חיי הלילה של הונג קונג

לרקוד על שולחנות, לשתות שמפניה בקשית ולחמוק מגנגסטרים הונג קונגים - כל זאת ועוד בסצינת המועדונים המשוגעת של הונג קונג

(צילום: טיים אאוט)
(צילום: טיים אאוט)

די.ג'ייז ברמה בינלאומית מגיעים להונג קונג בקביעות ובדומה לערים אחרות בעולם יש כאן טרנד של מועדונים קטנים ודאנס-ברים שיצרו סצינה מתוחכמת יותר ופחות מתודלקת בסמים. לצד השמות החמים הבינלאומיים צמחו כאן גם כמה כשרונות מקומיים.

המועדונים הקטנים הם ההימור הטוב ביותר עבור הקלאבר האנין. המשקאות במועדונים בסנטרל אינם זולים, אבל העיצוב מוקפד, הסאונד מעולה ולצד הדי.ג'ייז המקומיים מופיעים גם די.ג'ייז מחו"ל. יש במקומות הללו תמהיל מוצלח של מקומיים, זרים וסינים מסין. הערבים החזקים הם ללא ספק ערבי חמישי-שישי-שבת.

בברים ובמועדונים הקטנים ברחבי העיר נערכים ערבי נישה: הכל מדראם אנ' בייס ומוזיקת אינדי עד למסיבות דיסקו. אלה בדרך כלל ערבים לא יקרים וכיפים. פה ושם יש גם מסיבות גדולות ב-HITEC (מרכז תערוכות בקאולון ביי), בעיקר אם מישהו כמו פטבוי סלים מגיע לעיר, אבל היום מרבית המסיבות נערכות במועדונים קיימים או בברים ומסעדות שמוסבים לערב אחד.

(צילום: טיים אאוט)
(צילום: טיים אאוט)

The Globe

המיקום המרווח יותר של בר הבירה הנפלא הזה, הוא שידרוג מדהים למקום שהיה מעולה גם ככה. 9 סוגי בירה מהחבית, כולל בירה הונג-קונגית מקומית, ומגוון רחב של בירות בינלאומיות בבקבוק.

כתובת: Basement, Garley Bldg, 45-53 Graham St, Central

אתר: http://www.theglobe.com.hk

Wineroom

כתובת: 8/F, Sheraton Hong Kong, 20 Nathan Rd, Tsim Sha Tsui

בר חמים ונעים הדומה למרף יינות, ומשקיף על נמל ויקטוריה ממרומי הקומה ה-18 במלוון שרתון, שם הוא ממוקם. רק תבחרו לכם מתוך אוסף עצום של יינות מעולים בבקבוקים, או ממתקן ה- Enomatic, שקצת יותר ידידותי לכיס מבחינת המחירים.

Dragon-i

השילוב האקלקטי המוצלח ביותר באסיה של מסעדה-בר-מועדון. זהו מקום הבילוי החביב על סלבריטאים מהונג קונג ומחוצה לה (דיוויד בקהאם, מייסי גריי) והוא עוצב על ידי המעצבת הבינלאומית אינדיה מהדאבי. האוכל כאן הוא יפני וסיני מסורתי, הקוקטיילים מסוגננים, המוזיקה הכי מגניבה והקהל הכי רותח. מומלץ למי שהתחביב שלו הוא זיהוי סלבריטאים.

כתובת: The Centrium (1st floor), 60 Wyndham Street, Central

אתר: http://www.dragon-i.com.hk