איפה לישון בלוס אנג'לס?

עיר המלאכים מספקת היצע רחב של מלונות מגוונים לחלומות על הוליווד

לישון לרחש הגלים (צילום:  טיים אאוט)
לישון לרחש הגלים (צילום: טיים אאוט)
28 באוקטובר 2013

אם אכן יש משבר כלכלי עולמי, מישהו צריך להודיע זאת למלונאים בלוס אנג'לס. בשנים האחרונות ניכר גל של פתיחת בתי מלון חדשים בעיר, רובם ברמה גבוהה, והמחסור קיים דווקא במקומות לינה נאותים במחירים סבירים. השלב הראשון באיתור מלון הוא בחירת המיקום. בדרך כלל, ככל שהמלון קרוב יותר לחוף – כך הוא יקר יותר. מלון בסיסי הנמצא בסמוך לחוף עשוי לעלות יותר ממלון מפנק בדאונטאון. כי לדעת כי המס המקומי עומד על 14 אחוז, דבר המקפיץ משמעותית את המחיר.

Thompson Beverly Hills

אחיו הבהיר והמאוורר יותר של Hollywood Roosevelt המעוצב למישעי – החל במסעדת הסושי BondSt, עבור בבריכת הגג וכלה בלובי הנאה. כמו כן מוצגות כאן כמה מיצירותיו של האמן הניו־יורקי סטיבן קליין.

כתובת: Wilshire Boulevard, at S Crescent Drive, Beverly Hills

אתר: www.thompsonhotels.com

מלון Thompson (צילום: טיים אאוט)
מלון Thompson (צילום: טיים אאוט)

The Standard Hotel

אם לא מתאפשר ללון שם, אז לפחות לעלות לקומת הגג לבר ליד הבריכה, לאכול, לשתות, לרקוד וליהנות מנוף פנורמי מדהים.

כתובת: South Flower at 6th st. downtown 813

אתר: www.standardhotels.com

מחיר: יקר מאוד

Chateau Marmont

מלון היוקרה דמוי הטירה ממוקם מעל שדרות סאנסט וזכה לתהילה בזכות התנהגותם הפרועה של אורחיו המפורסמים. המקום יראה לכם מוכר היות ושימש כאתר הצילומים של "אי שם", סרטה של סופיה קופולה. מומלץ בשל האווירה המיוחדת והיוקרה הנשפכת מכל פינה.

כתובת:  Sunset Blvd 8221 West Hollywood

אתר: www.chateaumarmont.com

מחיר: יקר מאוד

Chateau Marmont (צילום: טיים אאוט)
Chateau Marmont (צילום: טיים אאוט)

The Hollywood Roosvelt Hotel

מלון נוסף שהפך לאגדה וכדאי לבקר בו הוא, ולו בשל הנוסטלגיה והקלאסיקה. המלון אירח את טקס האוסקר הראשון ב־1929, ובבריכת המלון הצטלמה מרילין מונרו האלמונית לתמונת הפרסומת הראשונה שלה. במלון מוצגים מזכרות וצילומים מסרטים מפורסמים של התקופה ההיא. מומלץ לשבת על הבר.

כתובת: Hollywood Blvd 7000

אתר: www.thompsonhotels.com/hotels/la/hollywood-roosevelt

מחיר: יקר מאוד

Beverly Hills Hotel & Bungalows

חזית הסטוקו הוורודה המפורסמת, המרצפות המעוצבות בעדינות והחדרים היוקרתיים נראים רעננים ופנטסטיים, בדיוק כמו שהיו לפני 90 שנה, כשנוסד המלון. המקום נוטף אקסקלוסיביות. כל כוכב ראוי לשמו, מוולנטינו ועד ארנייה, שהה כאן. היהלום שבכתר הוא הבונגלוס, שבהם בילתה ליז טיילור שישה מירחי הדבש שלה. לבונגלו מספר 5 יש בריכה משלו, ואילו בונגלו מספר 7 עוצב לפי טעמה של מרילין מונרו. אפשר גם להתפנק בספא האקסטרווגנטי.

כתובת: Sunset Boulevard, at N Crescent Drive, Beverly Hills,   אתר: www.thebeverlyhillshotel.com

O

עד לפני כמה שנים היה זה מלון דירות לתיירים מעוטי הכנסה, ורק ב־2007 הפך למלון בוטיק מהוקצע. אזור הלובי נפתח לאולם אורחים מסוגנן ולמסעדה בחצי מפלס. החדרים למעלה קטנים למדי, אך הם רעננים ונוחים.

כתובת: S Flower Street, between W 8th & 9th Street 819

אתר: www.ohotelgroup.com

מלון O (צילום: טיים אאוט)
מלון O (צילום: טיים אאוט)

Hotel Bel-Air

מלון אליטיסטי ומעט דקדנטי זה, בסגנון בית מיסיון משנות ה־20, הוא מקום מפלט אגדי באחוזה ססגונית בת כ־50 דונם. המרחק מהעיר ההומה מעניק לו אווירה של מעון כפרי. האורחים יכולים לבלות אחר צהריים ארוך ליד הבריכה, לנוח באחד מ־91 החדרים המעוצבים, לטייל בגנים ולחפש סלבס הוליוודיים בשולחן הסמוך של המסעדה,  הקרויה "Restaurant". להשלמת החווייה ספא מדהים.

כתובת: Stone Canyon Road, at Bellagio Road, Bel Air

אתר: www.hotelbelair.com

מלון Bel Air (צילום: טיים אאוט)
מלון Bel Air (צילום: טיים אאוט)