בובות ועוד: פראג עם הילדים

מה לעשות עם הילדים בעיר שנראית כלקוחה מהאגדות?

מריונטות בפראג (צילום: Shutterstock)
מריונטות בפראג (צילום: Shutterstock)
24 באוקטובר 2013

מרכז העיר הישן של פראג מרתק ילדים, הוא נראה כמו משהו שלקוח מהאגדות ולנסיכים ולנסיכות הקטנים שלכם זה ייראה טבעי לחלוטין. מהשערים הדרמטיים של טירת פראג ועד לרחובות הימי ביניימיים המתפתלים של הסטארה מסטו ויוספוב, זו עיר שמציתה את הדמיון.

למרבה השמחה, היא גם הופכת לעיר שיותר ויותר מותאמת לצרכים המיוחדים של ילדים. יש בה כל מיני פעילויות, חלקן קצת מיושנות ולואו-טקיות כגון ה-Zrcadlové Bludištĕ (מבוך המראות) בגבעת פטרין היפה, מקום שאהוב על דורות של ילדים צ'כים, בעוד אטרקציות היי-טקיות יותר כוללת לחימה קיברנטית ב-Laser Game.

לצ'כיה יש מסורת ארוכה של תיאטרון בובות למבוגרים ולילדים ובילויים מצוינים נוספים כוללים ג'ימבורי במיני-קניון ב-Teta Tramatárie וב-Jungleland, outdoor playgrounds, טיול לגן החיות של פראג וביקור באקווריום של ה-Sea World החדש.

Zoologická zahrada v Praze

גן החיות של פראג, אשר נבנה ב-1931, הלך והתיישן עד שנת 1989, אך למרבה המזל, שיפוץ המבנים לצד תוספות חדשות הופכים את גן החיות ליותר ויותר נעים, אסתטי ומעניין למבקרים ולחיות כאחד. הגנים הנהדרים הם מקום נפלא לטיול, ומהרכבל נשקפים נופים מדהימים.

כתובת: U TrojskŽho zámku 3, Troja, Prague 7

Mořský svět (עולם המים)

אומנם מחיר הכניסה כבר הכפיל עצמו בשנים האחרונות, אך עולם המים הוא מקום מרהיב. באקווריום יש מעל 300 זנים של דגים, ובמיכלים הפופולריים של הכרישים והברקודות יש תצפית טובה למבקרים. לכל זאת תורמים צלילי הים וקריאות השחפים המנוגנים ברקע.

כתובת: Prague 7 Holešovice, Výstaviště

אתר: http://www.morsky-svet.cz

Marionety Truhlář

זוהי לא עוד חנות המוכרת מריונטות קלישאתיות למזכרת, אלא יצירות פאר. מעל 40 מעצבי בובות צ'כים תרמו למבחר פה ועזרו להפוך את המקום הזה למוזיאון של יצירה.

כתובת: Prague 1 Malá Strana,  U Lužického semináře 5