אמסטרדם: אמנות ותרבות

אמסטרדם היא מוזיאון חי ונושם לאמנות בינלאומית. מרמברנדט ועד תיאטרון בובות, כל אחד ימצא כאן את מבוקשו

הרייקמוזיאום (צילום: shutterstock)
הרייקמוזיאום (צילום: shutterstock)
22 באוקטובר 2013

Rijksmuseum

המוזיאון נפתח לראשונה בהאג ועבר לאמסטרדם בשנת 1885 למבנה מפואר שעוצב בידי PJH Cuypers. המוזיאון מכיל את אוסף האמנות הגדול ביותר בהולנד ובו עבודות של רמברנדט, ואן-גוך, ורמיר ועוד.

כתובת: Stadhouderskade 42

אתר: http://www.rijksmuseum.nl

Amsterdams Historisch Museum

המוזיאון ההיסטורי של אמסטרדם יכול ללמד כל מוזיאון היסטורי אחר בעולם דבר או שניים לגבי חוויה המשלבת עניין והנאה. המוזיאון מציע סיור כרונולוגי מרתק בעברה של העיר, תוך שימוש בממצאים ארכיאולוגיים, עבודות אמנות ומוצגים נוספים.

כתובת: Kalverstraat 92

 CoBrA Museum of Modern Art

קבוצת קוברה עשתה ניסיון מעניין להמציא מחדש את שפת הציור בשנת 1948, כשטענה שכולם צריכים להשתתף בעשיית אמנות וכל אחד צריך ליצור אמנות – בלא כל קשר ליכולותיו או השכלתו. במוזיאון זה תוכלו למצוא סקירה על התפתחותה של אחת מתנועות האמנות ההולנדיות החשובות של המאה ה-20.

כתובת: Sandbergplein 1

אתר: http://www.cobra-museum.nl

De Kleine Komedie

אחד מהתיאטראות החשובים והוותיקים באמסטרדם ובמת הקברט החשובה ביותר בהולנד. ה-Kleine Komedie מציג עירוב של מופעים מוזיקליים ובימתיים וממשיך להיות פופולרי ביותר בקרב המקומיים.

כתובת: Amstel 56, Southern Canal Belt

אתר: http://www.dekleinekomedie.nl

Amsterdam Marionetten Theater

איך נשמע לכם השילוב הבא: בובות בתלבושות קטיפה, בובנאים ואופרות של מוצארט ואופנבך. חלומו הוורוד או סיוטו הגדול של כל חובב אופרות? שלבו את כל אלה וקיבלתם את תיאטרון המריונטות של אמסטרדם. התיאטרון, אחד המעוזים האחרונים של מסורת אירופאית עתיקה, בהחלט מציע לכם אופרה כפי שלא נראתה מעולם!

כתובת: Nieuwe Jonkerstraat 8