חיי הלילה של בנגקוק

הכי גדול, הכי רועש, הכי מרקיד: הלילה של בנגקוק כבר לא נמשך כל הלילה, אבל התאילנדים לא שכחו איך לעשות חיים

(צילום: טיים אאוט)
(צילום: טיים אאוט)

חיי הלילה של בנגקוק ידועים בכל רחבי העולם זה זמן רב. בעבר השמועות על חגיגות שנמשכו כל הלילה היו בהחלט נכונות, ואף על פי שעכשיו מכריחים השלטונות את הבליינים לפנות את המועדונים והברים כבר ב-1:00, התאילנדים לא שכחו איך חוגגים.

מועדוניה של הבירה התאילנדית השתפרו רבות בשנים האחרונות מבחינת המוזיקה, העיצוב והמשקאות. הפריחה הכלכלית של שנות התשעים הביאה לבנגקוק את מועדוני הענק ותרבות הבילוי המערבית, אבל עם התרסקות הכלכלה ב-1997 עברו אותם מועדוני ענק מההאנגרים הגדולים שאכלסו אותם ללאונג'ים קטנים המכילים 200 איש מקסימום, אף על פי שנותרו כמה מועדונים בגודל בינוני. קמפיין "הסדר החברתי החדש" שנפתח כדי להילחם בבעיות הסמים והשתייה בגילים בלתי חוקיים פגע קשות בתעשיית חיי הלילה של בנגקוק, והנתונים מראים כי החוק הקובע כי יש לסגור ברים ומועדונים בשעה 2:00 (שתוקן מאוחר יותר לשעה 1:00 בלבד) פגע בפרנסתם של כמיליון איש.

לילה בבנגקוק (צילום: shutterstock)
לילה בבנגקוק (צילום: shutterstock)

הפתרון של בלייני בנגקוק הוא יציאה בשעות מוקדמות יותר, אבל האווירה הפכה למעט פרנואידית, וכל מבלה חייב לשאת עימו תעודה מזהה המוכיחה כי הוא מעל גיל 20 המותר לשתייה.

Hemlock

הבר, ששומר על אווירה של 'קלילות ים-תיכונית', הוא אחד החלוצים ברחוב הטרנדי הזה שמציע שלל ברים עם אווירה אמנותית וצעירה. בקומה העליונה מתקיימות תערוכות והופעות שונות.

כתובת: 56 Thanon Phra Arthit

Bed Superclub

בר שעוצב בהשראת הסאפר-קלאב האמסטרדמי המקורי, וממשיך להתפתח מעבר לכל רעיון עיצובי של המקור. מחולק לבר ומסעדה, החלל הלבן מכיל ספות וכורסאות נמוכות לבנות בסגנון עתידני, וגרמי המדרגות מובילים למרפסות הצופות החוצה. במקום יש הופעות ואירועים שונים, ערבי נושא (ערב 'גמילה' לדוגמא), וכן די.ג'ייז מובילים. הקוקטיילים מצוינים וכך גם האוכל בסגנון פיוז'ן ובניצוחו של השף המוצלח דן אייבורי. שימו לב שנערכת בדיקה קפדנית של תעודות הזהות בכניסה.

כתובת: 26 Sukhumvit Soi 11

אתר: http://www.bedsupperclub.com/index_switcher.php

Bed Superclub (צילום: טיים אאוט)
Bed Superclub (צילום: טיים אאוט)

 Tapas

מועדון שמקורו במתקפת מוזיקת ההאוס בשנות ה-90. החצר הקדמית והאווירה במקום בשילוב מוזיקה לטינית, פאנק והאוס, שומרים את קהל החוגגים, המורכב בעיקר מנציגי התקשורת המקומית והתושבים ה"מגניבים" של בנגקוק, שמח ומרוצה.

כתובת: 114/17 Silom Soi 4