אדום עמוק: חיי הלילה של אמסטרדם

מחפשים הזדמנות לבילוי פרוע? ההולנדים עושים את זה ובגדול

לילה באמסטרדם (צילום: Shutterstock)
לילה באמסטרדם (צילום: Shutterstock)
23 באוקטובר 2013

נכון שהתרומה ההולנדית לעולם בתחום המוזיקה אינה משתווה לתרומתם בתחומי אמנות אחרים, ובכל זאת, תוכלו למצוא בעיר את כל מה שאתם אוהבים במוזיקה ובבילויים. כדי להתעדכן בזמן אמת במתרחש בסצינת הבילויים, מומלץ לקנות את המהדורה המקומית בשפה האנגלית של מגזין Time Out.

Melkweg

מועדון עצום, אם כי פשוט ולא מצועצע, המכיל כאלפיים מקומות ונראה כזירת מולטימדיה אמיתית. הופעות חיות המלוות בהופעות של די-ג'ייז שונים, ולעתים נערכות בו מסיבות נושאיות, בקיצור – הכל מהכל. ליינים בטוחים למדי תמצאו תמיד בלילות שישי ושבת, ובחמישי מנגנים כאן ערב בסגנון לטיני שצבר לעצמו עדת מעריצים גדולה מאוד.

כתובת: Lijnbaansgracht 234A

אתר: www.melkweg.nl

Paradiso

אחד המועדונים הטובים ביותר באמסטרדם ומעמודי התווך של תרבות חיי הלילה. מועדון גדול השוכן בתוך כנסייה לשעבר ומציע הופעות חיות ולאחריהן מסיבות כמיטב המסורת. למי שאוהב תחושה יותר אלטרנטיבית, רצוי לנסות את לילות רביעי וחמישי המציגים את ליין "Noodlanding" (נחיתת אונס).

כתובת: Weteringschans 6-8

אתר:  http://www.paradiso.nl/web/show

Brouwerij 't IJ

טחנת רוח עתיקה שהפכה למבשלת שיכר קטנה, המייצרת את אחת הבירות הטובות באזור.

כתובת: Funenkade 7, Jodenbuurt, the Plantage and the Oost

 Harlem

בר עכשווי ומעוצב, עם מוזיקה פאנקית וברמנים חברותיים.

כתובת: Haarlemmerstraat 77

Jimmy Woo

לפני פתיחתו של ה Jimmy Woo אמסטרדם לא הכירה משהו כל כך קוסמופוליטי ואקסקלוסיבי. אזור הלאונג' מעוצב באוסף אקלקטי של רהיטים מודרניים לצד עתיקים, התאורה מופלאה והסאונד, חסר תחרות. לפעמים המקום נראה כמו וידאו-קליפ וזאת בשל השחקנים והמוזיקאים אשר פוקדים אותו. אם אתם לא מצליחים להיכנס, גם לזה יש פתרון והוא נמצא מעבר לכביש, אצל אחותו הקטנה של ג'ימי- Suzi Wong.

כתובת: Korte Leidsedwarsstraat 18- Jimmy Woo

Korte Leidsedwarsstraat 45- Suzi Wong

אתר: www.jimmywoo.com

Suger Factory

מועדון הלילה הזה מצא את הנישה שלו כשהוא משלב בין מסיבות לבין הופעות תאטרון, מחול ואמנות.לכל ערב ישנו נושא, כך למשל אפשר לראות בערבי ראשון ערב של דיג'ייז חובבי נוסטלגיה.

כתובת: Lijnbaansgracht 238

אתר: http://www.sugarfactory.nl