קברטים ושאנסונים: חיי הלילה של פריז

מתחת לפני השטח השגרתיים והמשעממים לכאורה יש מגוון תוסס של התרחשויות

Lido (צילום: טיים אאוט)
Lido (צילום: טיים אאוט)
27 באוקטובר 2013

חיי המועדונים בפריז נותרו מעט אניגמטיים ביחס למה שקורה בערים אירופיות אחרות, אבל מתחת לפני השטח השגרתיים והמשעממים לכאורה יש מגוון תוסס של התרחשויות. במקום הנכון, בלילה הנכון תמצאו רחבות ריקודים מיוזעות, ברים אפלוליים המארחים די.ג'ייז, סלבז, סירות מיטלטלות (ממש כך) מהשקיעה עד הזריחה וכמה מהמועדונים הסטייליסטיים ביותר בעולם. בכל הקשור למוזיקה – בעיקר ג'אז, בלוז ושאנסון – תמצאו הרבה יותר ממה שאתם צריכים כדי להזיז את הרגליים.

Andy Whaloo

האוכל משובח והעיצוב מעודן , המושבים עשויים מחביות צבע הפוכות, והדי.ג'יי אחראי לכל דבר שנע, מהיפ הופ לטכנו.

כתובת: 69 rue des Gravilliers, רובע 3

Le Vieux Belleville

מקום המספק נופים מופלאים של העיר ואווירת שירה בציבור עם שאנסונים צרפתיים קלאסיים.

כתובת: 12 rue des Envierges, רובע 20

המולן רוז' (צילום: טיים אאוט)
המולן רוז' (צילום: טיים אאוט)

החיים הם קברט

המולן רוז' הפך את הקאן קאן לפופולרי במאה ה-19, ומאז מתקיימים ערבי קברט וקאן קאן על במות פריזאיות. כיום, מופע קברט הוא אירוע אלגנטי שמתחיל בארוחת ערב ושמפניה, שנמשך ערב שלם ומחירו כ-100 יורו. רקדנים, אקרובטים וקוסמים מלווים את ההופעה, הריקודים מסונכרנים להפליא, התלבושות יפהיפיות וכל ההתרחשות מכובדת לחלוטין.

המולן רוז' הוא המקום מסורתי והיחיד שמציג קאן קאן. פוסטרים של טולוז לוטרק, אהילים נוצצים וצמחייה מלאכותית מעניקים למקום קסם קיטשי. המופע מרהיב, ואם אין לכם בעיה עם הצפיפות לא תתאכזבו. אם אתם זקוקים ליותר מרחב ומוכנים לשלם יותר כסף, Le Lido הוותיק מכיל 1,000 מושבים.

Le Lido

זהו הקברט הגדול והיקר ביותר מכולם: הטכנולוגיה בשירות האמנות (מרפסת היורדת מהתקרה, עמודי תאורה נעלמים). התפריט מציע מזון משובח ותלבושות מטורפות.

כתובת: 116 bis av des Champs-Elysees, רובע 8

Le Moulin Rouge

פוסטרים של טולוז לוטרק, עמודי תאורה נוצצים ועצים מלאכותיים מעניקים חן קיטשי לקברט המסורתי. התלבושות מרהיבות והמופע כולו משומן היטב.

כתובת: 82 bd de Clichy, רובע 18