מה עושים הקיץ בניו יורק

הופעה של הג'ינג'י, פסטיבל תיאטרון לא שגרתי, ומוזיאון אחד שאף ביקור בניו יורק לא שלם בלעדיו

פסטיבל הפרינג' הבינלאומי
פסטיבל הפרינג' הבינלאומי

Natural History Museum

מקום עבודתו האגדי של רוס גלר מ"חברים", המוזיאון מ"לילה מוטרף במוזיאון" ומוקד עלייה לרגל עבור חובבי דינוזאורים שטרם נכחדו בעצמם. אם אתם חוזרים מניו יורק בלי סלפי עם פוחלץ של נמיה זה כאילו בכלל לא נסעתם. מומלץ לשלב עם פיקניק בסנטרל פארק. 22 דולר למבוגר, 12.50 דולר לילד, 17 דולר לאזרח ותיק.

Central Park West &th St 79

לפרטים נוספים

Natural History Museum. Photo by Shutterstock
Natural History Museum. Photo by Shutterstock

 

Crime Stories ודיאן ארבוז במטרופוליטן

קל לשכוח שמתחת לקליפת הגלאם, התפוח הגדול עלול להיות מתולע ואפל למדי. בתערוכה "סיפורי פשע" במוזיאון המטרופוליטן ירעננו את זיכרונכם, בין השאר באמצעות תמונת החשמול המפורסמת של הרוצחת רות שניידר (עד 31.7). אחרי 12.7 תוכלו לתפוס כאן גם את התערוכה של דיאן ארבוז האגדית, שתכלול כ־100 עבודות שצילמה בשנים 1956־1962. 25 דולר למבוגר.

Fifth Avenue at 82nd Street, New York, NY 10028

לואי סי.קיי במדיסון סקוור גרדן

ממש קצת אחרי הביקור היקר שלו בישראל, האיש הכי ג'ינג'י ומצחיק בעולם יופיע במדיסון סקוור גרדן. הזדמנות לבדוק אם הוא מצחיק גם כשהוא בגודל סיכה, וברבע מחיר מעלות הכרטיס בישראל.

8.9, 30־70 דולר לכרטיס באתר

לואי סי.קיי. צילום: יח"צ
לואי סי.קיי. צילום: יח"צ

MoMa PS1 Warmup

לא לפספס. הופעות, תקלוטים, הוויי, בידור ותרבות ראויה לצריכה בגרסה המודרנית והצעירה של מוזיאון המומה בקווינס. כל שבת עד 27.8. 22 דולר באתר (רצוי לרכוש מראש, הכרטיסים אוזלים במהירות) או 25 דולר בקופה (אל תגידו שלא אמרנו).

22-25 Jackson Ave, Queens, NY

לפרטים נוספים

מסיבה

Mr Scruff במועדון OutPut

אדון סקראף הבריטי מהלייבל נינג'ה טיון מגיע לאאוטפוט, הקלאב הכי אירופי שידעה וויליאמסבורג. זה לא כיף כמו לעמוד בתור לבלוק, אבל תיהנו מסאונד מעולה, מאנשים שיכורים ומבולבלים ומריח של וויד אחר.

11.8 מ־22:00, 15 דולר במכירה מוקדמת

פסטיבל

פסטיבל הפרינג'

אחרי שהלכתם להצגות כמו "בוק אוף מורמונס" או "סליפ נו מור", כפי שכולם כולל כולם המליצו לכם, סורו לפסטיבל הפרינג' שמתרחש בכמה תיאטראות במקביל, מהלואר איסט סייד ועד האיסט ווילג', ואולי תצפו במשהו שאיש עדיין לא ראה.

12.8־28.8, 18 דולר לכרטיס

לפרטים נוספים