מה לעשות היום? (25.2)

מסיבת ניינטיז, לולה מארש, טל פוגל ואיאן אנדרסון. שלפנו מהכובע את אירועי יום חמישי שאתם הכי אוהבים

לולה מארש. צילום: מיכאל טופיול ואילון ברגמן
לולה מארש. צילום: מיכאל טופיול ואילון ברגמן
25 בפברואר 2016

מסיבת הניינטיז של עונג שבת באוזןבר

דונט ספיק אנד ספייס אפ יו'ר לייף, הניינטיז כאן. שוב. אנחנו לא יודעים אם אי פעם נקום מהרגרסיה, אבל אם כן – כנראה שזאת תהיה חתיכת מסיבת פרידה. או שאולי כל מסיבה היא חלק קטן מהפרידה האינסופית מה-90'. או שסתם גיא חג'ג' לא נותן להן לחלוף כי הן היו השנים האחרונות בהן היינו מאושרים. זה לא משנה, העיקר שתפנו מקום לכל להיטי WOW. לפרטים נוספים.

טל פוגל באוזןבר

ומעבר לכל ניינטיז וקשת, עומדת יוצרת שמחכה להפיץ חומרים חדשים – מאוד אישיים, מאוד מינימליים ומאוד מחושבים. אז תפסיקו להתרפק – זה קצת מנג'ס לחברים שלכם, ותראו איזה עולם מגניב מתקיים מחוץ למאה ה-20. טל פוגל זאת התחלה טובה. לפרטים נוספים.

לולה מארש בבארבי  

הם לא זוכרים איך זה מרגיש להיות אנדרייטד, הם מדלגים בין פסטיבלים בכל העולם והם גם נותנים כיפים לכל ההדליינרים הכי חמודים. האנונימיות מאחוריהם וקהל עצום לפניהם. לפרטים נוספים.

איאן אנדרסון בהיכל התרבות – מופע שני

אולי זה החליל ואולי זאת הילה של אגדה, אבל איאן אנדרסון הצליח למשוך לארבעת (!) המופעים שלו בישראל הרבה מאוד קהל. המנהיג הכריזמטי של ג'תרו טאל יבצע את שירי הלהקה (שנוסדה ב-1967) כחלק ממופע מולטימדיה שיכלול גם אורחים וירטואליים. זה הזמן להתפלל להולוגרמה. לפרטים נוספים.