נקניקיות ועוד: לאכול בברלין

נקניקיות מכל הסוגים, תבשילים מעלי ניחוחות ומלצרים לא חביבים בעליל. זוהי חוויית אוכל שלא הכרתם בעבר

מסעדת Grill Royal (צילום: טיים אאוט)
מסעדת Grill Royal (צילום: טיים אאוט)
17 באוקטובר 2013

103

מקום מואר ומאוורר (יחסית לברלין בכל אופן), הנחשב לאחד ממקומות המפגש הטובים ביותר ב- Kastanienallee. כאן תוכלו ליהנות מהאוכל, שילוב מוזר של מטבח אסייתי-איטלקי והדובדבן שעל הקצפת – זהו מקום מושלם לשבת בו בחוץ בחודשי הקיץ, ולהסתכל על המקומיים המתוקתקים חולפים על פניך.

כתובת: Kastanienallee 49

.

Café Einstein Stammhaus

מושבים עטויי עור אדום, רצפת פרקט וחריקת כסאות העץ תורמים כולם לחוויה בקפה איינשטיין הווינאי. במקום תמצאו תבשילים אוסטריים משובחים וגם אם אינכם רעבים, תוכלו פשוט להזמין פאי תפוחים וקפה ולספוג את אווירת הווילה האלגנטית הזאת, שנבנתה ב-1878.

כתובת: Kurfürstenstrasse 58

אתר: http://www.cafeeinstein.com/

Grill Royal

הכניסה למסעדה המרווחת, שמזכירה את לונדון או פריז יותר מאשר את ברלין, היא מהטיילת ליד נהר ה־Spree, מתחת ל־Weidendammer Brücke. בהתחלה מילאו את המקום אנשים שנחשבו לסלבריטאים בברלין, אבל לאחרונה מגיע אליה גם קהל אמיד אך אנונימי יותר, שבא כדי ליהנות מסטייק טוב, כמו גם ממנות בשר ודגים נוספות. צריך להזמין מקום מראש.

כתובת: Friedrichstrasse105B

Edd's

מסעדה תאילנדית נוחה ואלגנטית החביבה על רבים ולכן מומלץ להזמין מקום מראש. המנות, פרי יצירתם של הזוג הנשוי  בעל המסעדה, מאוזנות במרכיביהן במינון הנכון אם כי מעט חריפות.

כתובת: Lützowstrasse 81

Witty's

זוהי בהחלט חוויה ברלינאית בצורת אחד מדוכני הנקניקיות המשובחים בעיר, המגיש נקניקיות מבשר אורגני בלבד, צ'יפס עבה נפלא ושבעה רטבים לבחירה. אלו מנות שיכולות להתמודד בהצלחה עם כל מסעדת גורמה.

כתובת: Wittenbergplatz