לבלות לילה בלוס אנג'לס

כבר שנים שחיי הלילה של לוס אנג'לס מושכים אליהם בליינים בכמויות. הנה ההמלצות שלנו לברים שכדאי לפקוד

Avalon (צילום: טיים אאוט)
Avalon (צילום: טיים אאוט)
29 באוקטובר 2013

Bar Marmont

כמו המלון בתוכו הוא שוכן, בר מרמונט הוא גם אקסקלוסיבי וגם אלגנטי. הבר עצמו הוא אבן חן מפוארת עם אווירה של קביעות שכה חסרה בברים אחרים בלוס אנג'לס. העיצוב יפהפה והפרפרים על התקרה הם תוספת נפלאה.

כתובת: Chateau Marmont, 8171 Sunset Boulevard

אתר: www.chateaumarmont.com

King King

קינג קינג נולד מאגדה: מקום אפוף עשן שבו התקיימו קרבות MC, להקות אסיד ג'אז ומסיבות די.ג'יי שמרגישות אסורות כשם שהן אומנותיות. גלגול הנשמות של המועדון מגיע במראה אדום, גדול יותר ומיינסטרימי יותר, אך עדיין אפשר למצוא בו הרפתקאות ולשמוע האוס, טכנו, קברט וסלסה. אין סלקציה בכניסה, ויש מקום ל-300 אנשים לכל היותר.

כתובת: 6555 Hollywood Boulevard

אתר: www.kingkinghollywood.com

King King (צילום: טיים אאוט)
King King (צילום: טיים אאוט)

Formosa Cafe

התפריט אסייתי במלואו, אם כי האוכל נמצא כאן במקום השלישי בחשיבותו, לאחר ההיסטוריה והמשקאות החזקים והעשויים היטב. קפה פורמוסה מתפקד כבר 7 עשורים, והוא היה מקום המפגש לאריסטוקרטיה של הוליווד בשנות ה-40 וה-50.

הלקוחות כיום הם צעירים יותר ומפורסמים פחות, אך הקירות עדיין מלאים בתמונות כוכבים שבעבר כיבדו בנוכחותם את הבר מלא האווירה הזה ואת התאים האפלים.

כתובת: 7156 Santa Monica Blvd

Avalon

האבלון נפתח ב-1927 ונותר עד היום אחד מהמועדונים המובילים בלוס אנג'לס. בימי שבת אימצו בחום את הרנסנס של הטכנו האירופי ויצרו לו מהדורה מקומית. במקום יש את אחת ממערכות הסאונד הטובות בעיר ובמה מתנועעת שעלתה כמיליון דולר.

כתובת: 1735 N Vine Street

אתר: www.avalonhollywood.com