איפה לישון בדבלין

דבלין מציעה אפשרויות לינה מגוונות וטובות לצד ברים טרנדים במלונות היוקרה המעוצבים למשעי

מלון Westbury (צילום: טיים אאוט)
מלון Westbury (צילום: טיים אאוט)

דבלין מצטיינת בכמה תחומים: ברים, כנסיות, כיכרות, יצירות אמנות ציבוריות וכן, כמה משמח, מלונות. בין אם אתם מחפשים מלון זול ומגניב ובין אם יש בכוונתכם לשהות במלון פאר ולגהץ את כרטיס הפלטינום שלכם, לדבלין יש מה להציע עבורכם.

אבל שימו לב, ישנם לא מעט מלונות מיושנים ומוכי טחב, שעדיין אוצרים בפינותיהם לכלוך ארכאולוגי מעשורים קדומים. מלונות אלה עשויים לגבות מכם יותר מ-100 יורו ללילה ועל כן, בחרו בזהירות. שווה להזכיר שבמלונות היקרים קיים מיזוג אוויר ובלא מעט פחות יקרים אין, פרט שכדאי לקחת בחשבון אם אתם מתכננים ביקור בימות הקיץ, שיכולים להיות מאוד חמים.

בשונה מערי תיירות אחרות, מלונות דבלין אינם מרוכזים כולם באזורים מסוימים אלא דווקא מפוזרים כמעט בכל שכונות העיר. המלונות הזולים יותר נמצאים ברובם מצפון לנהר, אבל גם מדרום לו אפשר למצוא כמה מלונות כלל לא רעים. המלונות היקרים יימצאו איפה שרק תרצו.

The Clarence

זהו הסיפור העתיק בעולם. מוזיקאים חסרי פרוטה מבלים את לילותיהם בבר של מלון דייב אחרי הופעות בפאבים דחוקים ומטונפים; המוזיקאים חסרי הפרוטה מקימים להקה בשם U2 שמצליחה בענק; שניים בשם בונו ואדג' רוכשים את מלון דייב והופכים אותו למה שהוא כעת. חדרים מרווחים ומעוצבים היטב, שלל אביזרי אמבטיה נחשקים, מסעדה ובר ששווים את כספכם וספא בסטייל.

כתובת: 6-8 Wellington Quay, Dublin 2

אתר: www.theclarence.ie

מחיר: יקר מאוד

The Westin

חזית המלון המפוארת מבטיחה אצילות מסורתית ויוקרתיות מודרנית. ואכן, הלובי ועמודי השיש שלו וחדרי השינה הספונים עץ מהגוני ומצוידים במיטות נוחות, בסדינים רכים ובמיטב הטכנולוגיה המתקדמת, מקיימים את ההבטחה. הוסיפו לכל אלה את בר המלון ואת המסעדה המוארת והמודרנית שלו, והמחיר ישתלם בהחלט.

כתובת: College Green, Dublin 2

אתר: www.westin.com/dublin

מחיר: יקר מאוד

Westbury Hotel

המלון נע בין מסורתיות למודרניות וממוקם באזור נעים למדי, במרחק קצר ממרכז הקניות ההומה של רחוב גרפטון. בר המלון יפגיש אתכם עם עשירי ויפי העיר. קלאסיקה.

כתובת: Grafton Street, Dublin 2

אתר: http://www.doylecollection.com/locations/dublin_hotels/the_westbury_hotel.aspx

מחיר: יקר מאוד

מלון Westbury (צילום: טיים אאוט)
מלון Westbury (צילום: טיים אאוט)

The Morrison

מלון בוטיק במיקום אידאלי – מעברו השני של הנהר, מול הטמפל בר. יודעי דבר יצליחו מיד לזהות את מגע הקסם של המעצב ג'ון רושה שמתבטא גם בפרטים הקטנים, מאגרטלי הקריסטל ועד לכיסויי המיטה הקטיפתיים, והוא זה שהופך את המלון מטוב לנפלא. פיתויי הכותנה המצרית שתלטף את גופכם במיטה, ואמבטיית האבן הדקדנטית יבטיחו שלא תצאו לעולם מהחדר, חוץ מאשר לבר-קפה הסטייליסטי ולספא הסופר טרנדי.

כתובת: Ormond Quay, Dublin 1

אתר: www.morrisonhotel.ie

מחיר: יקר מאוד

Shelbourne Hotel

אחד ממוקדי המשיכה בעיר, שכמה מחדריו משקיפים על סיינט סטיבנס גרין, ושני הברים והלאונג' מרכזים אליהם את קהל המקומיים הקבוע. שתיית התה בלאונג' הלורד מיור היא מסורת ארוכת שנים.

כתובת: 27 St. Steven's Green, Dublin 2

אתר: www.marriott.com/hotels/travel/dubbr-the-shelbourne

מחיר: יקר מאוד

Brooks Hotel

מלון מתוחכם, שחדריו אמנם אינם מרווחים במיוחד, אבל מעוצבים ביותר. במקרה ועייפתם מהטירוף השולט בפאבים של דבלין, תוכלו להתרווח בנינוחות באווירה המהודרת של הבטרליין בר. מאחר שהמלון מועדף על ידי אנשי עסקים למיניהם, צפו להיתקל בלובשי חליפות רבים.

כתובת: 59-62 Drury Street, Dublin 2

אתר: www.brookshoteldublin.com

מחיר: יקר

Buswells Hotel

העובדה שחדרי המלון המסורתי הזה פזורים על פני שלושה בניינים מעניקה לו נופך תמהוני משהו. ואולם, אין ספק שהעיצוב האלגנטי וחדריו המרווחים והמקסימים מהווים סיבה טובה להתארח בו. קרבתו לבנייני הממשלה מבטיחה התחככות במיני אינטריגות פוליטיות לאחר שעות העבודה.

כתובת: 23-27 Molesworth Street, Dublin 2

אתר: www.quinnhotels.com

מחיר: יקר

Harrington Hall

המלון היפהפה הזה משתרע על פני שני בניינים בקרבת סיינט סטיבנס גרין. יש אינסוף סיבות להלל את המקום הזה: תקרות מקושטות, שירות חמים ואישי, אולם מבואה מרוהט בטעם משובח וחדרים מעוצבים בפשטות מהודרת. זהו אחד מהמלונות הקטנים המצטיינים ביותר של דבלין.

כתובת: 69-70 Harcourt Street, Dublin 2

אתר: www.harringtonhall.com

מחיר: יקר

The Gresham Hotel

עם ותק של 200 שנה, המלון הוא נקודה חשובה בהיסטוריית הפנאי של העיר. החזית שלו, אולם המבואה רחב הידיים והבר המקסים, כולם מהודרים בדיוק במידה. מילת המפתח כאן היא נוחות. בקשו את החדרים שכבר עברו את מתיחת הפנים ותזכו להתענג על כל התוספות היאות למלון ארבעה כוכבים. בר המלון העצום בגודלו מהווה נקודת מפגש הומה למקומיים.

כתובת: 23 Upper O'Connell Street, Dublin 1

אתר: www.gresham-hotels.ie

מחיר: יקר

Trinity Lodge

הבניין המרכזי של המלון נבנה בשנת 1785 בסגנון ג'ורג'יאני ושיקי. בבניין ממול יש שישה חדרים נוספים, המעוצבים בסגנון מעט יותר מודרני אך מקסים לא פחות. המיקום נוח וקרוב למסעדות ולברים של מרכז דבלין, והשירות ידידותי ומסביר פנים.

כתובת: 12 South Frederick Street, Dublin 2

אתר: www.trinitylodge.com

מחיר: בינוני

מלון Trinity Lodge (צילום: טיים אאוט)
מלון Trinity Lodge (צילום: טיים אאוט)

Number 31

בית ההארחה המיוחד הזה ממוקם באחד האזורים האופנתיים ביותר בעיר ומציע שילוב יוצא דופן בין עיצוב מודרני לשלווה כמעט כפרית. התענגו על טיול בגינות הירוקות או התחממו אל מול האח הבוערת, ושימו לב שלא לפספס את פנינת ארוחת הבוקר – לחם האוכמניות האגדי שנאפה במקום.

כתובת: 31 Leeson Close, Dublin 2

אתר: www.number31.ie

מחיר: בינוני

Abbott Lodge

אחת מאפשרויות הלינה המומלצות ביותר ברחוב גרדינר. רבים מהחדרים הם בעלי תקרות גבוהות ועיטורים תקופתיים. סגנון העיצוב אמנם צנוע, אבל כולל נגיעות חביבות כמו מיטות מהגוני רחבות וטלוויזיה בכל חדר. שירות ידידותי ויעיל שישמח להפנות אתכם לפאבים ולמסעדות באזור.

כתובת: 87-88 Lower Gardiner Street

אתר: www.abbott-lodge.com

מחיר: זול