ללא הפסקה: קרן בן יעקב

המתכננת הפיננסית קרן בן יעקב מאסה בעודף המשקל ובסגנון החיים העייף שלה והחליטה להתחיל לרוץ. ארבע שנים לאחר מכן היא מתכננת לרוץ בטריאתלון אולימפי ופותחת את הבוקר שלה באימון שחייה בים, ואל תחשבו שזה מונע ממנה לנהל חיי משפחה וקריירה

קרן בן יעקב. צילום: ירון בן יעקב
קרן בן יעקב. צילום: ירון בן יעקב

תוכן ממומן | קפה Intense

קרן בן יעקב, 42
מתכננת פיננסית ורצה מירוצים וטריאתלונים

קרן בן יעקב. צילום: ירון בן יעקב
קרן בן יעקב. צילום: ירון בן יעקב

״במקצועי אני מתכננת פיננסית. התחלתי כיועצת השקעות בבנק, עבדתי קרוב לעשור בבית השקעות פרטי ולפני כשנה החלטתי להיות עצמאית. כל חיי ליווה אותי עודף משקל והגיע שלב שבו הוא נמאס עליי, הייתי חייבת שינוי בחיים. בעלי עשה לי הפתעה יום אחד ורשם אותי למירוץ הלילה של תל אביב. צחקתי עליו כמובן – מה לי ולריצה? אבל הוא אמר לי בפשטות ׳יש לך חודש חצי, תתאמני׳. באותו היום קיבלתי החלטה להוכיח לו ולעצמי שאני מסוגלת לעשות את זה. התאמנתי כמעט בכל יום והשלמתי את עשרת הקילומטרים במירוץ הזה. מאז פשוט נסחפתי לתוך זה, חיפשתי עוד דרכים להתאמן ולאתגר את הגוף שלי והתחלתי לרכוב על אופני שטח ולשחות.

החיפוש להמשיך ולאתגר את עצמי הביא אותי לקבוצה שמשלבת את כל הדברים שאני עושה יחד – אימוני נשים לטריאתלון. הייתי חייבת לנסות והיום זה כבר חלק כל כך גדול ממני שאני לא יכולה בלעדיו. אני מתאמנת בכל יום בשבוע, קמה בשעה חמש או שש בבוקר ויוצאת לאימוני שחייה, ריצה או אופניים ומשם ממשיכה את היום למשרד. החיים לפני כן היו הרבה יותר עייפים, והיום כשאני פותחת את היום שלי בחמש וחצי בבוקר באימון שחייה בים, אני אנרגטית כל היום.

קרן בן יעקב. צילום: אבגר אידן
קרן בן יעקב. צילום: אבגר אידן

עוד סיפורי INTENSE:

דודי פטימר: "שני הפרצופים האלה קיימים במקביל – דודי מאמן הכושר ודודי שעוסק במוזיקה"
מור וילנסקי: "הנהלת חשבונות זה תחום פרקטי, בעוגות השמים הם הגבול"
מור עובדיה: "זה הרבה יותר ממשחק כדורסל. אין דבר שמשתווה לזה"

עולם התעסוקה שלי הוא גברי מאוד, תלוי מאוד בהישגים ובלחץ, ודווקא היציאה לאימונים מחזיקה אותי שפויה. אם אני אפסיק משהו בי ימות, אני רואה את זה בתקופות שבהן יש יותר מדי עבודה ופגישות ואני לא מצליחה להכניס פנימה אימונים. בתקופות אלה כל הביצועים שלי יורדים, גם בעבודה. לו היו שואלים אותי לפני ארבע שנים הייתי אומרת שאין מצב שאני אהיה טריאתליסטית, אבל התקדמתי צעד אחר צעד – התחלתי במירוץ של עשרה קילומטרים והיום האתגר שאני שמה מול העיניים הוא טריאתלון אולימפי – 1.4 ק״מ שחייה בים, 40 ק״מ אופניים ו־10 ק״מ ריצה, וזה ממש לא האתגר האחרון שאני מציבה בפני עצמי״.

 

**קפה INTENSE הוא קפה ייחודי המשלב קפה מיובש בהקפאה עם אספרסו אמיתי מפולי ערביקה מובחרים. שילוב האספרסו מעשיר את טעמי הקפה והופך אותו לחזק, עוצמתי ועשיר יותר. כל גרגר של קפה INTENSE מכיל 10% או 15% של קפה אספרסו איכותי – וכך גם האנשים שנבחרו לפרויקט, ששוברים את השגרה שלהם בתשוקות ותחביבים INTENSE שמוסיפים טעם נוסף ליומיום שלהם.