קניות בלוס אנג'לס: ההמלצות

רודיאו דרייב, סאנסט פלאזה ומלרוז אווניו - כי כל אחת צריכה שמלת אוסקר בארון!

רודיאו דרייב (צילום: Shutterstock)
רודיאו דרייב (צילום: Shutterstock)
30 באוקטובר 2013

סצינת הקניות בלוס אנג'לס מגוונת מאוד וכוללת חנויות מעצבי על במחירים מוטרפים, בוטיקים עצמאיים ומרכזי חנויות עם כל המותגים המקומיים המוכרים. שעות הפתיחה של החנויות הן, בדרך כלל, 18:00-10:00, אך יש הפתוחות עד 19:00. מרבית מרכזי הקניות פתוחים לפחות עד 21:00. כדאי לדעת כי על המחיר הנקוב יש להוסיף מס מקומי בסך 8.25 אחוזים.

Santa Monica & Venice

המדרחוב הפופולרי Third Street Promendade בסנטה מוניקה מלא בסניפי רשתות, אך לקניות מעניינות מומלץ ללכת ל-Montana Avenue, המשופע בבוטיקים עצמאיים, וב-Main Street שב-Ocean Park יש מגוון של חנויות לבגדים ולמתנות.

ב-Venice לכו תחילה לחנויות המתנות, הבגדים והאמנות ב-About Kinney Boulebard. ב-Boardwalk תוכלו למצוא משקפי שמש ומסכות אפריקאיות ב-2 דולרים.

Beverly Hills

כמה רשתות מוכרות עברו ל-Golden Triangle, שגבולותיו: Santa Monica Boulevard, Wilshire Boulevard ו-Rexford Drive, אך יש עדיין בוטיקים עצמאיים – כאן וגם ב-Robertson Boluevard שמדרום לבוורלי הילס (שם יש גם הרבה צלמי פפראצי). וכמובן Rodeo Drive הממותג והיוקרתי.

West Hollywood & Hollywood

גולת הכותרת של הקניות בווסט הוליווד היא Sunset Plaza, ב-Sunset Boulevard, מעט מדרום ל-La Cinega. גם בהוליווד קיים אמנם מגוון, אך במתחם Hollywood & Highland יש כמה חנויות שוות.

Fairfax & Melrose District

אפשר לעשות הרבה קניות בסטייל ב-Melrose Avenue, בין Fairfax ל-San Vicente Boulevard. ה-W 3rd Street, בקטע שבין La Cinega ל-Crescent Heights, משופע גם הוא בבתי קפה ובחנויות עצמאיות.

Los Feliz & Silver Lake

בלוס פליז פנו ל-Vermont Avenue ול-Hillhurst Avenue. חוויית הקניות בסילבר לייק מרוכזת סביב Sunset Junction וסביב Sunset Boulevard.

The Valleys

הקניות בעמקים מתמקדות סביב מרכזי קניות, אך העיר עצמה ב-Pasadena היא יוצאת מהכלל, בעיקר המבנים לשימור שב-Colorado Boulevard.

וגם…

Barneys New York

החבר הכי טוב של כל פשניסטה באשר היא, הסניף המקומי של חנות הכלבו המיתולוגית מניו יורק כולל חמש קומות שבהן מוצרי קוסמטיקה, תכשיטים, נעליים, בגדי מעצבים (לשני המינים), לבנים וכלי בית. בין המותגים הבולטים תמצאו כאן את פראדה, פנדי ומרק ג'ייקובס. על הגג נמצאת המסעדה האלגנטית Barney Greengrass.

כתובת: 9570 Wilshire Boulevard

אתר: www.barneys.com

The Grove

בעיר בה רוב הקניונים נמצאים במבנים סגורים וממוזגים, הגרוב, שממוקם באוויר הפתוח, הוא הצלחה גדולה. אומנם יש בו כ-50 חנויות סך הכל, אך המגוון רחב – אפל, אברקרומבי ופיץ', ברני'ס ניו יורק ועוד. בנוסף יש בו גם בית קולנוע מוצלח.

כתובת: 189 The Grove Drive

אתר: www.thegrovela.com

Grove (צילום: טיים אאוט)
Grove (צילום: טיים אאוט)

A+R

מנוהלת וקרויה על שם אנדי גריפית' ורוז אפודאקה, החנות מציעה פריטי מעצבים מקוריים; בעיקר חפצי בית לצד ספרים, דברי אמנות ושאר אביזרי לייף סטייל. המוצרים מיובאים מכל העולם כך שהחנות הזו היא מקום טוב למצוא בו דברים בלתי שגרתיים.

כתובת: 1716 Silver Lake Boulevard

אתר: www.aplusrstore.com

A+R (צילום: טיים אאוט)
A+R (צילום: טיים אאוט)

Farmers Market

מעל 30 דוכנים המציעים טיול קולינרי מסביב לעולם. כאן ניתן להשיג הכל, מברביקיו טקסני ועד קרפ צרפתי.

כתובת: 6333 W 3rd Street

אתר: www.farmersmarketla.com

Farmers Market (צילום: טיים אאוט)
Farmers Market (צילום: טיים אאוט)