10 מלונות מומלצים בפריז

מלון בפריז. צילום: שאטרסטוק
מלון בפריז. צילום: שאטרסטוק

יוקרה, איכות ומלא סטייל - המלונות בפריז מציבים רף פינוק גבוה מאוד. קבלו את רשימת 10 המלונות המומלצים בעיר האורות

ברוכים הבאים לאחת הערים המתוירות ביותר בעולם: פריז. מוזיאונים, גלריות, מאפים, מגדל אייפל ורומנטיקה ברחובות – כל אלה מחכים לכם בעיר האורות לחוויה אירופאית בלתי נשכחת. אבל בין קרואסון לקפה, בין דיסנילנד לנהר הסיין, איפה כדאי לשים את הראש בלילה? מלונות בפריז לא חסר, והנה לכם רשימת 10 המלונות הטובים והמומלצים בפריז:

עוד כתבות מעניינות:
למסעדות הכי טובות בפריז
הרומנטיקה שולטת בכל: אטרקציות בפריז
חיי הלילה של פריז

Four Seasons George V

איש לא יכחיש כי George V חזק ביוקרה: נברשות, שיש, שטיחי קיר, סידורי פרחים מפוארים, חדרי רחצה שמימיים ומיטות נוחות בחדרים הגדולים ביותר בפריז. הספא בהשראת ורסאי כולל ג'קוזי, סאונה ותפריט טיפולים לקליינטורה המטרוסקסואלית. גם מי שאינו אורח יכול להזמין מקום בספא – שווה כל יורו.
להזמנת חדר במלון

Hôtel Le A

העיצוב בשחור-לבן של מלון הבוטיק הזה הוא הרקע האידאלי לקהל הדוגמניות, האמנים ואנשי התקשורת שמצטופפים על הספות באזור הלאונג'. כתמי הצבע היחידים שתראו מופיעים ביצירותיו של האמן פבריס היברט (Fabrice Hybert) המקשטות את הקירות. בכלל, מחשבה רבה הושקעה בחזות, כפי שמעידים כל 26 החדרים המצוידים באמבטיית גרניט, או אורות המעלית המשנים צבע בכל קומה.
להזמנת חדר במלון

Hotel Le A בפריז. צילום: אתר בוקינג
Hotel Le A בפריז. צילום: אתר בוקינג

Hôtel Barrière Le Fouquet's

מלון מפואר בדרגת חמישה כוכבים שבנוי סביב הבראסרי המפורסם Le Fouquet. חמישה בניינים יוצרים את מתחם המלון, ובהם 107 חדרים (מתוכם 40 סוויטות), ספא ובריכה מקורה, וכן מסעדת La Diana היוקרתית. בעיצוב משולבים אלמנטים מודרניים והמיקום בלתי מנוצח.
להזמנת חדר במלון

Hôtel Du Jeu de Paume

בזכות כניסה דיסקרטית דרך חצר פנימית, קורות תקרה מהמאה ה-17, גינה פרטית וחדר אוכל ששימש בעבר אולם טניס בתקופתו של לואי ה-13, זהו ללא ספק אחד המלונות המקסימים והרומנטיים ביותר בעיר. החדרים מעוצבים בעידון ובפשטות והאטרקציה העיקרית הינה המעלית העשויה כולה זכוכית. ריגושים מובטחים.
להזמנת חדר במלון

Hôtel Le Bellechasse Saint-Germain

המלון הזה הוא למעשה מבנה ה – Hôtel Particulier לשעבר, המצוי במרחק צעדים ספורים מוזיאון ד'אורסה (הממוקם על הגדה השמאלית של נהר הסיין ומציג בעיקר יצירות אמנות צרפתית שנוצרו בין השנים 1848–1915). המבנה נפל לידיו של כריסטיאן לקרואה ונפתח מחדש ביולי 2007. היום מדובר במלון בוטיק טרנדי המציע 34 חדרים נפלאים – אם כי די קטנים – בשבעה סגנונות עיצוביים שונים.
להזמנת חדר במלון

Hôtel Edouard VII

בבעלות אותה משפחה מזה חמישה דורות. מלון מעודן הכולל כמה נגיעות אמנותיות מענגות, כמו תאורה מזכוכית מורנו ופסלים מודרניים באולם הכניסה. הבר הסטייליסט ומסעדת Angl’Opéra מצופים שניהם בעץ מהגוני כהה. לחלק מהחדרים המעוצבים באופן אינדיבידואלי, יש נופים נהדרים לבית האופרה Garnier.
להזמנת חדר במלון

Déclic Hotel

זהו בלי שום ספק אחד מהמלונות היותר רומנטיים שיש בפריז – ומיקום מושלם לזוגות אוהבים. בלב איזור מונטמארטר (הממוקם בצפון פריז בגדה הימנית של נהר הסיין) ניצב המבנה הזה שכל מיליטמר בו מעוצב למכביר. בחדרים עצמם תוכלו לחלום מבלי לעצום את העיניים – הקונספט העיצובי של סנדרין אלוף (Sandrine Alouf) שמכנה את עצמו "אטמוספריסט" (מלשון "אטמוספירה") המשלב קישוטים וסיפורים שלוקחים את המתבונן בהם למסע ללא תנועה. האמת? באמת מקום קסום.
להזמנת חדר במלון

Le 20 Prieure Hotel

המלון אולי לא ממוקם ממש בלב העיר אך זה לא מונע ממנו מלהיות אחד המלונות השווים ברשימה. המלון מעוצב בסגנון מודרני ונותן אווירה קלילה לשוהים בו. החדרים קומפקטים אךהחלל מנוצל היטב והחדרים נעימים מאוד. גם החלל המשותף של המלון מעוצב בסגנון שיקי ופקידי הקבלה נחמדים מאוד ותמיד שמחים לעזור. המלון ממוקם עשר דקות הליכה מהרובע היהודי ושוקק החיים. כדאי לדעת: המלון הוא מבין הזולים והמשתלמים ברשמיה! אז אם אתם לא מחפשים אחר הפאר של פריז ומסתפקים בשיק שלה זה המלון בשבילכם.
להזמנת חדר במלון

View this post on Instagram

pleasant and calming view

A post shared by Myra Abernathy (@myra_abernathy) on

L'Hôtel

בימינו, האורחים בבית המלון המפואר הזה משתייכים יותר לקליקת הדוגמניות והכוכבים מאשר לחבורת הסופרים העניים המרודים, שנהגו להתגורר כאן בתקופתו של אוסקר ויילד. ז'אק גרסיה (Jacques Garcia) פיקח על העיצוב המוקפד של כל אחד ואחד מהחדרים לפי נושא נפרד. החדר שבו ויילד נפח את נשמתו, מקושט במוטיבים של נוצות טווס. אל תחמיצו את הבריכה במרתף או את חדר העישון.
להזמנת חדר במלון

Shangri-La Hotel Paris

אם תלונו במלון זה כנראה שתשנו הכי קרוב שאפשר למגדל האייפל המפורסם. המלון נמצא כחצי קילומטר בלבד מהאייפל ומחדריו נשקף נופו של המגדל. השאנגרי-לה הוא אחד מהמלונות היקרים ביותר ברשימה אך אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או שסתם יש לכם כסף פנוי אין ספק שזו החוויה הכי רומנטית שיש.
להזמנת חדר במלון