ניסוי כלים

חשבתם שאם התארגנתם על קולף עגבניות חייכם במטבח שודרגו? אז תחשבו שוב: שם בחוץ ישנו עולם שלם של אקססוריז שמתחננים להפוך את החיים שלכם במטבח למושלמים. ליקטנו כמה מהם

15 בדצמבר 2013

מנדולינה

מנדולינה של חברת H&K בעלת שלושה מצבים, כפתור כוונון לעובי הפרוסות וכובע מגן לאצבעות. המנדולינה מתאימה לסלטים, חיתוך ופריסת ירקות למוקפצים, חיתוך צ'יפס וחיתוך ג'וליאנים (שיטת חיתוך ירקות היוצרת חיתוכים דקיקים המזכירים גפרורים).

129 ש"ח, להשיג ברשת The Cook Store

ג'וּסר

מסחטה מנירוסטה של המותג Universe לסחיטה של פירות קשים (כמו גזר או תפוח) וירקות כמו שורש סלרי. מעולה ליצירת רטבים מיוחדים ומרינדות לא שגרתיות.

395 ש"ח, אפשר לרכוש דרך האתר: universe.co.il

מכונת פסטה ביתית

מכונת הפסטה הביתית של ארקוסטיל היא בדיוק הגרוש ללירה במטבח שלכם: סוף סוף תוכלו להרשים את האורחים שלכם, לא רק ברטבים מושקעים, אלא גם במשפט שכל חובב בישול מת להגיד לפחות פעם אחת בחייו: "זה מפסטה טרייה שאני הכנתי".

240 ש"ח, ארקוסטיל קיטשן בשוק נמל תל אביב

כוס מידה

כוס מידה בצורת בבושקה של המותג Fred בצבע אדום או לבן. טובה בעיקר לאפייה.

79.90 ש"ח, בסניפי רשת סוהו

פרח אידוי

פרח אידוי בצבע ירוק או לבן של המותג JOSEPH JOSEPH, מתאים לאידוי ירקות כמו ברוקולי, אספרגוס, אפונה סינית ופטריות.

89.90 ש"ח, בסניפי רשת סוהו

 פלאנצ'ה

פלאנצ'ה של המותג הצרפתי שסייר, העשויה יציקת ברזל כבדה, ומתאימה לכל סוגי הכיריים. בעזרתה תוכלו לצלות דגים, בשר, פירות ים וגם ירקות. אין ספק שמדובר בשדרוג רציני.

540 ש"ח, בסניפי 4chef

מטחנת תבלינים

מטחנת תבלינים נוחה לשימוש בעיצוב ארנב של המותג השוויצרי Kuhu Rikon. בעזרתו תוכלו לטחון גם תבלינים בנאליים, כמו פלפל שחור, וגם בזרעי פשתן.

109.90 ש"ח, בסניפי 4chef

מסננת נירוסטה

מסננת מלבנית של המותג Tescoma שמסביבה מסגרת נירוסטה נפתחת, כך שאפשר להניח את המסננת על השיש או בתוך הכיור, במקום לאחוז אותה ביד תוך כדי תנועות לולייניות.

235 ש"ח, להשיג בחנויות כלי הבית