תקרת הזכוכית: יצאנו להתפנק במלון רוטשילד 22 החדש

מלון העסקים רוטשילד 22, שהושק בקצה הדרומי של השדרה, מציב רף גבוה למלונות הבוטיק בעיר

מלון רוטשילד 22. צילום: איה בן עזרי
מלון רוטשילד 22. צילום: איה בן עזרי
15 בנובמבר 2015

אם יש לכם פחד גבהים – דפדפו הלאה. מנגד, אם במקרה נקלעתם לעסקי הסנפלינג, מצאנו עבורכם יופי של לקוח פוטנציאלי, שכן חלונות זכוכית על תקן קירות הם הקיק של מלון רוטשילד 22 – חלונות זכוכית ותודעת שירות.

בכניסה למלון הבוטיק העסקי החדש מבית רשת פתאל קיבלו את פנינו בכוס נספרסו ופרצל חם, שאותם הוזמנו ללגום ולדגום בסלון הקטן והפוטוגני המשקיף על אם כל השדרות בעיר. משב הרוח העירוני והענייני זולג גם אל עיצוב החלל, מהטעם היקר הניכר מקיר לקיר עד גופי התאורה העתידניים המשתלשלים מהתקרה. בתום הצ'ק אין (שנעשה על גבי טאבלט), זכינו לליווי אישי לחדר, וטוב שכך. המעליות החכמות הפזורות ברחבי המקום אמנם מספקות מעין תחושת ביטחון וחשיבות עצמית, אבל הן עושות קונצים – אי אפשר לתפעל את הפלא הטכנולוגי ללא הכרטיס הפותח את החדר שהפקרתי בידי שותפתי להרפתקה שנשארה ללגום מרטיני בטרקלין.

מלון רוטשילד 22. צילום: איה בן עזרי
מלון רוטשילד 22. צילום: איה בן עזרי

המדרגות לא נראו באופק, וכך מצאתי עצמי נודדת בין הקומות כנוסעת בזמן המתחננת לשנורר מפתחות מזרים, רק כדי לסור לבסוף חזרה אל פקיד הקבלה הכל יכול ולבקש סיוע. הכי לא בוטיק מצדי, בטח שלא עסקי. אבל לשם מה להתעסק בדרכי שינוע כשהחדר הנכסף (אחד מתוך 156 חדרי המלון) מקדם את אורחיו עם מכונת נספרסו, קופסת אלפחורס של ביסקוטי, שוקולד ממותג ובקבוק מים אישי? כיאה למלון עירוני שמטרתו לארח אנשי עסקים, החדרים קטנים ואינטימיים אך חדשניים ופרקטיים, ויעידו על כך שקע ה־USB והטלוויזיה החכמה על שלל הצעותיה והמלצותיה על המקומות הבוערים בעיר.

את כל אלו עוטפים וילונות בהירים, מחפים את חלונות הענק המתנשאים מרצפה עד תקרה. יש בזה קסם, בייחוד אם זכיתם בנוף לכיוון דרום־מערב בואכה נווה צדק, יפו והים, אם לא תיאלצו להסתפק בגגותיה המפויחים של העיר הלבנה. למעט מעידות בדמות כורסאות עם ריפוד מלונאי ארכאי, העיצוב אלגנטי ומתוחכם למדי. ציון לשבח יש לתת למנורות הקריאה ולמתגי החשמל – עיצוב מעודכן זה כאן. על שטחו הקטן של החדר מפצה חדר הרחצה. בואו נאמר שלא הייתי מתנגדת לעבור לגור תחת המקלחון. ראש הגשם האימתני ומוצרי הרחצה של ל'אוקסיטן מבטיחים מרחב מחיה אידיאלי (אבל רבאק, למה לא לשים מתלים למגבות מחוץ למקלחת?).

המלון מגדיר עצמו "וומן פרנדלי", אבל כנראה רק עבור סוג מסוים של נשים. האורחות שנרשמו למלון כנשות עסקים יפונקו אוטומטית בערכת טיפוח נאה הכוללת פן, תמרוקים, חטיפים ומגזינים. מי שלא השכילה לעשות זאת תיאלץ לבלוע את הפדיחה ולבקש אותה מהקבלה, או לחלופין להסתפק בבקבוקון שמפו בודד שבקושי מספיק לחפיפה אחת. ואם כבר פינוקים ופרטים קטנים, טיפ לעתיד: גם בגזרת קפסולות הקפה ומקלוני הסוכר אפשר לפנק ביותר משתי יחידות. את הסוכרזית, אגב, עדיין לא מצאנו.

מלון רוטשילד 22. צילום: איה בן עזרי
מלון רוטשילד 22. צילום: איה בן עזרי

פנקסנות

פרופיל אורח: צרפתים צעירים ולא מעונבים, לרוב חפים מתינוקות, ילדים וסיגריות. לא קיים מתחם עישון במלון.

מדד הילדים: לפחות משפחה אחת נצפתה. אמנם קיימת אפשרות לחבר חדרים, אך לא לשם כך נתכנסנו – זהו אינו קהל היעד.

מדד החיטוב: העתיד טומן בחובו חדר כושר רחב ידיים, אך הוא אינו מיועד לאורחי המלון בלבד.

מדד הרום סרוויס: המחירים סבירים ביותר – 12 ש"ח לבקבוק קולה, 14 ש"ח לקפוצ'ינו, ו־23 ש"ח לשייק פירות. עבור סלט או כריך תיאלצו להיפרד מ־37 ש"ח לפחות.

מדד השירות: אדיב ומשתדל – כולל wifi חופשי נטול ססמה מנג'סת, שירות השאלת מטענים ואפשרות לשכור חדר ישיבות מחברת ריג'ס השוכנת בבניין.

מלון רוטשילד 22, שד' רוטשילד 22, 6906565־03, 1,190־1,290 ש"ח ללילה