בנגקוק עם הילדים

גם הקטנים ימצאו בבנגקוק דרכים להשתעשע: מדריך לילדים מרוצים בארץ החיוכים

רכיבה על פילים (צילום: טיים אאוט)
רכיבה על פילים (צילום: טיים אאוט)

התאילנדים אוהבים מאוד ילדים, עד כדי כך שמרביתם יפנו עבורם את מושביהם באוטובוס וילטפו את ראשיהם (מה שעלול להרגיז מעט ילדים מערביים בעלי תסרוקות מושקעות מדי). אבל באותה מידה נפוצה בתאילנד התמונה של אמא צעירה שבנה הפעוט יושב על מכל הדלק של האופנוע שבו היא נוהגת ועל גבה תינוק קטן (או התמונה הנפוצה לא פחות של ילדים בני 10 שרוכבים לבד על אופנועים).

הניגוד הזה מקורו בפיתוח הטכנולוגי שהשיג את הפיתוח החברתי-כלכלי, וגם מתוך האמונה בקארמה שמאפשרת התעלמות מבטיחותם של ילדים. מסיבה זו יש להיזהר בתאילנד מצעצועים זולים ולא בטיחותיים, משימוש במכשירי חשמל ובעת חציית רחובות סואנים. רצוי מאוד להשתמש במנשאים בעת טיול עם ילדיכם ולא בעגלות. למרות כל אלה, יש המון פעילויות נהדרות למשפחות ולילדים בבנגקוק, ואין לחשוש מלקחת לכאן את ילדיכם.

לא לנסות בבית. טוסטוס משפחתי (צילום: shutterstock)
לא לנסות בבית. טוסטוס משפחתי (צילום: shutterstock)

Technopolis Science Museum

מוזיאון המדע הוא חלק מפרויקט לאומי שמטרתו להביא לכך שמוזיאוני המדע והטכנולוגיה של תאילנד יהיו המובילים באסיה. כל אחת משש קומות התצוגה מוקדשת לפן מדעי וטכנולוגי אחר, כולל הטכנולוגיה התאילנדית המסורתית. חלק מהמוצגים הם אינטראקטיביים והמבקרים יכולים להשתעשע עימם.

כתובת: Techno Thano, Thanon Rangsit-Nakhon Nayok, Klong 5, Klong Luang

Safari World

פארק בעלי חיים בן 610 דונם הכולל בעיקר בעלי חיים מאפריקה. יש צורך במכונית (או אוטובוס תיירים) כדי לבקר במקום וכדאי מאוד להגיע עד 10:00 כדי לצפות בהאכלת החתולים הגדולים. יש גם תצוגה של יונקים ימיים, תצוגת תוכים מרשימה וגם פעלולנים אנושיים.

כתובת: 99 Thanon Ramindra km9, Klong Samwa

Siam Ocean World

האטרקציה הכי מלהיבה בעיר: אקווריום עשיר ומלא בדגים וחיות ים, ממדוזות ועד כרישים, בקניון Siam Paragon. עם 400 מינים ו-30 אלף דגים שונים, זהו האקווריום הגדול ביותר בדרום-מזרח אסיה.

כתובת: Siam Paragon, 991 Rama 1 Road, Pathumwan

Bangkok Dolls

מוזיאון הבובות של בנגקוק מציג בובות תאילנדיות כשהן לבושות בתלבושות מסורתיות ושבטיות. ניתן לצפות בייצור בובות שנעשה המקום.

כתובת: 85 Soi Mor Leng, Thanon Ratchaprarop

Dream World

פארק שעשועים הכולל את כל האטרקציות והמתקנים שתרצו לנסות, בכלל זה רכבות הרים, רכבות מים מלהיבות, פארק חיות לליטוף ודמויות סטייל דיסנילנד. יש גם כמה נגיעות תאילנדיות מקוריות כמו רכיבה על פילים ומסאז'ים.

כתובת: 62 Moo 1, Thanon Rangist-Ongkarak, Pathun Thani