לונדון עם ילדים: אתרי חובה

צריכים להוציא אנרגיות? בלונדון מחכים לכם גלגל ענק, מגדל וגן חיות

(צילום: טיים אאוט)
(צילום: טיים אאוט)
14 באוקטובר 2013

בירת אנגליה מציעה שלל פעילויות והפעלות לילדים, והביקור בה הוא חוויה צבעונית גם למבוגרים. גני חיות, מוזיאונים, אטרקציות ופארקים לרוב יענו על כל צורכיהם של הזאטוטים. לפניכם רשימת המלצות לבילויים משפחתיים, אולם יש לזכור שגם על הדרך, באזורי התיירות הרגילים, אפשר למצוא דברים מעניינים לא פחות. דוגמה קלאסית היא גלגל הענק London Eye, שוודאי יעניק לילדיכם חוויה מרהיבה, וכן מקומות היסטוריים כמו ה-Tower of London וה-London Dungeon מספקים עניין רב.

London Eye

גלגל ענק בגובה 135 מטרים שנפתח בשנת 1999 ומהווה נקודת תצפית על כל העיר (זה היה הגלגל הגבוה ביותר בעולם עד שנת 2006). הקרונות הם תאים שקופים המחוברים לגלגל, מהם משקיפים מטה. אורך הסיבוב כמחצית השעה והנופים עוצרי נשימה, במקרה שמזג האוויר הלונדוני מאפשר. הגלגל נועד בתחילה לפעול למשך שנתיים בלבד לרגל חגיגות המילניום, אולם עקב הצלחתו הוא מתוכנן להמשיך ולפעול במשך עשרים שנה.

כתובת: County Hall, Westminster Bridge Road, SE1 7PB

אתר: www.londoneye.com

London Eye (צילום: shutterstock
London Eye (צילום: shutterstock

Tower of London

כל פינה במקום הזה, ששימש במשך 900 שנות קיומו כארמון, כמבצר ובסופו של דבר כבית כלא, מלאה בדמויות היסטוריות וסיפורים מרתקים על בגידות, עינויים והוצאות להורג. כאן תוכלו לראות גם את המקום שבו נשמרים יהלומי הכתר הבריטי, לבחון את הנשקייה העתיקה שבמגדל הלבן ולצפות בהצגות המשחזרות את ההיסטוריה של המקום.

רצוי מאוד לסייר כאן בצורה מאורגנת באחד הסיורים הניתנים בחינם במקום.

כתובת: The Tower of London, EC3N 4AB

Tower of London (צילום: טיים אאוט)
Tower of London (צילום: טיים אאוט)

London Zoo

בתוך פארק ריג'נט הקסום, נמצא גן החיות הזה, שהוא אחד הגדולים בעולם ובו כ-600 זנים של חיות (150 מתוכם בסכנת הכחדה). עכבישים, ועקרבים, דובים, ופינגווינים יקדמו את פניכם, בנוסף לאזור ליטופים פופולרי, שבו הילדים מוזמנים ללטף עזים, נחשים לא ארסיים ולהתיידד עם גמלים. שימו לב לשעות האכלת החיות ולאירועים אחרים, המפורטים בחוברת שאפשר לקבל בכניסה.

כתובת: Regents Park, NW1

אתר: www.zsl.org/zsl-london-zoo

London zoo (צילום טיים אאוט)
London zoo (צילום טיים אאוט)