איפה לישון בברצלונה

לא קל למצוא מקום לינה זול בברצלונה, אבל המבחר והולך וגדל. הנה ההמלצות שלנו

מלון נרי. לפינוק עם סטייל (צילום: טיים אאוט)
מלון נרי. לפינוק עם סטייל (צילום: טיים אאוט)
22 באוקטובר 2013

עשרות בתי מלון חדשים צצו בעיר בשנים האחרונות. הפריחה אכן מסייעת למצוא מקום לינה בעיר, שנהנית מתפוסה גבוהה רוב השנה, אבל רוב בתי המלון החדשים הם בדרגת ארבעה כוכבים לפחות וקיים עדיין מחסור במלונות צנועים יותר. כיום יש גם מבחר נאה של מלונות בוטיק, אך גם הם מדורגים בדרך כלל במעלה המחירון. המשבר הכלכלי נתן את אותותיו וניתן למצוא דילים מצויינים למלונות שבדרך כלל יקרים.

אם תחפשו היטב, תגלו שיש קסם רב גם במלונות הזולים. הוסטלים רבים ממוקמים בבניינים עתיקים נפלאים. דור חדש של מלונאים הופך הוסטלים בסגנון ישן ואפלולי למקומות מוארים וידידותיים שמציעים סוויטות, גישה לאינטרנט ואת כל המתקנים החיוניים של המאה ה-21. מומלץ להזמין מקום מראש, אם כי רבים מהמלונות הזולים לא מקבלים הזמנות. כדאי לאשר את ההזמנה (רצוי בכתב). מומלץ גם לבדוק מראש מהי מדיניות הביטולים.

 Hostel Rembrandt

מלון אכסניה קטן ומקסים המציע 15 חדרים, תאורה רכה, עיצוב נעים ופשוט וחצר פנימית המשמשת כאזור לאונג' והסעדה. מיקום מרכזי, מעט רועש.

כתובת: pral 1 ,23 C\Portaferrissa

אתר: www.hostalrembrandt.com

מחיר: זול

 

Hotel i

מלון הבוטיק המרהיב הזה, הממוקם בארמון מהמאה ה-18, יגרום אפילו למנוסה שבתיירים המפונקים להתעלף. הלובי המדהים , ו-22 החדרים הגדולים צבועים בגוונים טבעיים ומציגים ריהוט כפרי יפהפה ומעוצב. יש גם פינוקי היי-טק.

כתובת : Barri Gotic ,C\Sant Sever 5

אתר: www.hotelneri.com

מחיר: יקר מאוד

Grand Hotel Central

מלון שעיצובו עושה שימוש בגוונים רבים של אפור עכשווי. החדרים המעוצבים מציעים טלוויזיות פלזמה, מכשירי די.וי.די ותכשירי טיפוח יוקרתיים, אבל שיא השיאים נמצא על גג המלון שם תמצאו בריכה מרהיבה ונוף מעל לכל העיר. עם קוקטייל ביד בשמש האביבית, אין הרבה חוויות נעימות מזו.

כתובת: 30 Via Laietana

אתר: www.grandhotelcentral.com

מחיר: יקר

Casa Camper

מלון בוטיק זה הוא עוד אחד מהפרוייקטים של חברת ההנעלה ממיורקה, במיטב מסורת העיצוב של החברה שמפגישה פשטות של איכר ים תיכוני (פירוש השם CAMPER בניב המיורקי) וטרנדיות עכשווית. המלון מציע מגוון אביזרי היי-טק לאורחים וקונספט אקולוגי.

כתובת:   Raval  C/Elisabets 11

אתר: www.casacamper.com

מחיר: יקר מאוד

Hotel Arts

מלון בן 44 קומות השייך לרשת הריץ קרלטון ומציע לינה בתנאי פאר ושירות ברמה הגבוהה ביותר. בחדרים מגוון אביזרי נוחות באיכות ובעיצוב משובחים, ומועדון האח"מים מציע נופים מרהיבים של הים התיכון. לפינוק אמיתי יש גם ספא נוצץ.

כתובת: 19-21 C\MARINA

אתר: www.ritzcarlton.com

מחיר: יקר מאוד

Hostal Goya

למה לא כל בתי המלון הזולים נראים ככה? המלון שוכן בבית טיפוסי של שכונת EIixample הקלאסית וחדריו מעוצבים בטוב טעם בצבעי שוקולד וקרם. הכול נוח ומודרני , וחדרי האמבטיה מרווחים ומצויידים היטב. בית המלון שמציע תמורה מעולה למחיר, וגם מקום שכיף להתאכסן בו ללא קשר למחירו.

כתובת: Eixample ,74 C\PAU CLARIS

אתר: www.hostalgoya.com

מחיר: זול


Hotel Axel Barcelona & Urban Spa

המלון התוסס הוא אבן פינה באזור שידוע כאזור הגייז. צוות נאה בחולצות שעליהן רשום FRIENDIY HETERO יקבל את פניכם, ונותן את ההרגשה כי כולם רצויים במלון הבוטיק הפאנקי הזה. מיטות ענק הן הסטנדרט וגם מים מינרליים באופן חופשי. חדרי הסופריור מכילים מרפסות גלריה עם זכוכית צבועה ואמבט הידרו- מסאז'. הבר על הגג הוא המקום שבו הכל קורה – יש בו בריכה קטנה, ג'קוזי דק שיזוף, סאונה וחדר אדים.

כתובת: Eixample C\Aribau 33

אתר: www.axelhotels.com

מחיר: בינוני-her

HOTEL CLARIS

עיצוב עתיק ועכשווי מתמזגים יחד במראה נאו- קלאסי, הכולל את אוסף האמנות המצרית הפרטי הגדול ביותר בספרד. חלק מהחדרים קטנים, ואילו אחרים הם דופלקס, אבל בכולם ספות צ'סטרפילד והרבה אמנות. על הגג יש בריכה קטנה, בר קוקטיילים ודי.ג'יי בעונת הקיץ.

כתובת: Eixample ,150 C\Pau Claris

אתר: www.derbyhotels.es

מחיר: יקר מאוד

Hotel Condes de Barcelona

מלון 4 כוכבים מעוצב, הממוקם בפאסייג דה גרסייה האלגנטי בסמוך לבית הבאטלו של גאודי. החדרים מעוצבים היטב ומצוידים בכל הפינוקים שתוכלו להעלות על הדעת. לאוהבי השחייה, יש בריכה.

כתובת: Eixample Passeige de  Gracia 73-75

אתר: www.condebarcelona.com

מחיר: יקר מאוד

Hotel Omn

יש שימוש רב בפילוסופיית הפאנג שוואי במלון המרהיב הזה, שמושך אליו את העשירים והמעודכנים שבתיירים המגיעים לעיר. החדרים מדהימים, ומלאים בכל אביזרי הנוחות והבילוי שתוכלו להעלות על הדעת. במלון ספא יפני בשם SPACIOMM, שבו ניתן לקבל עיסוי יפני משובח. הבריכה היפה שעל הגג מציעה נופים היישר לעבר יצירותיו הארכיטקטוניות החשובות של גאודי.

כתובת: 265 C\Rossello

אתר: www.hotelomn.es

מחיר: יקר מאוד