ספא קטן ואינטימי שבו המכורות למותג יכולות להתפנק בעיסויים שמלווים כולם במוצרי החברה השונים. בחדר המתוק והנעים מתחילים עם ריטואל קבלת פנים שכולל פילינג לכפות הרגליים, ומשם ממשיכים לטיפול לבחירתך – מטיפולי פנים (חמאת שיאה, טיפול ממריץ לגבר וטיפולי אנטי אייג'ינג), דרך טיפולי גוף (פילינג שקדים, עטיפות חמאת שיאה) ועד לעיסויים מסורתיים כמו אבנים חמות ורקמות עמוק.

היתרון הגדול כאן הוא דווקא היותו של המקום קטן, וככזה לא יקבל עיסויים זוגיים או אורגיית בנות בימי כיף, כך שמובטחת לך חוויה אינטימית, מנתקת ומרגיעה שבסופה תוכלי לרדת במדרגות, שמנונית וריחנית, לרכוש חצי חנות ולחזור הביתה בתחושה שהעולם קצת יותר נחמד ממה שהוא באמת. שדות לבנדר לנצח.

ספא loccitane, שרונה תל אביב, ספא: 5739538־03, חנות: 5569560־03