משחקי יצירה וקופסא לחנוכה

תיבת קסמים מרתקת, ערכה להכנת סופגניות מבצק סוכר, טאבלטון מדליק ועוד משחקים שיאירו את ימי החנוכה. ויהי אור!

19 בנובמבר 2013

ערכה להכנת סופגניות דונאטס מבצק סוכר

במיוחד לחג החנוכה, ערכה חדשה מסדרת ה"סדנא המתוקה שלי" של דיאמנט צעצועים: "הכנת סופגניות דונטס", מבצק סוכר טעים ואכיל. הערכה כוללת בצק סוכר ותבנית צורנית, את הדונטס ניתן לקשט ולאכול מיד בסיום ההכנה, ללא צורך באפיה ולא מלכלכך. המוצר כשר.
הערכה מיועדת לילדים בגילאי 5 ומעלה. מחיר בחנויות: 49.99 ש"ח

זהרורים – סדרת מוצרים ליצירת דמויות זוהרות ומוארות

חדש מדיאמנט צעצועים: סדרת "זהרורים", ערכות הרכבה, ליצירת דמויות דולקות ומאירות לחג האורות עם סיבים אופטיים! בערכה תוכלו למצוא חלקי פלסטיק, פלסטלינה וסיבים מיוחדים, עימם הילדים יוכלו לעצב ולהרכיב דמויות של חיות שונות (בכל ערכה דמות אחת) אשר בעזרת הסיבים האופטיים הופכים גם למנורה שמאירה וזוהרת בחדר. ניתן להשיג 3 ערכות בדמויות שונות: פרפר, דרקון וטווס.
הערכות מיועדות לילדים בגילאי: 5 ומעלה. מחיר בחנות לכל ערכה: 49.99 ש"ח

סדנאות ליצירה בשוקולד וקישוטים עם קרם אייסינג

דיאמנט צעצועים ממשיכה להתחדש ומשיקה לראשונה בישראל סדרת מוצרים חדשה מ"הסדנא המתוקה שלי": סדנאות ליצירה בשוקולד חוותיות לילדים עם קישוטים צבעונים ומדליקים מקרם אייסינג !
כל ערכה מכילה שוקולד (כשר) טעים ואיכותי וקרם אייסינג ב-3 צבעים, להכנת המוצרים בקלות, הילדים ממיסים את השוקולד, יוצקים לתבניות, מקשטים ואוכלים בהנאה. ניתן להכין צורות בערכות שונות שנמכרות בחנויות, כגון: חיות, זר פרחים, ברכות, בונבוניירה אישית ומטבעו שוקולד בצורת סמיילי.
לילדים בגילאי 5 ומעלה. מחיר בחנות לכל ערכה: 49-59 ש"ח

הטאבלטון הראשון שלי

הטאבלון הראשון שלי הוא משחק למידה אלקטרוני לגיל הרך המפתח את כושר החשיבה והלמידה המיועד לילדים. בעזרת מענה אנושי המקריא את השאלות והתשובות, יכולים הילדים להקשיב, ללמוד וליהנות ממשחק חינוכי ומעשי. תוך כדי נגיעה במסך הילדים יקבלו שאלות ויצטרכו להשיב את התשובות הנכונות בהתאמה לתמונות ולשמוע את התשובה. המארז מכיל לוח משחק אלקטרוני ובנוסף 8 כרטיסיות המכילות 96 שאלות בנושאים שונים כגון: חיות, הפכים, זיהוי צבעים וכו'. יתרון חשוב הוא שניתן לקחת את הטבלטון איתכם לטיולים ולנסיעות, שם הוא יגרום לילדים ליהנות גם במושב האחורי.
המוצר מיועד לילדים בגילאי : שנתיים ומעלה. מחיר: 99.99 ש"ח

הטאבלטון המדליק

הטאבלטון המדליק הוא לוח ציור מאיר וצבעוני במיוחד המיועד לילדים. המארז מכיל לוח יצירה ומשחק אשר זוהר בחושך, בו הילדים יכולים לצייר ולכתוב בעזרת טושים זוהרים מיוחדים, שמצורפים גם הם לערכה. הטאבלטון כולל תאורת LED אלקטרונית ויחודית עם 7 צבעים מרהיבים שמתחלפים.
המוצר מיועד לילדים בגילאי 3-7 . מחיר : 49.99 ש"ח

תיבת קסמים מרתקת עם הקוסם של ערוץ הילדים – חזי דין!

חדש לחג החנוכה מדיאמנט צעצועים, סודות הקוסמים – תיבת קסמים מרתקת של חזי דין. הערכה כוללת מעל 100 קסמים עם אביזרים שונים וכמו כן, כלול בערכה גםDVD בו מדגים הקוסם חזי דין את הקסמים. אחרי למידת הקסמים יכולים הילדים להכין מופע קסמים שלם בעצמם ולהציג לחברים ולמשפחה. הערכה כוללת מגוון קסמים, כגון: גביע הקסם, קובייה טלפתית, כדורי הפלא, טריקים עם קלפים, חבלים קסומים, להטוטים עם שרביט קסמים, להטוטים עם מטבעות ועוד.
לילדים מגיל 6 ומעלה | המחיר: 79 ש"ח

דמויות משחק של הלהיט מערוץ הילדים: הדרקון הראשון שלי

המוצרים החדשים ישווקו על ידי דיאמנט צעצועים בבלעדיות בישראל ויכלול מגוון דרקונים מדליקים, בובות אקשן אלקטרוניות של הדמויות האהובות מהסדרה עם משחקי תאורה וסאונד בלחיצה. הדרקון הראשון שלי הושק בישראל כסרט קולנוע בשנת 2010, הופק על ידי אולפני דרימוורקס וזכה להצלחה גדולה בארץ ובעולם. לאחרונה עלתה הסדרה על מסך ערוץ הילדים המתבססת על סיפור המסגרת של הלהיט הקולנועי.
את המוצרים החדשים ניתן להשיג במחירים שנעים החל מ-39.99 ש"ח במבצע בחנויות ורשתות הצעצועים ברחבי הארץ. מיועד לילדים בגילאי 3 ומעלה.