דיוויד המלך

מי שאמר שאין דבר כזה חופשה ליד הבית ישמח להתפכח עם החבילות הזוגיות שמציע מלון הדיוויד אינטרקונטיננטל

דיוויד אינטרקונטיננטל
דיוויד אינטרקונטיננטל
23 במרץ 2014

הרמב"ם כתב שהמצווה החשובה ביותר בפורים היא משלוח מנות לאביונים, ואני, שלא בדיוק גדלתי על ברכי הרמב"ם אך ללא ספק ישבתי על כמה ברכיים של צדיקים, סופּר מתחברת. הרי אני עיתונאית ועל כן גם אביונה. ובחג הפורים, שבו הקולגות האביוניות שלי מפנקות אותי בחצי אוזן המן לעוס שגנבו ממשלוח המנות של הילד בגן, יש תמיד תחושה שמדובר בלעג לרש. על כן החלטתי בחג הנוכחי להמליץ לכן על משלוח מנות אמיתי שלא משאיר אותך עם צרבת ושני ק"ג עודפים, אלא עם שמחה בלב, אופטימיות פראית וארבעה ק"ג עודפים. אני מדברת כמובן על מלון דיוויד אינטרקונטיננטל – היכל תפנוקים מול הים שמוכיח את טענתו של הרמב"ם כי "משכנס אדם לאינטרקונטיננטל מרבין בשמחה" (פינוקים פרק א'). המלון השיק לאחרונה ארבע חבילות ייחודיות לסוף שבוע אורבני, שידגדג בבלוטות החשק של תל אביבים עילאיים ומתנשאים ושל תיירים חיצוניים וסקרנים כאחד. הבסיס לחבילות הוא אחיד: אירוח על בסיס חצי פנסיון, צ'ק אין לחדר מול הים בשעה מוקדמת ושעת עזיבה מאוחרת בשבת, כך שההתנחלות הופכת לקלה יותר ואין צורך לחזור הביתה בטרם שקע הסופ"ש.

הלובי של המלון
הלובי של המלון

את תוכן החבילה כבר תקבעו בעצמכם, בהתאם לסוג הסטייה שלכם: החבילה הקולינרית (1,650 ש”ח) שכוללת נוסף לבסיס גם ארוחת ערב באחת ממסעדות היוקרה הסמוכות למלון (הרברט סמואל, דלאל, מנטה ריי או חצרות יפו; החבילה התרבותית שתפנק אתכם בזוג כרטיסים למופע בסוזן דלאל (1,850 ש"ח); חבילת הסיור (1,850 ש"ח) שכוללת סיור מודרך בנווה צדק בשבת בבוקר (או במילים אחרות: למה לפצוח בסקס של שבת כשאפשר ללמוד על ביתו של ש"י עגנון?); וגולת הכותרת: חבילת הספא שכוללת טיפול זוגי בספא החדש והמצוין של המלון, The Spa – שם מפנקים בקצת יותר מאוזני המן (רמז: סחלב חם ודים סאם ישלחו אתכם משומנים היטב לארוחת הערב). האחרונה היא החבילה היקרה בתפריט שמחירה 1,900 ש"ח, אך בהתחשב בעובדה שעיסוי ליחיד עולה בסוף השבוע כ־350 ש"ח, מדובר בדיל משתלם ביותר (ובמילים אחרות: לא קניתם לנו כלום ליום האישה אז אנא פנקו אותנו במשלוח מנות שכולל שמן וזרג במקום רעשן ופרג, תודה).

כמו חו"ל, רק בלי המתנה לדודה. ספא דיוויד אינטרקונטיננטל
כמו חו"ל, רק בלי המתנה לדודה. ספא דיוויד אינטרקונטיננטל

ועכשיו לפינת ההתפכחות: בעבר כתבתי כאן כי הכשרות הארורה שאליה מחויבים בתי המלון כדי לעבוד במדינתנו החרדית מונעת מהאדם הממוצע (או מהצמחוני המאותגר) ליהנות מארוחות בחדר האוכל של המלונות – גם אלה שמתהדרים בחמישה כוכבים. אך דיוויד אינטרקונטיננטל מוכיח אחרת: אוכל משובח למרות הכשרות שלא פוגם באיכותו של הסופ"ש, אלא רק בסגירתו של כפתור הסיקיני. חבילת הרזיה, מישהו?

דיוויד אינטרקונטיננטל, קויפמן 12, עד סוף מרץ, 03-7951234