כל מה ששווה לעשות הקיץ בברצלונה

החנות הכי קיטשית בעולם, הרובע הכי צבעוני בעיר ואם כל זה עוד לא שכנע אתכם - גם ביונסה קופצת לביקור. כל מה ששווה לעשות הקיץ בברצלונה

הר היהודים. צילום: Shutterstock
הר היהודים. צילום: Shutterstock

Moog

ה־Moog שונה מאוד ממועדוני הענק של ברצלונה, אבל למרות גודלו הצנוע מדובר בחתיכת מוסד, שידוע באווירה ההארדוקריסטית שלו ובבחירת הדי.ג'ייז המוקפדת. ב"חדר המראות" שבקומה העליונה מנגנים בדרך כלל סטים באוריינטציה פופית יותר ובקומת המרתף טכנו אנדרגראונדי קשוח. פתוח שבעה לילות בשבוע.

Moog Club, Arc del Teatre 3, 0034-933017282

לפרטים נוספים

טיפוס על המונז'ואיק

מרגישים כמו בטטות של טאפאס וורמוט? צאו לטיפוס רגלי על "הר היהודים" – הנוף מהמם, והדרך לא פחות. ארבע אטרקציות שכדאי לתפוס מהמרגלות ועד לראש ההר: הפבילון הבאוהאוסי המפעים של האדריכל מיס ון דה רוהה, המוזיאון החביב של חואן מירו, הארמון הלאומי ובתוכו המוזיאון הלאומי וטירת מונז'ואיק האלגנטית.

MACBA

לברצלונה אין אולי העושר המוזיאלי של מדריד הבירה, אבל המוזיאון לאמנות עכשווית שלה, MACBA, הוא מהמעניינים ביבשת. התערוכה המסקרנת של הקיץ, שמאוד מומלץ לתפוס, מתמקדת בהשפעה של תרבות הפאנק על האמנות העכשווית. היא פתוחה עד 25 בספטמבר.

#barcelona #joanmiro #montjuic #photography

A photo posted by Carlos Núñez (@cnunezotero) on

MACBA, Plaça dels Àngels 1, 0034-934813368 לפרטים נוספים

ביונסה

קווין בי מגיעה להופעה באצטדיון האולימפי שבמונז'ואיק, ואתם לא רוצים לפספס את זה. אם אתם רוצים ממש להגזים אז קצת פחות משבועיים קודם יש הופעה של ריהאנה בפאלאו סנט ג'ורדי. וורק, וורק, וורק – ויהיה לכם כסף לשתיהן.

ביונסה באצטדיון האולימפי, 3.8, Estadi Olimpic Montjuic, מחיר: מ־85 אירו להזמנת כרטיסים

פסטיבל DGTL

ברצלונה היא ללא ספק אחת מבירות הלילה והקלאבינג של אירופה ופסטיבל המוזיקה האלקטרונית DGTL, על טוהרת ההאוס והטכנו, הוא אחת מגולות הכותרת. אינסוף שמות גדולים יגיעו להופיע השנה, בהם ג'ון טלבוט, גולד פנדה, טייל אוף אס ועוד.

DGTL,י12.8־13.8. כרטיס יומי: 32.50 אירו, כרטיס ליומיים: 62.50 אירו לפרטים נוספים

Fantastik

החנות ששמה את ה־ק' בקיטש. פנסטיק אוספת פריטים מהודו, מקסיקו, סנגל, רוסיה ועוד כ־20 מדינות, שהמכנה המשותף ביניהם הוא היותם על הספקטרום שבין מיסטיקה לביזאר מוחלט. דוגמאות? גולגולת מקסיקנית מרעישה, רובוט אסטרונאוט סיני או זברה ממחוזרת מדרום אפריקה. בקיצור, אם אתם יוצאים משם בידיים ריקות אנחנו לא רוצים להיות חברים שלכם.

מחירים: זולים, Joaquín Costa 62 ,0034-933013068

לפרטים נוספים

פסטיבל רובע גרסיה

כל אוגוסט הרחובות של שכונת Gràcia מתעוררים לחיים, עם פסטיבל בן שבוע ימים, שכולל קישוטים והופעות בכל פינה בשכונה ומצעד תחפושות ענקי ומושקע שכולל דברים כמו דינזואורים בגודל מציאותי. אחד הדברים היפים הוא שהפסטיבל עדיין מופק על ידי ולהנאת תושבי השכונה החמודה.

Festa Major de Gracia Barcelona, 15.8־21.8, רובע Gràcia, כניסה חינם

#reflexos #reflejos #mirall #espejo #viaaugusta #bcnmoltmes #Gràcia

A photo posted by Ana (@afenomart) on