ללא הפסקה: מור עובדיה

לו הייתם רואים את מור עובדיה במשרד, לא הייתם מעלים על דעתכם שבסיום יום העבודה שלו הוא פושט את החולצה המכופתרת ולובש את בובת הקמע של הפועל חולון בכדורסל. הוא שם בכל משחק ולא מתכוון לוותר על החלק שלו בקבוצה שעושה לאנשים טוב על הלב

מור עובדיה. צילום: מיכאל נחמיאס
מור עובדיה. צילום: מיכאל נחמיאס

תוכן ממומן | קפה Intense**

מור עובדיה, 32
רואה חשבון והקמע של הפועל חולון בכדורסל

מור עובדיה. צילום: מיכאל נחמיאס
מור עובדיה. צילום: מיכאל נחמיאס

״אחרי הצבא החלטתי שאני רוצה להתעסק בפיננסים. התעסקתי המון במספרים, עבדתי בעבודות מזדמנות וראיתי שאני ממש נהנה מלחשב כמה הרווחתי וכמה הוצאתי והתלהבתי מהעולם הזה. התחלתי לעבוד במשרד רואי חשבון לפני חמש שנים וסיימתי בשנה שעברה לימודי ראיית חשבון.

נולדתי וגדלתי בחולון, ממש ליד מגרש הבית של קבוצת הכדורסל הפועל חולון. אני אוהד קבוע במשחקים של הקבוצה ושיחקתי כדורסל מכיתה ב׳ בקבוצת הילדים והנוער. האהבה לכדורסל ולקבוצה לא שככה גם כשלמדתי והתחלתי לעבוד. זו קבוצה שהקהל שלה נחשב לפעיל מאוד בנוף הכדורסל הישראלי, והאהבה לקבוצה מלווה אותי כל הזמן. הקמע של הקבוצה הוא נמר, וב־2013 קנה אוהד של הקבוצה תחפושת של נמר ותפקד בתור הקמע של הקבוצה לכמה שבועות. אחר כך הוא חלה ולא יכול היה להמשיך והציע לי להיות הקמע במקומו. התנדבתי בלי לחשוב פעמיים ונכנסתי לזה בכל הכוח. התחלתי ליצור לדמות של הנמר תנועות, התחלתי לקרוא על זה ולחפש דרכים לשדרג את הדמות, אפילו צפיתי בתוכנית ריאליטי שרצה בארצות הברית על קמעות של קבוצות ספורט. היום אני מגדיר את זה אמנם כתחביב, זה נמצא לצד העבודה שלי שאני מאוד אוהב ורוצה להתפתח בה, אבל אני משקיע בכך המון.

עוד סיפורי INTENSE:

דודי פטימר: "שני הפרצופים האלה קיימים במקביל – דודי מאמן הכושר ודודי שעוסק במוזיקה"
קרן בן יעקב: "טריאתלון אוליפמי הוא ממש לא האתגר האחרון שאני מציבה בפני עצמי"
מור וילנסקי: "הנהלת חשבונות זה תחום פרקטי, בעוגות השמים הם הגבול"

מור עובדיה. צילום: מיכאל נחמיאס
מור עובדיה. צילום: מיכאל נחמיאס

במקומות כמו ארצות הברית מדובר במקצוע של ממש, ואני מבין את זה לגמרי. צריך לדעת מה קורה במשחק כדי להגיב בהתאם, צריך לגרום לקהל לעודד או להרים גל. מדובר בעולם שלם של מימיקה שנעשית באמצעות בובה: ההבעות השונות – החל מחוסר אונים ואי הסכמה עם השופט עד אושר ושלהוב הקהל – דורשות עבודה, יצירתיות, ולא פחות מזה – זמן. בתקופת הלימודים היה לי קשה, והיו לא מעט פעמים שבהן חשבתי שהספיק לי. הייתי צריך לשלב לימודים, עבודה וקמע. היו ימים שבקושי הספקתי להגיע למשחק כי למדתי למבחן, אבל לא ויתרתי. אמרתי לעצמי שאלו כמה שעות שאני חייב להיות בהן. זה הרבה יותר ממשחק כדורסל. אתה רואה את האנשים סביבך, את האנרגיה שלהם, את המסירות שלהם, ואת החלק שלי בדבר גדול, בתוך קבוצה שעושה לאנשים טוב על הלב. הקמע עצמו הופך להיות חלק מהקבוצה ומריעים לו, ואין תחושה שמשתווה לזה״.

**קפה INTENSE הוא קפה ייחודי המשלב קפה מיובש בהקפאה עם אספרסו אמיתי מפולי ערביקה מובחרים. שילוב האספרסו מעשיר את טעמי הקפה והופך אותו לחזק, עוצמתי ועשיר יותר. כל גרגר של קפה INTENSE מכיל 10% או 15% של קפה אספרסו איכותי – וכך גם האנשים שנבחרו לפרויקט, ששוברים את השגרה שלהם בתשוקות ותחביבים INTENSE שמוסיפים טעם נוסף ליומיום שלהם.