בנגקוק: איפה לישון?

מאכסניות ועד להיכלי פאר - בתי המלון של בנגקוק מציעים תמורה מלאה למחיר

מלון Mandarin Oriental (צילום: טיים אאוט)
מלון Mandarin Oriental (צילום: טיים אאוט)

מחירים נמוכים, שירות מעולה ומבחר עצום של בתי מלון הפכו את בנגקוק זה מכבר לאחד ממוקדי בתי המלון הטובים ביותר על פני הפלנטה שלנו. לפני מאה שנה, כשהמפורסמים באו לבנגקוק, היתה להם אופציית לינה אחת בלבד – ה-Oriental המפואר. ואף שהוא עדיין מפואר, היום כבר יש בתי מלון רבים המשתווים לו ברמתם ואף עולים עליו.

אמנם השדרוג הזה משרת היטב את האנשים שהפרוטה מצויה בכיסם, אבל גם במחלקת בתי המלון מדרגה בינונית וזולה חלו במשך השנים שיפורים משמעותיים ברמת האבזור והשירות. נדמה שאפילו התרמילאים של היום עשירים יותר ומפונקים מאלה שבאו לקאו סאן לפני שנים לא מעטות והפכו את האזור לבירת התרמילאים העולמית. היום תרמילאים צעירים רבים מעדיפים את הגסטהאוסים המעוצבים ואת אכסניות הבוטיק.

מיקום, מיקום, מיקום

באזורים Banglamphu, Phra Nakorn ו-Dusit תמצאו אופציות לינה זולות ונעימות, בכלל זה גסטהאוסים מעוצבים ואכסניות נקיות, מרווחות ומודרניות. בכל מקרה, אין צורך להתפשר על מגורים צפופים בקאו סאן רק משום שהמיקום שלו עדיף. התחליף הם בתי המלון הקטנים והחביבים של צ'יינטאון, הקרובים באותה מידה לכל המקומות המרכזיים. אזור ה-Downtown מציע את מרבית אופציות הלינה היקרות יותר בעיר. אזור זה מומלץ למי שהגיע לבנגקוק בעיקר כדי לעסוק בשופינג, כדי לאכול במסעדות משובחות וכדי ליהנות מחיי לילה מערביים באופיים. אנשי עסקים וחובבי חיי לילה שהפרוטה מצויה בכיסם יעדיפו את אזור Bangrak המרכז את שתי הפעילויות הללו בעיר. Patumwan ו-Sukhumvit מומלצים למי שרוצה בעיקר קניות וחיי לילה, ואינו מעוניין לשלם הרבה עבור לינה.

Shanghai Inn

זו לא תהיה הגזמה לומר שהמלון הזה מחשמל. וזו לא רק סכימת הצבעים החומצתיים. יש כאן באזז אמיתי. החדרים יפהפיים ומתוקתקים. קיטש אוריינטלי במיטבו.

כתובת: Thanon Yaowarat, Chinatow 479-481

מלון Shanghai-Inn (צילום: טיים אאוט)
מלון Shanghai-Inn (צילום: טיים אאוט)

Chakrabongse Villas

פנינה הממוקמת על הנהר. האחוזה מהמאה ה-19 הזאת נבנתה על ידי הנסיך התאילנדי שעל שמו היא נקראת, ומכילה שלוש וילות בסגנון תאילנדי. בווילות יש ריהוט עץ טיק מרהיב, בדי משי ומתקנים מודרניים והן מציעות בידוד, ברכת גן ונוף הנשקף אל Wat Arun, שמעבר לנהר, מהטיילת וביתן האוכל. קבלת פנים חמה וארוחות תאילנדיות המבושלות לפי הזמנה.

כתובת: 396 Thanon Maharat, Phra Nakorn & Banglamphu

אתר: www.thaivillas.com

מחיר: יקר מאוד.

 

Chakrabonges Villas (צילום: טיים אאוט)
Chakrabonges Villas (צילום: טיים אאוט)

Mandarin Oriental

אחד מבתי המלון המפורסמים בעולם, שנבנה בשנת 1876, והוא ללא ספק בית המלון היוקרתי ביותר בבנגקוק. מתקנים נהדרים הכוללים ספא מדהים, את בר ה-Bamboo האגדי ואת מסעדת Le Normandie היקרה ואולי גם הטובה ביותר בעיר. המלון מציע גם בית ספר לבישול, וסירה משיטה את האורחים ללא תשלום נוסף אל העיר ובחזרה.

כתובת: 48 Thanon Charoen Krung Soi

אתר: www.mandarinoriental.com

מחיר: יקר מאוד

Metropolitan

אחיו התאום של בית המלון הלונדוני המפורסם קבע את הסטנדרט החדש בכל הנוגע לעיצוב בסצינת הלינה המקומית. מודרני, נקי, מסותת בגון אוריינטלי, ומצויד בשלד בטון חיצוני הזוהר בצבעים בלילה. בלובי תמצאו מחשבי iMac של Apple לשימוש חופשי באינטרנט עבור אורחי המלון. החדרים גדולים ומרווחים – המרווחים ביותר בעיר – ומצוידים בחוכמה. מסעדת Cy'an שלצד הבריכה היא אחת הטובות בעיר, ובית הקפה Glow מציע מנות בריאות משובחות. הכניסה ל-MetBar מותרת רק לאורחי המלון ולחברים במועדון המיוחד שלו, היוקרתי ביותר בעיר.

כתובת: 27 Thanon South Sathorn, Bangrak

אתר: www.themetropolitan.com

מלון Metropolitan (צילום: טיים אאוט)
מלון Metropolitan (צילום: טיים אאוט)

Siam Kempinski Hotel

תוספת חדשה למלונות הפאר בלב אזור הקניות היוקרתי של סיאם. המלון מציע חדרים מפנקים ומאובזרים בשלל גאדג'טים., כמה בריכות שחייה, ולהשלמת הפינוק חדר כושר, ספא וחמאם תורכי.

כתובת: 991/9 Rama I Road, Pathumwan

אתר: ww.kempinski.com/SiamHotel‏w

מחיר: יקר מאוד

 

מלון סיאם קמפינסקי (צילום: טיים אאוט)
מלון סיאם קמפינסקי (צילום: טיים אאוט)

Luxx

זהו מלון בוטיק צנוע הנחבא בפאתי רובע סילום הרועש, והמתפרש על חמש קומות ומציע אירוח בסגנון זן. ניחוחות קטורת, רצפות עץ, אמבטיות ישיבה יפניות וניצול חלל מעניין.

כתובת: 5-10 Thanon Decho/119

אתר: www.staywithluxx.com

מחיר: בינוני

מלון Luxx (צילום: טיים אאוט)
מלון Luxx (צילום: טיים אאוט)