שוקולדים נמאסתם! מצאנו מתנות יפות ומקוריות לט"ו באב

חסל סדר פרחים ושוקולד, כך תצאו בכבוד עם מתנה קולית, מקורית ומיוחדת לבת/בן הזוג. מומלץ להגיש עם שמפניה צוננת וביגוד מינימלי

אהבה, אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק
אהבה, אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק
2 באוגוסט 2017

שוב קיבלתם פרחים? ממחזרים שוקולדים שקניתם לפורים? מתעצלים בהכנת כרטיס ברכה ומעדיפים לדבר בנשיקות? הגעתם לשלב שנטפליקס זה הדבר הכי סקסי שאתם עושים ביחד? אל חשש חברים, כינסנו עבורכם 10 מתנות מרעננות שיעשו כיף למי שיקבל אותן, ולא יהרגו את הכיס של מי שיקנה אותן. חג אהבה שמח!

תפתח וילון

היחסים שלכם הגיעו לשלב שבו אתם נוסעים יחד לאיקאה? נצלו את הרגע היטב ובחכמה, ובאמתלה של מתנה לחג האוהבים רכשו וילון למקלחת כי נשבר כבר הזין מהשלוליות על הרצפה.

39 ש"ח, להשיג באיקאה

וילון אמבטיה של איקאה. צילום: יח"צ
וילון אמבטיה של איקאה. צילום: יח"צ

ריץ' שפריץ

האהבה אולי עיוורת אבל איננה תתרנית. כדי שתוכלו להישאר צמודים נפשית ופיזית גם תחת עננת הזיעה המהבילה המכונה גם "אוגוסט", תנו איזה שפריץ מרענן ומתוחכם של מרווה ומלח ים.

265 ש"ח, להשיג ב-jo Malone קניון רמת אביב

בושם יוניסקס. צילום: יח"צ
בושם יוניסקס. צילום: יח"צ

תתגנדר, גבר

פק"ל ההישרדות של מותג הטיפוח המקומי "מעפילים" אמנם מיועד במקור לגברים מזוקנים, אך עוד לא שמענו על האישה שלא תחמוד לעצמה נר ריחני או ספל אספרסו מעוצב, שנכללים אף הם במארז השיקי. כל תוכלי לקנות מתנה לחצי השני שלך, ועל הדרך לפנק גם את עצמך. עוד במארז יש שמפו, סבון ושמן זקן ואפילו בקבוק קוקטייל נגרוני שעורבב באדיבות בר האימפריאל. אם תשאלו אותנו – בשביל מארזים כאלה המציאו את ט"ו באב.

 285 ש"ח, להשיג באתר מעפילים

מארז של מעפילים. צילום: יח"צ
מארז של מעפילים. צילום: יח"צ

למה כובע

אם בשביל להזכיר (ולהזהיר!) שיש הרבה דגים בים, לצורך הפגנת דאגה לדילול אוכלוסיית הדגים בים התיכון או סתם או בשל זיקה קולינרית לברבוניות מטוגנות – כובע מצחייה רקום היא מתנה שימושית ונאה שמי שלא ישמח לקבל אותה לא מבין כלום.

159 ש"ח להשיג ב-Belle&Sue

כובע של בל אנד סו. צילום: יח"צ
כובע של בל אנד סו. צילום: יח"צ

קיפ איט קול

המתנות הכי מוצלחות הן אלו שהייתם רוצים גם לעצמכם וכאלו גם משקפי השמש הכה קוליים והיוניסקסיים של קרולינה למקה. וכדי להימנע מוויכוחים סוערים סביב מי מרכיב אותם ומתי (שעוד עלולים לפרק לכם את הזוגיות), רכשו מיד זוג משקפיים שני בחצי המחיר.

199.90 ש"ח להשיג ברשת קרולינה למקה

משקפיים של קרולינה למקה. צילום: יח"צ
משקפיים של קרולינה למקה. צילום: יח"צ

שניים סוכר

אם במקום הסיגריה שאחרי אתם נוהגים, נגיד, לשתות יחד שוקו, אפשר על הדרך גם להעביר חיזוקים חיוביים, שלא לומר חנופה. מי ישתה באיזה ספל – זה כבר תלוי בכם וברמת הביצועים.

89.90 ש"ח, להשיג ב-h&m home

ספלים של H&M Home. צילום: יח"צ
ספלים של H&M Home. צילום: יח"צ

מתנה בתיק תק

קחו דוגמה מזוג האוהבים האולטימטיבי, שעל אף נוכחותם המעיקה של כלב היפראקטיבי וברווז מנג'ס, שומרים על הגחלת כבר קרוב ל90 שנה, ומונצחים על תיק גב אולטרה כיפי וסופר שימושי.

214.90 ש"ח, להשיג ברשת קרביץ

תיק גב של JanSport. צילום: יח"צ
תיק גב של JanSport. צילום: יח"צ

לא צ'כוב

המתנה שתבטיח שבמקום לרבוץ כל ערב כמו שני דבילים ולבהות במסך הטלויזיה, תעשו משהו תרבותי, כמו דפדוף משותף בספר הקומיקס המצחיק, הקורע, הגס והפרוע שקרוי על שם הסטטוס שלכם בפייסבוק.

59 ש"ח, להשיג במגדלור בלבונטין 1

הספר אין א ריליינשיפ, ספרה של תמר בלומנפלד
הספר אין א ריליינשיפ, ספרה של תמר בלומנפלד

להתפנקייק

כדי לוודא שמעתה ועד עולם הבקרים שלכם ביחד יהיו טעימים, מתוקים, מוקצפים היטב, מדודים בקפידה ומעוצבים לעילא – הגישו באריזת מתנה את המכשיר להכנת פנקייקים, הוסיפו לו מייפל ונוטלה והרי לכם מתכון לזוגיות מאושרת (ומשמינה).

52 ש"ח, להשיג בגולף אנד קו

מכשיר להכנת פנקייקים של גולף אנד קו. צילום: יח"צ
מכשיר להכנת פנקייקים של גולף אנד קו. צילום: יח"צ

לבידו לוקה

מארז טיפוח זו אמנם מתנה סחית מאין כמוה, אך כשמדובר בתכשירים אורגניים, שלא נוסו על בעלי חיים ובעלי ניחוח טבעי ומהמם – מדובר בדבר נהדר. המארז של "לבידו" כולל את כל מה שצריך כדי שיהיה לכם נעים לנשק ולמשמש אלו את אלו – קרם גוף, קרם ידיים וחמאת שיאה מזינה לשפתיים.

מארז מתנה של לבידו 99.90 ש"ח, להשיג בחנויות מובחרות ובאתר החברה

מארז של לאבידו. צילום: יח"צ
מארז של לאבידו. צילום: יח"צ

מנוער, לא מעורבב

אלכוהול ישמח לבב אנוש, ובקבוק קלאסי בעיצוב מחודש ועדכני ישמח פיינשמקרים ששמים לב לפרטים הקטנים. כך או כך, שלוק מרטיני לבן ישמח לאהובי לבכם (וגם לכם, אם הם לא יתקמצנו עליכם) את הפה ואת הראש, בטו באב ובכלל.

50 ש"ח להשיג בחנויות האלכוהול המובחרות

מרטיני ביאנקו. צילום: יח"צ
מרטיני ביאנקו. צילום: יח"צ