מילאנו פינת בן יהודה

בימים אלה, המעודדים צרכנות נבונה ופונקציונלית, קשה להתעלם מחברת מילאנו בדינג, שהמציאה את הריהוט המודולרי ומוכיחה כל פעם מחדש שגם שולחן כתיבה יכול להיות רובוטריק

מילאנו בדינג
מילאנו בדינג
17 בספטמבר 2013

בזמנו אמרו על אנשי האוהלים ברוטשילד שהם תל אביבים הזויים, מפונדרקים, מתנשאים ובכלל, שיוציאו מדי פעם את האף לפריפריה. מה ששכחו לומר, וכדאי שייאמר, הוא שהרבה מהאנשים שמתעקשים לגור בעיר, בדיוק אותם מפונקים, נאלצים לא פעם להתפשר על דירות בגודל קופסת גפרורים, בבניין עם תשתית מתפוררת, בעל בית גחמן או בקיצור – הכי לא פרויקט חדש בפתח תקווה – רק בשביל חיים קרובים למרכז העניינים, שהם, דרך אגב, אלה שהופכים אותם לכאלה. גם אם החיים בתל אביב יהפכו לקצת יותר הגיוניים מבחינת מחירי הדיור, עדיין יישארו כאן המון דירות קטנטנות שצריך להסתדר בהן איכשהו. פה בדיוק שווה להקדיש תשומת לב לעניין הריהוט המודולרי, שיכול להפוך דירה צפופה ובלתי אפשרית לחוויה רובוטריקית שימושית ומעוצבת לתפארת.

אנחנו כבר מאוהבים. מילאנו בדינג
אנחנו כבר מאוהבים. מילאנו בדינג

אחד המותגים הבולטים בתחום הריהוט המודולרי הוא החברה האיטלקית מילאנו בדינג, המתמחה ברהיטים ביתיים איכותיים שלכל אחד מהם שני שימושים או יותר, מה שמביא לחיסכון ניכר בשטח – שהוא, כידוע, מצרך מבוקש ונדיר ברוב הדירות העירוניות. הפתרונות העיצוביים שהחברה מפתחת (מיטה המתקפלת אל תוך הקיר והופכת לשולחן עבודה, קונסולה צרה שנפתחת לשולחן אוכל לעשרה סועדים, ספריית קיר המסתובבת על צירה וחושפת מיטה זוגית ועוד) מאפשרים מגורים בדירה קטנה, בלי ויתור על פונקציות בסיסיות או לחלופין, ניצול נכון של החלל בלי שיהפוך לצפוף ולמעיק.

ביוש, הלכתי לישון בארון – צפו במיטה מודולרית של מילאנו בדינג:

המוצר הבסיסי ביותר (וגם הראשון) שממנו התפתחו כל השכלולים המודולריים של מילאנו בדינג הוא הספה הנפתחת למיטה (באיטלקית -Poltronasofa), רהיט חיוני בדירות קטנות (ששמור לו מקום של כבוד בפרק "דירות חדר פיציות" בקטלוגים של איקאה). רק שבניגוד להרבה ספות־מיטה אחרות, אלה של מילאנו בדינג ראויות לציון בזכות העובדה שכל פונקציה יכולה לעמוד בכבוד בזכות עצמה: ספה מודרנית, מעוצבת ואיכותית לצד מיטה זוגית אורתופדית וארגונומית, אשר לא ניכר בה שרוב היום היא מקופלת בתוך ספה. מנגנון פתיחת הספה למיטה פשוט וידידותי, את המצעים אפשר להשאיר על המיטה והם מתקפלים איתה, את כל הריפודים והכיסויים אפשר להסיר ולכבס ובעיקר – הדו־שימושיות חוסכת מקום רב בחלל קטן.

בקרוב אצלנו? קבלו דירה מודולרית זעירה שיש בה הכל:

שיא השכלול והמולטי־פונקציונליות שאליהם הגיעה מילאנו בדינג, אשר הוקמה על ידי יזמים בעלי ידע וניסיון ארוך שנים בתכנון ובייצור של Space Saving Products, באים לידי ביטוי במערכות הקיר, המזכירות באיזשהו אופן במות מסתובבות בתיאטרון וקונצים נוספים מעולם התפאורה. רק שבמקום אולם רחב ידיים, הלהטוטים הטכנולוגיים של מערכות הקיר הללו מיועדים לסביבה ביתית רגילה וסטנדרטית.

חלומו של הארי פוטר – מערכת קיר של מילאנו בדינג:

באופן מפתיע, כל המנגנונים שעליהם מבוססות המערכות הם מכניים לחלוטין, אך תודות לתכנון מדוקדק ולחומרים ומחברים משובחים, הפעלתן והזזתן פשוטות וחלקות. "קיר הדגל" של מילאנו בדינג הוא למעשה דירה שלמה כמעט והוא כולל שולחן עבודה, מיטה, ספה, ספרייה ושולחן אוכל – כולם ברהיט אחד המשנה את פניו ותפקודו בהתאם לצורך הספציפי. הרהיטים החכמים והמערכות המודולריות של מילאנו בדינג ניתנים להתאמה אישית של מידות וצבע, על פי גודל החלל וסגנון שאר חלקי הדירה, הם קלים מאוד לתפעול, עומדים בתקנים מחמירים של בטיחות ומתאימים גם לחדרי ילדים. מחירי הרהיטים והמערכות של מילאנו בדינג לא זולים – ביחס, נגיד, לאיקאה, רחוב הרצל בתל אביב או יד2 (אל תצפו לרדת מה-11,000 ש"ח) – אך בהתחשב בפונקציות הרבות הכלולות בכל אחד מהם, באיכות הגבוהה, ברמת העיצוב והגימורים ובחיסכון המשמעותי בשטח פנים, מדובר באופציה אטרקטיבית ומשתלמת בהחלט.

בא לכם על מודולרי? כנסו לאתר החברה milanobedding.co.il