בישול 101

סדנאות אוכל מומלצות, למי שרוצה ללמוד את המלאכה היישר מהמומחים

15 בדצמבר 2013

דן גורמה

בדן גורמה, המרכז הקולינרי החדש של מלונות דן, יש ערימה נאה של סדנאות בישול וקונדיטוריה שיקרצו לשף הביתי, ואף לזה שרוצה ממש להתמקצע. הסדנה שגרמה לנו לרייר היא "אתגר הבשר" – שלושה מפגשים בני חמש שעות עם שף עמיר אילן (לשעבר דיקסי והדסון). תלמדו לפרק פרה, לבשל אותה, לצלות אותה ובאופן כללי להיות המנגליסטים הכי טובים בשכונה.

dangourmet.co.il

דרך היין

חנות היין הוותיקה דרך היין מציעה שלל סדנאות מצוינות לאנשים שרוצים להבין מה הם שותים – החל מסדנאות למתחילים כמו "חוויית עולם היין" (שלושה מפגשים להיכרות עם היין על כל מושגיו ועפיצויותיו) ועד סדנאות למיטיבי חיך כמו "טעימה טכנית" – חמישה מפגשים מרתקים עם עידו לוינסון (יינן יקב רקנאטי), או קורס יינות בורדו – שלושה מפגשים עם ערן פיק (יקב צרעה).

wineroute.co.il 

מותק – בוטיק סוכר

אם מה שיעשה לילד שלכם את היומולדת זו עוגת אנגרי בירדס, אתם יכולים להקדיש לעניין את אחד מימי שישי שלכם, וללכת לסדנת "קישוט עוגות למתחילים". אם אחר כך הילדה הגדולה תבקש עוגת ברבי, תוכלו להירשם לסדנת ההמשך – "דמויות מורכבות עומדות". בנוסף תוכלו לרכוש במקום את כל הציוד הנדרש ליציאה לדרך עצמאית בתחום בצק הסוכר.

motek-cake.co.il

בית הספר לאפייה של אורן בקר

בבית הספר לאפיה של אורן בקר תוכלו לחוות הרבה מאוד זוויות של עולם המתוקים: החל מסדנת עוגות בחושות, דרך סדנת שמרים, קרואסונים, פרופיטרולים ושטרודלים – כל חטא מקבל סדנא משלו, והסדנא הכי מתוקה בעינינו היא סדנת המקרונים.

orenbecker.co.il

פור שף

פור שף הוותיקה מציעה סדנאות מכל העולם. הפופולריות ביותר הן סדנת הבשר (מפגש אחד או שלושה) וסדנת בראבו איטליה, שתלמד אתכם להכין פסטות ופוקצ'ות כהלכתן. שתיהן מועברות על ידי השף רהב הררי. בתאריך 27.12 תוכלו ללמוד את סודות הקונדיטוריה ישירות מהמאסטר מיקי שמו.

4chef.co.il 

דב לובלינסקי

כל שף יאמר לכם שהכלי הכי חשוב במטבח הוא הסכין. חד וחלק. ועם סכין צריך לדעת לעבוד. אצל אשף הסכינים דב לובלינסקי תלמדו את "אמנות החיתוך" – טכניקות אחיזה וחיתוך, תחזוקת סכינים והשחזתם ובעיקר עבודה בטוחה במטבח.

 lublinsky.co.il