15 המלונות הכי טובים, מפנקים ומומלצים בישראל

מלון דיוויד אינטרקונטיננטל (צילום: אורי אקרמן)
מלון דיוויד אינטרקונטיננטל (צילום: אורי אקרמן)

בתי המלון בישראל לא מפסיקים לחדש ולהפתיע. אלה הם המלונות הטובים בישראל, שמבטיחים לכם חופשה מושלמת בסטנדרטים עולמיים

תעשיית התיירות בישראל לא מפסיקה להתפתח ולהתחדש ויחד איתה גם המלונות הטובים שמתאימים את עצמם לסטנדרט הבינלאומי ומציעים לכם חופשות מושלמות בכל סגנון – חופשות ספא, חופשות בטן-גב עם בריכה ונוף לים, קרבה לטבע, בילוי בלב העניינים וגם חוויה קולינרית משובחת. יש כמה מלונות בישראל שיכולים לספק לכם את כל זה, והרבה מעבר. קבלו את מדריך טיים אאוט למלונות הכי שווים ומומלצים בארץ.

למלונות הבוטיק הטובים בתל אביב
למלונות הטובים בתל אביב
לכל מדריכי המלונות

דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב: פינוק אורבני

אם היינו צריכים עוד אישור לכך שזה אחד המלונות הכי טובים בישראל, הרי שכעת הכתיר ארגון ה-World Travel Awards את מלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב כמלון הטוב ביותר בישראל לשנת 2021, זו הפעם הרביעית ברציפות. המלון נמצא למרגלות נווה צדק ודקה מיפו, עם תצפית יפהפיה לים התיכון, ושמו הולך לפניו כמלון שמארח מדי שנה ראשי מדינות, דיפלומטים ומפורסמים מכובדים המגיעים מחו"ל. המלון משתרע על בניין מגדלים ענק בן 25 קומות ובו 555 חדרים מתוקתקים ויוקרתיים, בהם 39 סוויטות – שתיים נשיאותיות, כמה טרקלינים ואף בר סיגרים המציע קוקטיילים לא שגרתיים. המלון מציע גם קלאב אינטרקונטיננטל יוקרתי, מכון כושר משוכלל, בריכת שחייה הצופה לים וספא ייחודי.
להזמנת חדר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל

מלון דיוויד אינטרקונטיננטל. חדר אקסקיוטיב (צילום: איתי בניט)
מלון דיוויד אינטרקונטיננטל. חדר אקסקיוטיב (צילום: איתי בניט)

אוריינט: רומנטיקה וקולינריה

המלון ממוקם בכניסה לשכונת המושבה הגרמנית בירושלים ובצמוד למתחם תחנת הרכבת הישנה, ויש בו 240 חדרים במבנה מרכזי מודרני ושני מבנים טמפלריים, שעברו שיחזור ושימור. צורת בנייה זו הניבה חדרים מסוגים שונים המתהדרים בנוף לעיר העתיקה או בגינה פרטית, במיטת אפיריון רומנטית וברצפות מצוירות. מהבריכה שעל גג המלון נשקף נוף מרהיב של העיר העתיקה. לנוחות האורחים שלא מורגלים במזג האוויר הירושלמי, תוכננה בריכה פנימית מחוממת באזור הספא.

מלון אוריינט ירושלים. צילום: אסף פינצ'וק
מלון אוריינט ירושלים. צילום: אסף פינצ'וק

ארוחת הבוקר היא גולת הכותרת הקולינרית של המלון, שכן המגוון האתני והעדתי של ירושלים מתורגם פה למזנונים עם דגים כבושים וקיגל ממאה שערים, בייגלה ירושלמי וכנאפה בסגנון העיר העתיקה, זיתים וחלבה כמו בשוק מחנה יהודה ועוד.
להזמנת חדר במלון אוריינט

אמריקן קולוני: קסם המזרח

המלון, שנבחר השנה למלון הבוטיק הטוב ביותר בישראל על פי ה-World Travel Awards הוא מבנה עתיק שהוקם בשלהי המאה ה-19 על ידי משפחה נוצרית אדוקה משיקגו ושימש בסיס למשפחות אמריקאיות שבאו להקים בית בעיר הקודש וחיו בהרמוניה עם השכנים היהודים והערבים.

מלון אמריקן קולוני בירושלים. צילום: מיקלה בורסטו עוזיאל
מלון אמריקן קולוני בירושלים. צילום: מיקלה בורסטו עוזיאל

מאז ועד היום מתועדת ההיסטוריה של המלון בצילומים שתלויים על הקירות, ומספרים במקביל את סיפורן של ירושלים ומדינת ישראל. החדרים והסוויטות, חלקם מקוריים ואחרים נוספו במהלך השנים, משדרים הידור עשיר בסגנון אלף לילה ולילה: תקרות קמורות מתנשאות מעל מיטות אפיריון, רצפות אבן מכוסות בשטיחים עבים ורכים, חדרי רחצה מרווחים וחלונות שמשקיפים לפטיו ציורי. אורחים מכל העולם, ובתוכם מדינאים ואנשי שם, דוברים שלל שפות ומשווים למלון אווירה קוסמופוליטית. בגנים פזורות פינות ישיבה אינטימיות ומסעדות מוקפות עצי פרי, המגישות תפריט מזרח תיכוני קלאסי ומודרני.
להזמנת חדר במלון אמריקן קולוני

בראשית: יוקרה בלב הטבע

המיקום על שפת מכתש רמון, אוצר טבע מיוחד במינו, כבר מקנה למלון היוקרתי יתרון שאין לאף אחד אחר. פנורמה מדברית עוצרת נשימה ומפגש מקרוב עם יעלים המשוטטים חופשי הן חוויות שמרחיבות את הלב. על פני 50 דונם פזורים 111 חדרים במבנים בני קומה אחת או שתיים וכשליש מחדרי המלון מצוידים בבריכות שחייה פרטיות צמודות, פינוק יוצא דופן שמאפשר ליהנות מהשקט גם כשבריכת השחייה הראשית הומה אדם.

בסוויטה הנשיאותית, שממוקמת על מצוק המכתש ומאובזרת בבריכת אינסוף עם הנוף הכי יפה בארץ, התארחו בעבר הזמרת אלישה קיז וג'רי סיינפלד, שבנוסף לשלווה ואוויר צח זכו לשירות של באטלר צמוד. מסעדת המלון משלבת מזנונים ושירות עם תשומת לב אישית של השף לכל אורח, והספא הוא בועה של שקט ורוגע.
להזמנת חדר במלון בראשית

מלון בראשית. צילום: אסף פינצ'וק
מלון בראשית. צילום: אסף פינצ'וק

גורדוניה הוטל: אוויר הרים צלול

סמוך לקיבוץ מעלה החמישה, בגובה 800 מטרים ומול הנוף של הרי ירושלים – ממוקם גורדוניה פרייבט הוטל. כפי שניתן להבין משמו, המלון שם את פרטיות האורחים בראש מעייניו. 16 סוויטות יוקרה מאובזרות במיטב הטכנולוגיה עוצבו כך שכמעט שאין צורך לצאת מהן, אלא אם מתחשק לכם טיול בטבע. בנוסף, לכל סוויטה צמודים בריכה פרטית, דק שיזוף ו-Hot tub מחומם, שפונים אל חורש ירוק יפהפה.

לאונג' מעוצב כסלון מפואר מזמין להתרווח בכל שעות היום בפינות ישיבה מפנקות ומציע תפריט קולינרי שמבוסס על תוצרת מקומית ובר משקאות עשיר. ניתן גם להזמין את הסוויטות לאירועים מיוחדים כמו ירח דבש או מסיבת רווקות.
להזמנת חדר במלון גורדוניה

מלון גורדוניה החדש (צילום: אדי ישראל)
מלון גורדוניה החדש (צילום: אדי ישראל)

מצפה הימים: פנינת הגליל

מלון הספא הוא גן עדן המשלב הקפדה וסגנון עם טבע ובריאות על צלע הר מעל ראש פינה וצפת, ועם תצפית לכנרת. המלון הפך לאגדה כאשר נבנה בשנות ה-60 כבית הארחה המבוסס על אותו הקונספט והפך למלון בוטיק גדול. לפני כשלוש שנים הוא גם עבר שיפוץ ועיצוב מחדש, ונפתח שוב לקהל בתחילת 2020 כשהוא מציע את אותה חוויה מפנקת, חמימה ויוקרתית בעיצוב משודרג.

מלון מצפה הימים (צילום: לינוי ודרור)
מלון מצפה הימים (צילום: לינוי ודרור)

בגזרת הקולינריה המלון מתהדר בשתי מסעדות, חלבית ובשרית, העושות שימוש בחומרי גלם מקומיים, בין היתר ירקות אורגניים הגדלים במקום ואף גבינות המיוצרות במחלבה הצמודה. את תפקיד היועץ הקולינרי מאייש השף ארז קומורובסקי. המלון מתחזק ספא מכובד ואיכותי עם מגוון טיפולים אלטרנטיביים וטיפולי קוסמטיקה.
להזמת חדר במלון מצפה הימים

המלך דוד: קלאסיקה ישראלית

אין עוד מלון שמזוהה עם ירושלים כמו מלון המלך דוד. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הנשיאים לשעבר ברק אובמה וביל קלינטון, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ברברה סטרייסנד, מרתה סטיוארט ועוד מפורסמים רבים, שועי עולם וראשי מדינות לנו בו, וחתימותיהם מפארות את ספר האורחים. תולדות מדינת ישראל שלובות בתולדות המלון ושמו נקשר באירועים היסטוריים מתקופת הקמת המדינה.

מלון המלך דוד ירושלים. לובי (צילום: אורי אקרמן)
מלון המלך דוד ירושלים. לובי (צילום: אורי אקרמן)

מאז עבר המלון שיפוץ מקיף תוך שמירה על אלמנטים אותנטיים, וכיום הוא מופת לתרבות אירוח המיועדת לספק לאורחים את החוויה המושלמת, החל מנוף העיר העתיקה הנשקף מהחלונות, דרך הסוויטה המלכותית, המאובזרת בחדר אוכל וישיבות פרטיים ובחדר כושר צמוד ועד לבריכת השחייה המוקפת בכרי דשא מטופחים ומשקיפה גם היא אל העיר העתיקה. בזכות כל אלה המלון נחשב לאתר היסטורי-אדריכלי ואחד ממלונות היוקרה המפורסמים ביותר בעולם.
להזמנת חדר במלון המלך דוד

יערות הכרמל: ספא דה לוקס

אתר הבריאות והספא הגדול בישראל מצוי בשטח של 75 דונמים של גנים וחורש, אליהם צופים 126 חדרים וסוויטות מעוצבות. המלון מציע חמאם טורקי וסאונות, בריכה על כר הדשא העצום ואירוח מלונאי יוקרתי – ולא פחות מ-70 טיפולי גוף, בריאות ויופי במתחם הספא היוקרתי והמפנק.

יערות הכרמל (צילום: יח"צ)
יערות הכרמל (צילום: יח"צ)

בחדרים ריהוט עץ חמים, אריגים משובחים ונוף מרהיב לגנים והיער. זה גם המקום גם לאזן ולהזיז את הגוף ביוגה, אירובי או בשפע הפעילויות המתקיימות במקום.
להזמנת חדר במלון יערות הכרמל

וולדורף אסטוריה: חוויה מלכותית

עשרה קבין של מלונות יוקרה ירדו לעולם ותשעה מהם לקחה ירושלים. קב אחד לקח ללא ספק מלון וולדורף אסטוריה, שנפתח בשנת 2014 בתום שבע שנים של שימור, שיחזור ובנייה בעלות של כ-150 מיליון דולרים. המלון ממוקם במרחק הליכה ממרכז הקניות ממילא ומהעיר העתיקה, במבנה שבעבר איכלס את מלון פאלאס ההיסטורי – יצירת מופת אדריכלית משנת 1929. גרם המדרגות האיקוני והחזית המעוטרת בחלונות מקושתים נשמרו, ואליהם נוספו רצפת שיש טורקי בוהקת וגרסה מיוחדת של ה"סמל המסחרי" של רשת וולדורף אסטוריה – שעון גדול בעיצוב התואם את התרבות המקומית.

מלון וולדורף אסטוריה. צילום: עמית גירון
מלון וולדורף אסטוריה. צילום: עמית גירון

אגפי המלון מקיפים חצר מרכזית מקורה המעוצבת כרחוב ירושלמי, שבה נמצאים הלובי והמסעדות (חלבית ובשרית). החדרים מעוצבים בהידור רב ומכילים כל מה שצריך כדי להחליק בנוחות אל תוך החופשה, ממכשיר אייפד לכל בקשה אפשרית (צ'ק אין, הזמנת שירות חדרים) ועד למוצרי טואלטיקה יוקרתיים.
להזמנת חדר במלון וולדורף אסטוריה

הרודס ים המלח: נווה מדבר מפנק

הרודס אוהבים לעשות דברים בגדול ויצרו מלון ברמה הגבוהה ביותר שעוצב בידי אדריכל בעל שם עולמי, אשר הינדס יצירה המשתלבת עם נוף ים המלח וצבעי הכחול והמדבר.

הרודס ים המלח. צילום: איה בן עזרי
הרודס ים המלח. צילום: איה בן עזרי

במקום חדרים מפנקים המשקיפים לים, חדרי גן ובריכות המשתפלות לחוף יפה ונעים עם מראה מלבב של נופש, מעוטר שמשיות שמחות מקש. מתחם ספא מפואר ומפנק וחמאם טורקי יחבקו בחום את המבקרים שיבחרו לקבל אחד או יותר ממגוון הטיפולים המוצעים במקום או לטבול בבריכת הגופרית. עוד מציע המלון טרקלין VIP מפנק וחוף ים פרטי ומטופח.
להזמנת חדר במלון הרודס ים המלח

נורמן: יוקרה בעיר הלבנה

עם 50 חדרים יוקרתיים וסוויטות הנורמן גדול יותר מרוב מלונות הבוטיק בארץ, אך מכל שאר הבחינות זהו ללא ספק מלון בוטיק בדרגת שישה כוכבים. שני מבנים איקוניים מתקופת הזוהר של תל אביב עברו שיקום ושימור מדוקדק שנמשך שש שנים, וכלל בין היתר שחזור ציורי קיר וריצוף מקורי, בניית אטריום שקוף, ותוספת בריכת שחייה ודק שיזוף על הגג. מסעדת דיינינגס, אחות למסעדה הלונדונית מפורסמת באותו שם, מעוצבת באלגנטיות ומציעה תפריט יפני-אירופי עילי.

מלון נורמן. צילום: סיוון אסקיו
מלון נורמן. צילום: סיוון אסקיו

בקומת הקרקע נמצאת מסעדת Elena, מסעדה ים תיכונית-איטלקית, עליה אמונים השפים דניאל צור ועומר שדמי, המציעים מנות עכשוויות בפרשנות אישית לצד מנות איטלקיות קלאסיות. בכל אזורי המלון הוצבו יצירות מקוריות של אמנים ישראליים, המשתלבות היטב בהידור המאופק נוסח שנות ה-20. המלון כולו מוקף בגינה פורחת שבה משובצות פינות ישיבה נעימות, והוא נמצא במרחק הליכה משדרות רוטשילד ושוק הכרמל.
להזמנת חדר במלון נורמן

סטאי: חלום יפואי

המלון שוכן במבנה היסטורי מתקופת האימפריה העות'מאנית, שנבנה כבית כלא על יסודות מצודה צלבנית. הקישלה, כך נקרא הבניין, שופץ ושוחזר בקפידה במשך 12 שנים בהליך שהשיב למבנה את זוהרו: קירות כורכר נחשפו ומקשטים חלק מהסוויטות והאזורים הציבוריים והספא המודרני, הכולל חמאם טורקי אותנטי, שוכן במערה מהמאה ה-13.

סטאי. צילום: אסף פינצ'וק
סטאי. צילום: אסף פינצ'וק

110 חדרי אירוח בגדלים שונים עוצבו בגוונים שקטים ובאלמנטים אוריינטליים. מרובם המכריע נשקף נוף לים, וכך גם מהסוויטה הנשיאותית הכוללת מרפסת מרווחת, סלון, חדר שינה, פינת אוכל ומטבח. רצועת החוף הפנורמית של תל אביב נראית קסומה במיוחד תוך שכשוך בבריכת אינסוף על רקע קולות המואזין מהמסגדים הסמוכים. כל קסמי יפו – שוק הפשפשים, הנמל, המסעדות וחיי הלילה השוקקים – נמצאים במרחק הליכה קצרה.
להזמנת חדר במלון סטאי

ריץ קרלטון הרצליה: סוויטות מול הים

על גג העולם (או לפחות הרצליה). הבריכה בריץ-קרלטון. צילום: מתיו שו
על גג העולם (או לפחות הרצליה). הבריכה בריץ-קרלטון. צילום: מתיו שו

כשמתרגעים בסוויטה חלומית ומפנקת מול נוף ים כחול, מנוקד במפרשי יאכטות לבנים, אפשר לגמרי לחשוב שהחיים יפים. מלון היוקרה ריץ קרלטון הרצליה, הממוקם על קו החוף מעל המרינה, מציע 195 חדרים מעוצבים, בהם כ-80 סוויטות מפנקות ומפוארות שהקנו לו השנה שוב את פרס מלון הסוויטות הטוב ביותר בישראל מטעם ה- Worlds Travel Awards . תוסיפו לזה בריכה ובר על הגג, ספא מפואר ומסעדה כשרה ומשובחת, והרי לכם אחד מאתרי הנופש הטובים ביותר בישראל.
להזמנת חדר במלון ריץ קרלטון הרצליה

סיקס סנסס, שחרות: רוח חדשה במדבר

אחרי ציפייה ממש ארוכה נפתח לאחרונה מלון סיקס סנסס (Six Senses) בשחרות שבנגב – מתחם של 60 סוויטות וווילות, המסתמן כיוקרתי ביותר בארץ היום. לאור זריחות מדבריות ולילות זרועי כוכבים מציע המלון למבקריו אירוח ברוח נדיבה ומפנקת.

Six senses שחרות (צילום באדיבות Six senses שחרות)
Six senses שחרות (צילום באדיבות Six senses שחרות)

תכנון ועיצוב המלון נעשו תוך התחשבות בסביבה המדברית ושמירה על פני השטח הטבעיים ובאמצעות שימוש בחומרים מהאזור ובטכניקות מסורתיות. התוצאה: עיצוב מרהיב שמתכתב עם הסביבה המדברית, בין היתר גם באמצעות פרטי אמנות וריהוט של אמנים מהקהילה המקומית. כך תוכלו להתארח בין היתר בסוויטת המפלט עם בריכה פרטית (58 מ"ר) או לקחת לעצמכם שמורה פרטית – 644 מ"ר, עם שלושה חדרי שינה, בריכה פרטית גדולה, חדר לטיפולי ספא, סאונה וחדר כושר – נשמע מושלם? המחירים בהתאם. בתחום הקולינרי מקדמים בסיקס סנסס תוצרת מקומית, טרייה ועונתית ולמרות שאין תעודת כשרות נמנעים שם מהגשת חזיר ורכיכות. מכל הטוב שיש להם להציע תוכלו ליהנות בכמה מוקדים בעלי אופי שונה – שתי מסעדות, בר בריכה, בר מוזיקה, מזנון Grab&Go וגם ארוחות שף פרטיות.
להזמנת חדר במלון סיקס סננס

פרא: יוקרה היסטורית

מלון "פרא" החדש שנפתח בצומת בית המכס למרגלות רמת הגולן, כבר מעורר עניין רב. מדובר בריזורט יוקרתי, השוכן במבנה העתיק של בית המכס המקורי. שניים מהמבנים במתחם הם מבני באוהאוס יפים ששומרו, מתחם הקבלה והלובי של המלון שימש בעבר אורוות סוסים, ולצידם נבנו עוד שני מבנים מודרניים המשמשים לאירועים ולכנסים.

מלון פרא החדש בבית המכס העליון (צילום: איה בן עזרי)
מלון פרא החדש בבית המכס העליון (צילום: איה בן עזרי)

במלון 27 חדרים עם מרפסות כולל חדרי גן ושלוש סוויטות (אחת מהן נשיאותית), מתחם ספא, בריכה ובר קוקטיילים (כדאי לציין שהמלון אינו מקבל ילדים). המלון עטוף בצמחייה עשירה של בוסתנים, עצי פרי, עצי זית וגינות ירק ומשקיף מהצומת על נוף הגולן היפהפה. בגזרת הקולינריה במלון מככבים חומרי הגלם והתוצרת המקומית שעל השימוש בהם אמון השף הצעיר רועי דורי, שברזומה שלו תמצאו את משייה ותמנע בתל אביב ומסעדת שני כוכבי מישלן בבלגיה. דורי מוציא תחת ידו ארוחות בוקר עשירות עם גבינות ארטיזנליות, לחמים ופוקאצ'ות שנאפות בטאבון, סלטים, מנות בשר, דגים פסטות ועוד.
להזמנת חדר במלון פרא