פריז על הפרצוף: מוצרי אנטי אייג'ינג בסגנון צרפתי

המותג לוריאל פריז משיק שני מוצרי אנטי אייג'ינג. הכי להזדקן בחן

הקרמים של לוריאל פריז
הקרמים של לוריאל פריז
5 במרץ 2015

באיחור מביך ובכלל לא אופנתי, גם אני השגתי לי עותק של "איך להיות פריזאית היכן שלא תהיי" – ספר הספרים של העת האחרונה, מורה נבוכות המנסה, ואף מצליח, לעשות סדר מסוים בסוגיית השיק הפריזאי, ומיועד לכל מי שמעונינת להחכים ולהתמקצע בתחום הסטייל האישי הנונשלאנטי. גמאתי בשקיקה כבר חצי ספר, ואני חייבת להודות, במידה רבה של הפתעה, שאני מתחילה להאמין שלמרות שורשיי, הנטועים ביערות מזרח אירופה מצד אחד ובארצות הבלקן מהצד האחר, מבחינה גנטית אני צרפתייה, שכן אין דרך אחרת להסביר את רמת ההזדהות שלי עם הטקסט המונח לפניי.

וראו זה פלא: בעודי מתעמקת בפרק העוסק באופן המחוכם שבו פריזאיות אמיתיות מקבלות באהבה את פגעי הזמן – כלומר, כלפי חוץ מפגינות נונשלאנט ובין ארבעה קירות מוסיפות כל מה שנדרש למדף הקוסמטיקה – הובאה לידיעתי חדשה משמחת מבית לוריאל פריז. מתברר שמותג הקוסמטיקה הבינלאומי משיק שני מוצרי אנטי אייג'ינג חדשים לשימוש יומיומי בסדרת רויטליפט לייזר 3x, המיועדים לטיפול משולב בקמטים ובפיגמנטציה. יעילותם של המוצרים נבדקה במחקר קליני שארך 12 שבועות, ועל פי תוצאותיו המוצרים יעילים כמעט כמו טיפול לייזר אינפרא אדום (הטיפול הפופולרי והחדשני ביותר לטיפול בהזדקנות העור), אך זולים ממנו בהרבה.

הקרם לטיפול מקיף ביום פועל על העור בשלושה אופנים: הוא מחליק את הקמטים, מסייע בהבהרת כתמי העור, ובזכות מקדם ההגנה spf25 מסייע גם במניעת הזדקנות העור. תכשיר הלילה, לעומת זאת, מגיע במרקם ג'ל, ופעילותו העיקרית היא קילוף עדין והאצת התחדשות שכבת האפידרמיס. מתוקף תפקידי החדש כפריזאית אותנטית, אני אמורה לעפעף בעיניי לנוכח הבשורה הקוסמטית ולהמשיך הלאה בחיי. כבת 30 פלוס שמכירה מקרוב קמטוט או שניים אני מאמצת בשמחה את שני התכשירים ורוצה להאמין שגם אני אזכה, בעוד 12 שבועות מהיום (הזמן הדרוש לטיפול המשולב, על פי לוריאל, לתת את אותותיו) לעור פנים קורן, מתוח, רענן וצרפתי יותר.

לטיפול מקיף ביום/לילה REVITALIFT LASER X3

תכולה: 50 מ"ל
מחיר: 280 ש"ח, מחיר מבצע לחודש מרץ – 120 ש"ח, טיפול מקיף ליום + ג'ל קילוף ללילה – 200 ש"ח.

ניתן להשיג את מוצרי סדרת רויטליפט לייזר 3x ברשתות הפארם, במשביר לצרכן, ברשתות המזון ובפרפומריות נבחרות.