ידידותית לשופהוליקים: קניות בדבלין

מי שנחשבת לאחת הערים האופנתיות ביותר באירופה מציעה חוויית שופינג בעלת צביון ייחודי ונטול יומרות

שופינג בסטייל אירי (צילום: shutterstock)
שופינג בסטייל אירי (צילום: shutterstock)

דבלין נחשבת בימים אלו לאחת הערים האופנתיות ביותר באירופה, ובצדק. תעשיית הקמעונות משגשגת ואפשר למצוא בה הכל, מהרשתות הידועות ביותר ועד לחנויות מעצבים בעלי שם עולמי, עובדה שבאופן מפתיע אינה מפריעה לעיר לשמור על צביונה הייחודי. לא נותר לכם אלא לבדוק את הבוטיקים המפתים של המותגים המקומיים, את המעדניות הקטנות והחביבות ואת חנויות התקליטים כדי להבין במה מדובר.

אחת הסיבות העיקריות לחנה של דבלין היא גודלה הידידותי והקלות היחסית שבה אפשר לנווט ברחובותיה. נקודת התחלה טובה מעברו הדרומי של הנהר היא רחוב גרפטון העמוס, שמציע מבחר איכותי של רשתות וחנויות נעליים. במרחק הליכה קצר משם נמצאים Dury Street, Castle Market ו-William Street South שבהם תוכלו למצוא בוטיקים עצמאיים וטרנדיים, כמו גם מעט שלווה יחסית.

George's Street Arcade הוא מקום אידאלי לפריטי יד שנייה, מבגדים ועד ספרים, ובשוליו הצפוניים של אזור טמפל בר שוכן לו Cow's Lane Market האופנתי (פתוח שבת 17:00-10:00) ועוד חנויות קטנות וחינניות.

מצפון לנהר האווירה נינוחה יותר ונטולת יומרות. ברחוב הנרי הארוך וההומה תמצאו חנויות רבות מסוגים שונים וברחוב מור תוכלו לגלות את קסמו של הדור הישן.

Arnotts

כל-בו מודרני, מבהיק ועצום בגודלו המתרכז בעיקר באופנה במחירים סבירים. תוכלו למצוא בו בין השאר פריטים מבית דיזל, מנגו וטומי הילפיגר.

כתובת: 12 Henry Street

אתר: www.arnotts.ie

Powerscourt Townhouse Centre

מרכז קניות מהודר ורגוע הממוקם באחד מהבניינים הג'ורג'יאניים היפים ביותר בעיר. לאחר שתיית קפוצ'ינו בבית הקפה שפונה לגינה, תוכלו לשוטט בין חנויות העתיקות, הנעליים והבגדים, ולאחר מכן לטפס לקומה העליונה, אל מרכז העיצוב, שם תמצאו את יצירותיהם של המעצבים האירים המובילים והמוכרים ביותר.

כתובת: 59 William Street South

אתר: www.powerscourtcentre.ie

Dundrum Town Centre

15 דקות מחוץ למרכז העיר נמצא מרכז הקניות הענק הזה, שיש בו הכל. כדאי לבקר בו במשך השבוע על מנת שלא להידחס בין אלפי הקונים הממלאים אותו בסופ"ש.

כתובת: Sandyford Road, Dundrum

אתר: www.dundrum.ie